021-88507190

همه چیز درباره باغ انگلیسی و ساعت گل ژنو در سوئیس

گردشگری م.مقیمی 27 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک باغ انگلیسی یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری سوئیس است که در شهر زیبای ژنو واقع شده است. در واقع باغ انگلیسی یک پارک بزرگ است که حدود 2،000 متر مربع مساحت دارد و در سال 1854 میلادی با الهام از باغ های انگلیسی ساخته شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره باغ انگلیسی و ساعت گل ژنو در سوئیس

    پارک باغ انگلیسی یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری سوئیس است که در شهر زیبای ژنو واقع شده است. در واقع باغ انگلیسی یک پارک بزرگ است که حدود 2،000 متر مربع مساحت دارد و در سال 1854 میلادی با الهام از باغ های انگلیسی ساخته شده است. این باغ قدیمی و زیبا یک ساعت بزرگ را در خود جای داده است که تماما با گل درست شده است. این ساعت یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی ژنو در سوئیس است و خیلی ها به شوق دیدن آن راهی سوئیس می شوند. با ما همراه باشید تا با هم گشتی در باغ انگلیسی ژنو بزنیم و بیشتر با ساعت گل ژنو آشنا شویم.

    همه چیز درباره باغ انگلیسی و ساعت گل ژنو در سوئیس

    درباره باغ انگلیسی ژنو در سوئیس

    پارک انگلیش گاردن یا همان پارک باغ انگلیسی، یک پارک بسیار زیبا و دیدنی است که ساعت گل که یکی از مشهورترین ساعت های دنیا است، در آن جای گرفته است. جالب است که بدانید این ساعتی که از آن صحبت می کنیم، دو دایره به قطرهای 5 متر و 2.5 متر دارد و به مدت 45 سال به عنوان بزرگترین ساعت گل جهان شناخته می شد. تا اینکه در ایران یک ساعت گل با قطر 15 متر در نزدیکی تقاطع اتوبان های مدرس و همت در تهران ساخته شد و این رکورد جهانی را از سوئیس گرفت! لازم به ذکر است که حدودا 6500 گل در ساخت ساعت گل ژنو در سوئیس استفده شده است و چندین بار در طول سال از اول کاشته می شوند.
    در مورد اینکه چرا به باغ انگلیسی ژنو عنوان انگلیسی را داده اند، باید بگوییم که این باغ به سبک و طرح باغ های انگلیسی ساخته شده است و دقیقا مثل باغ های انگلیسی با صندلی های چوبی دکور شده است. در واقع این باغ دقیقا حال و هوای باغ های انگلیسی را دارد و طراحان آن با نگاه به باغ های انگلیسی آن را دیزاین کرده اند.
    در باغ انگلیسی ژنو در سوئیس، گل های بسیار زیبا و متنوعی کاشته شده است که خیلی از آن ها نادر هستند و طرح ها و نقش های بسیار جالبی با آن ها شکل داده شده است. همان طور که گفته شد، در قسمتی از باغ انگلیسی سوئیس، یک ساعت با استفاده از چیدمان گل ها ساخته شده است که از میان دیگر طرح های باغ، بیشتر مشهور شده است و به یک ساعت جهانی تبدیل شده است.

    درباره باغ انگلیسی ژنو در سوئیس

    درباره ساعت گل ژنو در باغ انگلیسی سوئیس

    همان طور که می دانید ساعت های شهر ژنو در جهان مشهور هستند. مسلما شما هم تا به حال تعریف ساعت های سوئیسی را شنیده اید و می دانید که ساعت سازی یکی از مهارت های قدیمی مردم سوئیس است. با این حساب، مشخص است که چرا در شهر ژنو اقدام به چنین ساعت بزرگی با طرح گل کرده اند و چرا این ساعت در جهان تا این اندازه مشهور شده است. ساعت گل ژنو در سال 1955 میلادی ساخته شده است و اغلب توریستان از آن به عنوان یکی از جالب ترین دیدنی های گردشگری سوئیس یاد می کنند. نکته جالب درباره ساعت گل ژنو این است که این ساعت در هر بازه زمانی شکل و طرحش تغییر می کند. دلیل این مساله هم این است که تمام صفحه ساعت گل ژنو با گل ساخته شده است و مسلما در هر زمانی از سال، گل های متفاوتی شکوفه می زنند و بالطبع طرح این ساعت بزرگ نیز تغییر پیدا می کند.

    درباره ساعت گل ژنو در باغ انگلیسی سوئیس

    ایده هایی برای تفریح در باغ انگلیسی ژنو در سوئیس

    به شما توصیه می کنیم که حتما در تور سوئیس از باغ انگلیسی ژنو دیدن کنید و حتما زمانی را به گشت و گذار در باغ انگلیسی ژنو اختصاص دهید. در این باغ می توانید خیلی ساده روی یک نیمکت چوبی بنشینید و غرق تماشای زیبایی های این بهشت زمینی در سوئیس شوید. همچنین می توانید در مسیرهای مخصوص پیاده روی باغ انگلیسی ژنو قدم بزنید و از آرامش و عطر بی نظیر گل های باغ انگلیسی ژنو لذت ببرید.  همچنین می توانید از فواره ژنو که یکی از محبوب ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری سوئیس است، دیدن کنید. این فواره به عنوان یکی از مشهورترین آب نماهای دنیا شناخته می شود و ارتفاع پرش آب آن به 140 متر می رسد. در نهایت هم می توانید یک قایق برای خود اجاره کنید و در دریاچه ای که کنار باغ انگلیسی ژنو قرار گرفته است، قایق سواری کنید و بدین شکل زیباترین خاطره های سفر به سوئیس را در محوطه باغ انگلیسی ژنو رقم بزنید.برای اخذ ویزای سوئیس و رزرو تور سوئیس می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    ایده هایی برای تفریح در باغ انگلیسی ژنو در سوئیس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW