021-88507190

راهنمای اقامت در منطقه جمیرا بیچ رزیدنس در تور دبی

گردشگری م.مقیمی 26 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی که به اختصار با نام منطقه جی بی آر (JBR) شناخته می شود، یک منطقه تازه ساز و مدرن در دبی است. این منطقه کاملا به سبک شهرهای اروپایی ساخته شده است که به طور دقیق با هم بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای اقامت در منطقه جمیرا بیچ رزیدنس

    منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی که به اختصار با نام منطقه جی بی آر (JBR) شناخته می شود، یک منطقه تازه ساز و مدرن در دبی است. این منطقه کاملا به سبک شهرهای اروپایی ساخته شده است و با همه این اوصاف، می توان گفت که منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی، بهترین منطقه دبی برای  اقامت است. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی آشنا کنیم و بهترین هتل های منطقه جی بی آر دبی را به شما معرفی کنیم.

    درباره منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

    منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی به یک منطقه ساحلی اطلاق می شود. این منطقه جایی است که بیشتر اروپایی ها آن را برای اقامت در دبی انتخاب می کنند. چراکه در این منطقه هم کافه ها و رستوران های متعددی وجود دارد و هم اینکه اماکن تفریحی متعددی در جای جای آن ساخته شده است. از این گذشته، هیچ محدودیتی برای تفریح در منطقه جی بی آر دبی وجود ندارد و یک منطقه کاملا اروپایی است.

    درباره منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

    مزایای اقامت در منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

    اگر شما هم اهل تفریح و خوشگذرانی هستید، بهتر است که هتل های منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی را برای اقامت خود انتخاب کنید. چراکه این منطقه در کنار ساحل ساخته شده است و برج های بسیار زیبا و اماکن تفریحی بسیار جذابی دارد. این منطقه دسترسی خوبی هم به مترو دارد و یکی از بهترین مناطق دبی برای اقامت به حساب می آید.

    معایب اقامت در منطقه جمیرا بیچ دبی

    اگر شما برای خرید می خواهید به دبی سفر کنید و نزدیکی به مراکز خرید دبی برایتان اهمیت دارد، این منطقه از دبی برای اقامت شما مناسب نیست. چراکه در منطقه جی بی آر دبی، مرکز خرید مشهوری وجود ندارد. البته این را هم بگوییم که مرکز خرید مال آف امارات که دومین مرکز خرید محبوب دبی است، در فاصله 7 کیلومتری منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی واقع شده است و فاصله خیلی دوری با آن ندارد. نکته مهم دیگر درباره منطقه جی بی آر دبی این است که اقامت در این منطقه هزینه بردار است. در واقع باید بگوییم که منطقه جی بی آر دبی یکی از گران ترین مناطق دبی برای اقامت است. البته در این منطقه هم یک سری هتل های ارزان هم وجود دارد، اما عموم هتل های آن لوکس و گران هستند. عیب دیگری که منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی دارد، این است که با مرکز شهر دبی و بعضی از جاذبه های گردشگری دبی مثل برج خلیفه فاصله زیادی دارد و تقریبا 23 کیلومتر از آن ها فاصله دارد. از این گذشته، از منطقه قدیمی دبی و منطقه دیره نیز دور است و فاصله آن با مناطق تاریخی دبی چیزی حدود 30 کیلومتر است.

    معایب اقامت در منطقه جمیرا بیچ دبی

    ارزان ترین مهمانخانه منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

    در منطقه جی بی آر دبی، یک مهمانخانه به نام مهمانخانه بک پکر تینا (backpacker tina) وجو دارد که اقامت در آن بسیار کم هزینه است. این مهمانخانه همه نوع امکاناتی از باشگاه ورزشی گرفته تا استخر را در خود جای داده است و یکی از بهترین و ارزان ترین اقامتگاه های منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی به حساب می آید.

    بهترین هتل ارزان منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

    اگر فکر می کنید که اقامت در مهمانخانه برای شما مناسب نیست و دوست دارید که با یک هزینه کم در یک هتل با اتاق های شخصی در منطقه جی بی آر دبی اقامت داشته باشید، بهتر است که اقامت در هتل آپارتمان پرل مارینا دبی (pearl marina hotel apartments dubai) را انتخاب کنید. این هتل بهترین هتل ارزان منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی است. این هتل واحدهای آپارتمانی مجهز و خوبی دارد که هر کدامشان یک آشپزخانه هم دارند و شما با اقامت در آن ها می توانید غذای هر روز را خودتان در هتل درست کنید و بدین شکل در هزینه های سفر به دبی صرفه جویی کنید.

    بهترین هتل قیمت متوسط منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

    اگر به دنبال اقامت در یک هتل قیمت مناسب در منطقه جی بی آر دبی هستید، بهتر است که یکی از اتاق های هتل جاناه مارینا بی سوییتز دبی (jannah marina bay suites dubai) را برای خود رزرو کنید. این هتل امکانات رفای و تفریحی خوبی مثل استخر و جکوزی دارد، اما با این حال قیمت رزرو اتاق هایش چندان بالا نیست.

    بهترین هتل قیمت متوسط منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

    بهترین هتل لوکس و قیمت مناسب منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی

    هتل جی ای اوشن ویو دبی (JA ocean view dubai) یک هتل 5 ستاره در منطقه جمیرا بیچ رزیدنس دبی است که تقریبا می توان گفت قیمت هایش به نسبت قیمت های دیگر هتل های 5 ستاره دبی مناسب است. این هتل در کنار ساحل ساخته شده است و در آن رستوران های بسیار جذابی ساخته شده است. با این حساب، اگر شما هم دوست دارید در یک هتل 5 ستاره در دبی اقامت کنید، اما دلتان نمی خواهد که هزاران دلار را برای اقامت در تور دبی نوروز 1403 خرج کنید، بهتر است که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

    بهترین هتل لوکس منطقه جمیرا بیچ دبی

    اگر مشکل هزینه ندارید و دوست دارید که بهترین تجربه را از اقامت در منطقه جی بی آر دبی داشته باشید، بهتر است که یک اتاق در هتل آدرس رزیدنس جمیرا ریزورت دبی (address residences jumeirah resort dubai) رزرو کنید. گفته می شود که این هتل یکی از بهترین هتل های دبی است و اقامت در آن تجربه ای است که نصیب هر کسی در تور دبی نمی شود. برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

    بهترین هتل لوکس منطقه جمیرا بیچ دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW