021-88507190

جذاب ترین مسیرهای تله کابینی دنیا

گردشگری م.مقیمی 24 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که جذاب ترین مسیرهای تله کابینی دنیا کدام ها هستند و با هم تصاویری از این مسیرهای تله کابینی خاص و دیدنی را ببینیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جذاب ترین مسیرهای تله کابینی دنیا

    اگر تا به حال سوار تله کابین شده باشید، می دانید که تله کابین سواری چه تفریح جذابی است. مخصوصا اگر این تله کابین از یک منظره سرسبز و جذاب هم عبور کند و چشم اندازهای جالبی داشته باشد این تفریح به یادماندنی تر و خاص تر هم می شود. با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که جذاب ترین مسیرهای تله کابینی دنیا کدام ها هستند و با هم تصاویری از این مسیرهای تله کابینی خاص و دیدنی را ببینیم.

    تله کابین با نا هیلز در ویتنام (تله کابین تپه های با نا در ویتنام)

    تله کابین با نا هیلز ویتنام که در شهر بندری دانانگ واقع شده است، یک مسیر 5 کیلومتری دارد و طولانی ترین تله کابین ویتنام به حساب می آید. این تله کابین، کوهپایه با نا را به قله وونگ نگویت وصل می کند. این تله کابین رکورد جهانی بزرگترین ایستگاه تله کابینی را هم از آن خود کرده است و ایستگاهش به سبک قلعه های فرانسوی ساخته شده است. می توان گفت که ایستگاه این تله کابین از خود تله کابین نیز معروف تر است و در واقع به خاطر همین ایستگاه هم هست که از تله کابین با نا هیلز به عنوان یکی از جذاب ترین تله کابین های دنیا یاد می کنند.

    تله کابین با نا هیلز در ویتنام (تله کابین تپه های با نا در ویتنام)

    تله کابین استانسرهورن کابریو در سوئیس

    تله کابین استانسرهورن کابریو در شهر لوسرن سوئیس واقع شده است. این تله کابین ازیک مسیر 2،320 متری عبور می کند و از روستای استانس در نزدیکی لوسرن به بالای کوه های استانسرهورن می رسد. این تله کابین اولین تله کابینی در دنیا است که امکان نشستن روی بام کابین های آن وجود دارد. هر کدام از این کابین ها 60 نفر را در خود جای می دهند. در واقع 30 نفر می توانند داخل کابین ها بنشینند و 30 نفر نیز می توانند روی بام کابین ها بایستند و بدین شکل چشم انداز تله کابین استانسرهورن کابریو را تماشا کنند. نکته جالب این است که وقتی که هوای سوئیس بارانی می شود، هیچ سقفی برای بام کابین ها وجود ندارد و توریستان باید خیلی ساده از بارش باران روی سر و صورتشان لذت ببرند!

    تله کابین استانسرهورن کابریو در سوئیس

    تله کابین اسکایلاین کوئینز تاون در نیوزیلند

    تله کابین اسکایلاین کوئینز تاون برای این ساخته شده است که دوچرخه سواران بتوانند با استفاده از آن به همراه دوچرخه هایشان به مسیر دوچرخه سواری قله باب دسترسی پیدا کنند. این تله کابین در سال 2011 ساخته شده است و اولین تله کابینی در دنیا است که بدین منظور ساخته شده است.

    تله کابین اسکایلاین کوئینز تاون در نیوزیلند

    تله کابین تیبل مانتین در کیپ تاون (تله کابین کوه تیبل در کیپ تاون)

    فقط 3 تله کابین گردان در دنیا وجود دارد که یکی از آن ها تله کابین تیبل مانتین در کیپ تاون است. در واقع کابین ها یا واگن های تله کابین تیبل مانتین به صورت گردان حرکت می کنند و بدین شکل بهترین چشم انداز را از مناظر اطراف دارند. شما هم می توانید در تور آفریقای جنوبی سوار این تله کابین جذاب شوید و یکی از بهترین تفریحات کیپ تاون را تجربه کنید.

    تله کابین تیبل مانتین در کیپ تاون (تله کابین کوه تیبل در کیپ تاون)

    تله کابین پیک تو پیک گاندولا در کانادا

    تله کابین پیک تو پیک یک مسیر 4.4 کیلومتری دارد و به عنوان یکی از جذاب ترین تله کابین های دنیا شناخته می شود. در واقع این تله کابین تنها تله کابینی در دنیا است که قله دو کوه مختلف را به هم متصل می کند و همین مساله هم هست که باعث جذابیت هرچه بیشتر تله کابین پیک تو پیک شده است. این تله کابین به گونه ای ساخته شده است که فاصله دو برجک آن از همه تله کابین های دیگر دنیا بیشتر است و در واقع کابین های آن، یک فاصله 3.03 کیلومتری را بدون هیچ اتکایی طی می کنند.برای رزرو انواع تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    تله کابین پیک تو پیک گاندولا در کانادا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW