021-88507190

خیابان خرید لند آو لجندز در تور آنتالیا

گردشگری م.مقیمی 05 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در مجموعه لند آو لجندز آنتالیا فقط شهربازی و پارک آبی وجود ندارد و علاوه بر آن ها، یک هتل و یک خیابان خرید نیز ساخته شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    لند آو لجندز آنتالیا را اغلب به عنوان بهترین شهربازی آنتالیا می شناسند. اما حقیقت این است که لند آو لجندز آنتالیا یک مجموعه بزرگ است که 3 فاز مختلف دارد. در واقع در مجموعه لند آو لجندز آنتالیا فقط شهربازی و پارک آبی وجود ندارد و علاوه بر آن ها، یک هتل و یک خیابان خرید نیز ساخته شده است. امروز می خواهیم با هم به خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا سر بزنیم و با هم ببینیم که دقیقا در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا چه خبر است.

    ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    اول از همه خوشبختانه باید بگوییم که ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا کاملا رایگان است. این خیابان یک مکان بسیار زیباست که فقط به درد خرید نمی خورد و شما می توانید برای عکاسی و گشت و گذار نیز روی آن حساب باز کنید. این خیابان با الهام از شهر زیبای ونیز ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که به نظر می رسد روی آب ساخته شده است! در واقع شما برای گشت و گذار در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا می توانید سوار قایق شوید و از کانال آب مصنوعی آن عبور کنید و این همان مساله ای است که باعث جذابیت خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا شده است. نکته جالب دیگر درباره بازدید از خیابان لند آو لجندز آنتالیا این است که استفاده از قایق های لند آو لجندز آنتالیا نیز کاملا رایگان است. البته این را هم بگوییم که مسئولین قایقرانی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا، تمام تلاششان را می کنند تا منظور خود را برای گرفتن انعام به شما برسانند و از شما به نوعی طلب انعام می کنند.

    ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    بهترین زمان بازیدد از خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    گشت و گذار در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا در طول روز تجربه بسیار جالبی است، اما حقیقت این است که قایق سواری در این خیابان بعد از تاریک شدن آسمان جذاب تر است و دلیل این امر هم این است که شب ها همه چراغ ها و نورپردازی های خیابان خرید لند آو لجندز روشن می شوند و حال و هوای خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا، درست مثل ونیز رویایی می شود!

    فروشگاه های خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد که عمدتا مربوط به برندهای ترکیه ای و بین المللی هستند. خوشبختانه باید بگوییم که شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید خرید خود را از خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا انجام دهید. چراکه تنوع برندهای مختلف در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا زیاد است و حتی برندهای ارزانی مثل ال سی وایکیکی نیز در آن شعبه دارند. در فروشگاه های این خیابان همه نوع کالایی از لباس گرفته تا لوازم آرایشی و حتی کتاب پیدا می شود و شما می توانید خرید کامل خود را در تور زمینی آنتالیا نوروز 1403 در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا انجام دهید.

    فروشگاه های خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    برنامه های تفریحی خیابان خرید لند آو لجندز آنتایا

    وقتی که غروب می شود و خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا غرق نورپردازی می شود، تازه برنامه های تفریحی در این خیابان شروع می شوند و کل کانال آبی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا به استیجی برای برگزاری نمایش ها و برنامه های تفریحی جذاب تبدیل می شود. در این زمان، خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا رنگ و بوی دیگری می گیرد و یک عالمه نمایش های آکروباتیکی در آن به معرض نمایش عموم گذاشته می شوند و فواره های موزیکال شروع به کار می کنند و میلیون ها حباب در آسمان خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا دیده می شود و برج خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا غرق نورهای رنگارنگ می شود.

    برنامه های تفریحی خیابان خرید لند آو لجندز آنتایا

    رویدادهای جذاب خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    گذشته از برنامه های تفریحی که در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا برگزار می شود، یک سری رویدادهای جالب نیز در این خیابان میزبانی می شوند که از جمله آن ها می توانید به نمایش مد دوسو دوسی، مسابقات مرد آهنی، کنسرت ها، فستیوال جاز و ... اشاره کرد. 

    حرف آخر درباره خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    البته اگر شما زمانی به خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا مراجعه کنید که هیچ برنامه تفریحی و هیچ رویداد جذابی هم در آن برگزار نشود، باز هم این خیابان برایتان جذابیت خواهد داشت. چراکه شما می توانید در هر زمانی از سال از قایق سواری در کانال آبی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا لذت ببرید و صبحانه، ناهار و یا شام خود را در یکی از چندین و چند کافه یا رستوران خیابان لند آو لجندز آنتالیا میل کنید. خوشبختانه باید بگوییم که رنج قیمتی کافه ها و رستوران های لند آو لجندز آنتالیا معقول است و چندان توریستی به آن نگاه نشده است! علاوه بر همه این ها، این خیابان به قدری زیبا است که شما می توانید صدها عکس و سلفی در آن بگیرید و صفحه اینستاگرامتان را پر از عکس های خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا کنید!برای رزرو تور ارزان آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    حرف آخر درباره خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW