021-88507190

بهترین جاهای دوچرخه سواری در ویتنام

راهنمای سفر م.مقیمی 16 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ویتنام کشوری است که دوچرخه سواران و کسانی که از دوچرخه سواری خوششان می آید، شیفته آن می شوند. این کشور پر از مناطق بکر و دیدنی است و دوچرخه سواری در آن تجربه بسیار خاص و شگفت انگیزی است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین جاهای دوچرخه سواری در ویتنام

    ویتنام کشوری است که دوچرخه سواران و کسانی که از دوچرخه سواری خوششان می آید، شیفته آن می شوند. این کشور پر از مناطق بکر و دیدنی است و دوچرخه سواری در آن تجربه بسیار خاص و شگفت انگیزی است. به همین خاطر هم هست که در ویتنام، تورهای دوچرخه سواری متعددی برگزار می شود و با این حساب، می توان گفت که دوچرخه سواری یکی از جذاب ترین تفریحات تور ویتنام است. با دوچرخه سواری در ویتنام می توانید برخورد بیشتری با مردم بومی ویتنام داشته باشید و جاذبه های گردشگری و گنجینه هایی را در ویتنام کشف کنید که امکان بازدید از آن ها در شرایط دیگری برایتان فراهم نمی شود. ما در ادامه بهترین جاهای دوچرخه سواری در ویتنام را معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید تا با هم با دوچرخه گشتی در ویتنام بزنیم!

    بهترین جاهای دوچرخه سواری در ویتنام

    دوچرخه سواری در ویتنام در شهر هوشی مین

    به شما توصیه می کنیم که اگر در تور ویتنام گذرتان به هوشی مین افتاد، حتما دوچرخه سواری را در آن امتحان کنید. هوشی مین شهری است که فرهنگ و تاریخ غنی و پیچیده ای دارد. شما با دوچرخه می توانید در مناطق استعماری هوشی مین که حال و هوای فرانسوی دارند، گشت بزنید و از جاذبه های گردشگری هوشی مین مثل خانه اپرا، کلیسای نوتره دام و اداره پست دولتی دیدن کنید. همچنین می توانید در منطقه چاینا تاون هوشی مین گشت بزنید و در نهایت هم یک غذای خوشمزه در یکی از اغذیه فروشی های هوشی مین میل کنید و به روز شگفت انگیزتان در تور ویتنام پایان دهید.

    دوچرخه سواری در ویتنام در شهر هوشی مین

    دوچرخه سواری در ویتنام در شهر هانوی

    هانوی به عنوان پایتخت ویتنام، یکی از بهترین محل های دوچرخه سواری در ویتنام است. دوچرخه سواری در ویتنام از این جهت تجربه جالبی است که شما را از ماندن در ترافیک های سنگین هانوی معاف می کند. شما در شهر زیبای هانوی می توانید در کنار دریاچه های زیبا، در پارک های جذاب و همین طور در بلوارهای زیبا و سرسبز دوچرخه سواری کنید و بی نهایت از ساعات خود در تور ویتنام لذت ببرید. به شما توصیه می کنیم که با دوچرخه به سمت مجموعه مقبره هوشی مین (آرامگاه پدر ویتنام) پدال بزنید و از این آرامگاه زیبا و دیدنی بازدید کنید. بعد از آن هم به سمت منطقه قدیمی هانوی بروید و کمی از محیط تاریخی آن برای کسب آرامش استفاده کنید. در این منطقه فروشگاه های زیادی وجود دارد که از آن ها می توانید سوغاتی های جالبی مثل لباس های ابریشمی تهیه کنید. به شما توصیه می کنیم که شب را هم با دوچرخه در خیابان های شهر هانوی در ویتنام گشت بزنید و شامتان را در یکی از اغذیه فروشی های خیابانی هانوی میل کنید و طعم اصیل غذاهای ویتنامی را بچشید.

    دوچرخه سواری در ویتنام در شهر هانوی

    دوچرخه سواری در ویتنام در دریاچه غربی هانوی

    به شما توصیه می کنیم که اگر زمان کافی در تور ویتنام داشتید، یک روز با دوچرخه به دریاچه غربی هانوی بروید. این جاده یکی از بهترین مسیرهای دوچرخه سواری در ویتنام تلقی می شود و چشم انداز بی نظیری دارد. در این مسیر باید از سه پل زیبا عبور کنید که هر کدامشان یک مسیر مخصوص دوچرخه سواری نیز دارند و از هر نظر برای عبور دوچرخه سواران امن هستند.

    دوچرخه سواری در ویتنام در دریاچه غربی هانوی

    دوچرخه سواری در ویتنام در شهر ساپا

    ساپا در کوهستان های منطقه شمالی ویتنام واقع شده است. ساپا طبیعت بسیار زیبا و سرسبزی دارد و آسمانش همیشه درخشان و آبی رنگ است. با این اوصاف، می توان گفت که ساپا یکی از بهترین نقاط دوچرخه سواری در ویتنام است و تجربه دوچرخه سواری در آن، تجربه ای است که در هیچ شهر دیگری در ویتنام نصیب توریستان نمی شود. در ساپا، شالیزارهای برنج زیادی هم وجود دارد که به صورت طبقه طبقه ای در کنار کوهستان قرار گرفته اند و باعث دوچندان شدن زیبایی ساپا شده اند. به شما توصیه می کنیم که تا می توانید در کنار این شالیزارها دوچرخه سواری کنید و چند روزی را به آرامش بخش ترین شکل ممکن در تور ویتنام سپری کنید.
    برای رزرو تور ارزان ویتنام و تورهای لحظه آخری ویتنام می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    دوچرخه سواری در ویتنام در شهر ساپا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW