021-88507190

راهنمای رستوران گردی در آنکارا

گردشگری م.مقیمی 26 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنکارا رستوران های بسیار متنوعی دارد و شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید یک رستوران خوب برای خوردن غذاهایتان در تور آنکارا را پیدا کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای رستوران گردی در آنکارا

    آنکارا رستوران های بسیار متنوعی دارد و شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید یک رستوران خوب برای خوردن غذاهایتان در تور آنکارا را پیدا کنید. در ادامه به شما بهترین رستوران های آنکارا را در سه گروه رستوران های لوکس، رستوران های قیمت متوسط و رستوران های ارزان معرفی می کنیم تا رستوران گردی در آنکارا برایتان ساده تر شود. منظور از رستوران های لوکس، رستوران هایی هستند که خوردن غذا در آن ها بیشتر از 70 لیره هزینه در پی دارد، منظور از رستوران های قیمت متوسط این است که قیمت غذاهای آن ها بین 35 تا 70 لیره است و منظور از رستوران های ارزان این است که خوردن غذا در آن با صرف هزینه ای کمتر از 35 لیره ممکن است. یک نکته مهم دیگر اینکه این قیمت ها برای خوردن غذای مفصل (با پیش غذا و دسر) در نظر گرفته شده است و معمولا به صورتحساب غذا در رستوران های گران، مبلغی هم به عنوان انعام و هزینه سرویس اضافه می شود.

    بهترین رستوران های لوکس آنکارا

    رستوران کولیو آنکارا

    رستوران کولیو آنکارا یکی از بهترین رستوران های لوکس آنکارا محسوب می شود. در این رستوران، انواع غذاهای دریایی سرو می شود و می توان گفت که این رستوران یکی از بهترین رستوران های غذای دریایی در آنکارا است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای دریایی را با دستور پخت اصیل ترکیه ای میل کنید و از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرید.

    رستوران لا گیویا آنکارا

    در رستوران لا گیویا، انواع غذاهای مدیترانه ای سرو می شود. این رستوران یکی از مدرن ترین رستوران های آنکارا است و همه چیز در آن از طرز تهیه غذاها تا منو و خدماتی که داده می شود، به روز است. جالب است که بدانید در منوی این رستوران، انواع غذاهای مدیترانه ای دیده می شود و تمرکز آن بر روی تاثیری است که غذاهای مدیترانه ای از ایتالیا گرفته اند. از این گذشته، در رستوران لا گیویا قهوه های خوش طعمی هم سرو می شود که برای یک استراحت بعد‌از‌ظهرگاهی عالی هستند.

    رستوران زنگر پاشا کوناگی آنکارا

    این رستوران یکی از بهترین رستوران های سنتی آنکارا است و همه چیز در آن حال و هوای قدیمی و تاریخی دارد. رستوران زنگر پاشا کوناگی در یک خانه قدیمی ترکیه ای واقع شده است که قدمتش به سال 1721 میلادی می رسد. در و دیوار این رستوران پر از عکس های قدیمی و عتیقه جات عثمانی است و منوی آن نیز کاملا ترکیه ای است. با این حساب، می توان گفت که رستوران زنگر پاشا کوناگی یکی از بهترین رستوران های لوکس آنکارا است.

    بهترین رستوران های لوکس آنکارا

    بهترین رستوران های قیمت متوسط آنکارا

    رستوران گونایدین آنکارا

    در رستوران گونایدین، استیک های بسیار خوشمزه ای سرو می شود. درواقع این رستوران، بهترین استیک هاوس آنکارا است و بهترین استیک ها و بهترین همبرگرهای شهر آنکارا را دارد. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های قیمت متوسط آنکارا شناخته می شود و خوردن غذا در آن تجربه بسیار جالبی است.

    رستوران حاجی عارف بی آنکارا

    در این رستوران انواع و اقسام کباب های سنتی ترکیه ای سرو می شود. رستوران حاجی عارف بی خدمه بسیار مهربان و صمیمی دارد و یکی از آن رستوران هایی است که خود اهالی آنکارا نیز از خوردن غذا در آن استقبال می کنند. با این حساب، می توان گفت که رستوران حاجی عارف بی نیز یکی از بهترین رستوران های آنکارا است.

    رستوران هاتیپ اوغلو کوناگی آنکارا

    درست بالای دیوارهای قلعه آنکارا، یک عمارت وجود دارد که در آن رستوران هاتیپ اوغلو کوناگی واقع شده است. این رستوران جزء بهترین رستوران های قیمت مناسب آنکارا است و یک تراس جالب هم دارد که به تپه های جانکایا چشم انداز دارد. تمرکز این رستوران بر روی سرو غذاهای اصیل ترکیه است و یکی از آن رستوران هایی است که هر کسی باید در تور آنکارا، طعم لذیذ غذاهایشان را بچشد.

    بهترین رستوران های قیمت متوسط آنکارا

    بهترین رستوران های ارزان آنکارا

    رستوران کباپ 49 آنکارا

    رستورا کباپ 49 همیشه مملوء از مردم آنکارا است. در این رستوران بهترین غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود و با قیمت خوبی که غذاهایش دارد، به عنوان یکی از بهترین رستوران های آنکارا شناخته می شود. به شما توصیه می کنیم که برای خوردن یک پیتزای ترکیه ای هم که شده، به این رستوران بروید و فرصت چشیدن طعم بی نظیر غذاهای این رستوران را در تور آنکارا از دست ندهید.

    رستوران کیناجیزاده کوناگی آنکارا

    این رستوران در یک عمارت عثمانی قدیمی واقع شده است که پله های قدیمی جالبی هم دارد و دیوارهایش هم مملوء از عکس های تاریخی هستند. در این رستوران نیز انواع غذاهای اصیل ترکیه ای سرو می شود و معمولا توریستان از خوردن پیش غذاها و غذاهای اصلی آن راضی هستند. با این حساب می توان گفت که رستوران کیناجیزاده کوناگی نیز یکی از بهترین رستوران های ارزان آنکارا محسوب می شود.

    رستوران اسپایس کری هاوس آنکارا

    در این رستوران که در سال 2006 میلادی در آنکارا افتتاح شده است، انواع غذاهای هندی، پاکستانی، سریلانکایی و آفریقای سرو می شود. منوی این رستوران به صورت فصلی تغییر پیدا می کند تا از تازه ترین مواد اولیه در طبخ غذاهای آن استفاده شود و قیمت غذاهای آن نیز پایین بماند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های ارزان آنکارا است و غذاهای بسیار لذیذی هم در آن سرو می شود.برای رزرو تور آنکارا نوروز 1403 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    بهترین رستوران های ارزان آنکارا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW