021-88507190

بهترین رستوران های قونیه

گردشگری م.مقیمی 25 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
غذاهای سنتی قونیه فرق چندانی با غذاهای کلاسیک ترکیه ای ندارند. یکی از اصلی ترین غذاهای قونیه، کباب است که معمولا به شکل های متنوعی طبخ می شوند. معمولا کباب های ترکیه با سبزیجات تازه سرو می شوند و طعم و مزه بسیار جالبی دارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای رستوران گردی در قونیه

    غذاهای سنتی قونیه فرق چندانی با غذاهای کلاسیک ترکیه ای ندارند. یکی از اصلی ترین غذاهای قونیه، کباب است که معمولا به شکل های متنوعی طبخ می شوند. معمولا کباب های ترکیه با سبزیجات تازه سرو می شوند و طعم و مزه بسیار جالبی دارند. یکی دیگر از غذاهای جالب قونیه، غذایی به نام پیلاف است که قدمتش به صدها سال پیش می رسد و با گوشت، برنج و سبزیجات متنوع درست می شود. کوفته نیز از مشهورترین غذاهای قونیه است که اغلب در منوی رستوران های سنتی قونیه دیده می شود و واقعا ارزش امتحان کردن را در تور قونیه دارد.  از این گذشته سوپ های سبزیجات خوبی هم در قونیه طبخ می شوند که امکان امتحان کردن آن ها در تمامی رستوران های قونیه وجود دارد. از این گذشته نان نیز نقش مهمی در خورد و خوراک مردم قونیه ایفا می کند و به همین دلیل هم هست که معمولا در رستوران های محل قونیه، نان طبخ می شود و به صورت گرم و تازه برای مشتریان رستوران سرو می شود. با داشتن این پیشینه ذهنی، از شما دعوت می کنیم که با ما همراه باشید و ادامه مطلب را بخوانید تا با بهترین رستوران های قونیه آشنا شوید تا بتوانید بهترین غذاهای قونیه ای را در تور قونیه میل کنید.

    رستوران گولباهچسی در قونیه

    یک رستوران در نزدیکی باغ مولانا در قونیه وجود دارد که با نام رستوران گولباهچسی شناخته می شود. این رستوران ترکیه ای هم دکوراسیون لوکسی دارد و هم اینکه غذاهایی که در آن سرو می شوند، بسیار با کیفیت و خوش طعم هستند. جالب است که بدانید علاوه بر غذاهای کلاسیک ترکیه ای که در این رستوران سرو می شوند، یک سری غذاهای مخصوص سرآشپز نیز در آن طبخ می شوند که طعم و مزه فوق العاده دارند. با همه این ها، می توانیم بگوییم که رستوران گولباهچسی یکی از بهترین رستوران های قونیه است و هر کسی باید حداقل یکی از وعده های غذایی خود را در تور قونیه، در این رستوران میل کند تا فرصتی برای نوش جان کردن طعم اصیل غذاهای ترکیه ای را در تور قونیه داشته باشد.

    رستوران گولباهچسی در قونیه

    رستوران آدانالی کوفتسی در قونیه

    رستوران آدانالی کوفتسی یکی از بهترین رستوران های ارزان قونیه است. در این رستوران هم غذاهای خوشمزه ای سرو می شود و هم قیمت غذاهایش مناسب است. شما می توانید انواع و اقسام کباب های تازه، سالادهای سبزیجات و غذاهای گوشتی را در این رستوران سفارش دهید و با کمترین هزینه ممکن، خودتان را به خوردن غذاهای اصیل قونیه ای دعوت کنید. جالب است که بدانید آشپز این رستوران، غذاها را درست جلوی چشمان مشتریان آمده می کند و همین مساله هم باعث شده که توریستان علاقه زیادی به خوردن غذا در رستوران آدانالی کوفتسی نشان دهند.

    رستوران آدانالی کوفتسی در قونیه

    رستوران میتهات تیریت در قونیه

    رستوران میتهات تیریت یکی از رستوران های ارزان قونیه است و غذای اصلی که در آن سرو می شود، کباب است. رستوران میتهات تیریت قونیه در یک ساختمان تاریخی زیبا واقع شده است و منوی بسیار متنوعی دارد که انواع و اقسام غذاهای گوشتی و گیاهی در آن پیدا می شود. جالب است که بدانید در رستوران میتهات تیریت قونیه، قهوه ترک نیز سرو می شود تا مشتریان بتوانند با نوشیدن یک فنجان قهوه ترک، طعم و مزه غذایشان را تکمیل کنند و با حس و حالی مثبت، این رستوران را ترک کنند.

    رستوران میتهات تیریت در قونیه

    رستوران محمود کتن در قونیه

    غذای ویژه ای که در رستوران محمود کتن سرو می شود، گوشت بره با سس مخصوص است. از این گذشته، انواع و اقسام سالادهای تازه نیز در رستوران محمود کتن سرو می شود و غذاهای متنوع دیگری هم در منوی آن به چشم می خورد و معمولا هر کسی با هر ذائقه ای که داشته باشد، از این رستوران راضی بیرون می آید و از این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های قونیه یاد می کند.

    رستوران محمود کتن در قونیه

    رستوران سوماتجی

    رستوران سوماتجی یکی از بهترین رستوران های قونیه در سرو غذاهای بین المللی است. با این حساب، به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال خوردن غذاهای بین المللی در قونیه بودید و دلتان نمی خواست که غذاهای ترکیه ای را در تور قونیه میل کنید، به رستوران سوماتجی بروید و یک غذای خوشمزه غیر ترکیه ای را برای خودتان سفارش دهید. جالب است که بدانید در این رستوران ماهی های خوشمزه ای سرو می شود که واقعا ارزش امتحان کردن را دارند.

    رستوران سوماتجی

    رستوران اوز قونیه موتفاجی در قونیه

    این رستوران به خاطر سرو غذاهای اروپایی خوشمزه در قونیه مشهور شده است. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای بین المللی سرو می شود و محبوبیت بسیار زیادی بین توریستان پیدا کرده است. به هر حال این رستوران هم جزء بهترین رستوران های قونیه به حساب می آید و یکی از بهترین گزینه های موجود در تور قونیه محسوب می شود.

    رستوران اوز قونیه موتفاجی در قونیه

    کافه اورتاکوی نارجیل در قونیه

    کافه اورتاکوی نارجیل یکی از بهترین کافه های قونیه است. شما می توانید بعد از گذراندن یک روز شلوغ در قونیه، در این کافه ریلکس کنید و با خوردن یک نوشیدنی خنک و یا یک سالاد هیجان انگیز و جذاب و یا حتی یک سوپ داغ، خستگی را از تن خودتان بیرون کنید.  یادتان باشد که کافه اورتاکوی نارجیل یکی از بهترین کافه های قونیه است و حال و هوایش برای گذراندن یک بعد از ظهر به یادماندنی، بی نظیر است.برای رزرو تور ارزان قونیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW