021-88507190

بهترین رستوران های مسقط عمان

گردشگری م.مقیمی 28 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در عمان تعداد زیادی رستوران وجود دارد که در آن ها انواع و اقسام غذاها از غذاهای بین المللی گرفته تا غذاهای سنتی و حتی غذاهای دریایی سرو می شود. ما در ادامه می خواهیم به شما بهترین رستوران های مسقط عمان را معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین رستوران های مسقط عمان

    در عمان تعداد زیادی رستوران وجود دارد که در آن ها انواع و اقسام غذاها از غذاهای بین المللی گرفته تا غذاهای سنتی و حتی غذاهای دریایی سرو می شود. ما در ادامه می خواهیم به شما بهترین رستوران های مسقط عمان را معرفی کنیم تا اگر در تور عمان گذرتان به مسقط افتاد، بدانید که بهترین غذاهای عمان در کدام رستوران های مسقط سرو می شوند.

    رستوران اسلایدر استیشن در مسقط

    با اینکه همبرگر غذای سنتی عمانی نیست و شاید خیلی از توریستان به امتحان کردن طعم و مزه همبرگر عمانی فکر هم نکنند، به شما توصیه می کنیم که حتما در تور عمان، به رستوران اسلایدر استیشن بروید و برای یک بار هم که شده، همبرگرهای کوچک و مینیاتوری آن را میل کنید. جالب است که بدانید در این رستوران، دسرهای شکلاتی بسیار محبوبی هم سرو می شود که واقعا ارزش امتحان کردن را دارند.

    رستوران اسلایدر استیشن در مسقط

    رستوران اوبهار در مسقط

    رستوران اوبهار یکی از جالب ترین رستوران های مسقط است. به این دلیل این را می گوییم که این رستوران به شکلی طراحی شده است که شما را به گذشته عمان می برد. حتی نام این رستوران هم از روی یک شهر باستانی در عمان انتخاب شده است و در دکوراسیون و غذاهای این رستوران هم  سعی شده که ترکیبی از سنت و مدرنتیه در نظر گرفته شود. یک نکته دیگر اینکه دسرهای رستوران اوبهار معرکه هستند و دسرهای سنتی بسیار جالبی با حلوا در آن سرو می شود. 

    رستوران بیچ در مسقط

    در رستوران بیچ یا رستوران ساحل، انواع غذاها با کیفیت و خوشمزه سرو می شود و با این حساب، می توان گفت که این رستوران یکی از بهترین رستوران های لوکس مسقط است. این رستوران چشم انداز پانورامیک بسیار جالبی به خلیج عمان دارد و به همین دلیل هم هست که نام ساحل برای آن انتخاب شده است. ذکر این نکته لازم است که این رستوران در ماه های بین سپتامبر تا می (اواسط شهریور تا اواسط اردیبهشت) فقط برای وعده شام باز است و در این ماه های سال، به عنوان بهترین رستوران عمان برای تماشای غروب آفتاب بی نظیر مسقط شناخته می شود.

    رستوران-بیچ-در-مسقط

    رستوران بین عتیق در مسقط

    رستوران بین عتیق از این نظر رستوران خاصی در عمان به حساب می آید که هم در آن غذاهای بسیار خوشمزه ای سرو می شود و هم اینکه مهمان نوازی اصیل عمانی در آن به بهترین شکل ممکن رعایت می شود. جالب است که بدانید مهمانان این رستوران باید روی زمین بنشینند و از بالشتک های رنگارنگ و جالب آن برای نشستن استفاده کنند. در واقع همین مساله هم هست که باعث جذابیت هرچه بیشتر رستوران بین عتیق شده است و نام آن را در لیست بهترین رستوران های مسقط جای داده است.

    رستوران بین عتیق در مسقط

    رستوران دیوکز بار در مسقط

    در این رستوران غذاهایی سرو می شود که در پخت آن ها به کوچکترین جزئیات اهمیت داده شده است. این رستوران در هتل کرون پلازا مسقط واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین رستوران های عمان شناخته می شود. جالب است که بدانید منوی این رستوران به صورت ماهانه عوض می شود و در آن بهترین غذاها و بهترین کباب های عمان سرو می شود. 

    رستوران دیوکز بار در مسقط

    رستوران تچه تچه در مسقط

    در حقیقت تچه تچه در گذشته یک کافه بوده است که کم کم به منوی آن یک سری خوراکی ها و غذاها اضافه شده است و کار به جایی رسیده است که امروزه تچه تچه را به عنوان یکی از بهترین رستوران های عمان می شناسند. امروزه در رستوران تچه تچه انواع سالادها، صبحانه ها و ساندویچ ها سرو می شود و روز به روز هم به تعداد شعب آن اضافه می شود!

    رستوران بگومز در مسقط

    جالب است که بدانید رستوران بگومز در مسقط، وفادارترین مشتری ها را دارد و دلیل این مساله هم این است که غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و خوش طعم هستند. در این رستوران انواع غذاهای هندی سرو می شود و معمولا کسانی از خوردن غذا در آن استقبال می کنند که از غذاهای پر ادویه خوششان می آید.

    رستوران بگومز در مسقط

    رستوران الانغام در مسقط

    رستوران الانغام یکی از لوکس ترین رستوران های مسقط است و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن بی نظیر است. این رستوران به قدری لوکس و جذاب است که شما را به خوبی با حال و هوای زندگی ثروتمندان عمان آشنا می کند و دید جدیدی نسبت به عمان به شما می دهد. جالب است که بدانید یک نوع بستنی کندر خوشمزه هم در این رستوران سرو می شود که واقعا ارزش امتحان کردن را دارد.

    رستوران گرند لونج در مسقط

    رستوران گرند لونج یک رستوران ترکیه ای جذاب در مسقط است که در آن انواع و اقسام خوراکی ها و غذاهای ترکیه ای از نان ترکیه ای گرفته تا کباب های خوشمزه ترکیه ای سرو می شود. حتی یک سری قهوه های ترک خوش طعم نیز در یک سری فنجان های نقره ای تزئین شده نیز در این رستوران سرو می شوند که طعم و مزه بی نظیری دارند و با همه این ها، می توان گفت که این رستوران بهترین رستوران ترکیه ای موجود در عمان است!

    رستوران گرند لونج در مسقط

    رستوران فیوژن در مسقط

    در گذشته رستوران فیوژن یک رستوران غذاهای گیاهی بوده است که فقط و فقط غذاهای گیاهی در آن سرو می شده است. اما امروزه غذاهای گوشتی نیز به منوی این رستوران اضافه شده است و همین مساله باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن در عمان شده است. در این رستوران انواع غذاهای آسیایی سرو می شود و دسرهای خوشمزه ای هم دارد. البته هیچ کدام از غذاها و دسرهای خوشمزه ای که در منوی این رستوران دیده می شوند، قابل مقایسه با کباب های این رستوران نیستند. به این دلیل که کباب های این رستوران در یک سری منقل های کوچک روی میز مهمانان سرو می شوند و همین مساله هم باعث خاص تر شدن این رستوران در عمان شده است.
    برای رزرو تورهای خارجی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    رستوران فیوژن در مسقط

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW