021-88507190

اپلیکیشن های ضروری برای سفر به ترکیه

گردشگری م.مقیمی 29 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما در ادامه کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر به ترکیه را به شما معرفی می کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که این اپلیکیشن ها را برای خودتان دانلود کنید و یکی یکی آن ها را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اپلیکیشن های ضروری برای سفر به ترکیه

    این روزها با طراحی یک سری اپلیکیشن ها، کار توریستان برای سفرهای خارجی راحت تر شده است. دیگر زمان اینکه شما نقشه های کاغذی را در دستانتان بگیرید و سعی کنید که مسیر خود را در خیابان های یک شهر غریبه پیدا کنید، به پایان رسیده است. دیگر دوره زمانه اینکه شما با موانع زبانی رو به رو شوید و ندانید که چگونه باید منظور خودتان را به یک فرد خارجی برسانید، تمام شده است. این روزها سفر به کشورهای دیگر از جمله سفر به ترکیه راحت تر شده است. البته به شرطی که شما بدانید قبل از سفر به ترکیه باید چه اپلیکیشن هایی را در گوشی تلفن همراهتان دانلود و نصب کنید و از آن ها به نحو احسنت در تور ترکیه بهره ببرید. ما در ادامه کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر به ترکیه را به شما معرفی می کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که این اپلیکیشن ها را برای خودتان دانلود کنید و یکی یکی آن ها را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید و بعد با خیال راحت راهی ترکیه شوید!

    اپلیکیشن های ضروری برای سفر به ترکیه

    اپلیکیشن Grand Bazaar (اپلیکیشن گرند بازار)

    اپلیکیشن گرند بازار یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های سفر به استانبول است. با کمک این اپلیکیشن می توانید به راحتی هرچه تمام تر راه خود را در کوچه پس کوچه های بازار بزرگ استانبول پیدا کنید و راحت تر فروشگاه مورد نظرتان را در بازار بزرگ استانبول پیدا کنید. 

    اپلیکیشن Grand Bazaar (اپلیکیشن گرند بازار)

    اپلیکیشن City Mapper Istanbul (اپلیکیشن سیتی مپر استانبول)

    با کمک این اپلیکیشن می توانید در استانبول به راحتی هرچه تمام تر از وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید. این اپلیکیشن هم برای استفاده از مترو و هم برای استفاده از اتوبوس، تراموا و قایق در استانبول کاربردی است و شما می توانید با استفاده از آن از زمان بندی حرکت وسایل حمل و نقل عمومی استانبول مطلع شوید و اطلاعات مربوطه را دریافت کنید. همچنین می توانید با کمک آن کرایه تقریبی تاکسی ها را در مسیرهای مختلف تخمین بزنید و با دانش کافی سوار تاکسی های استانبول شوید.

    اپلیکیشن City Mapper Istanbul (اپلیکیشن سیتی مپر استانبول)

    اپلیکیشن BiTaksi (اپلیکشن بیتاکسی)

    بیتاکسی یک اپلیکیشن تاکسی آنلاین در ترکیه است که در شهرهای استانبول و آنکارا فعالیت دارد. با کمک این اپلیکیشن می توانید در تور استانبول و تور آنکارا به راحتی تاکسی بگیرید و خودتان را درگیر پیدا کردن تاکسی در خیابان های استانبول و آنکارا نکنید و از همه مهمتر اینکه با استفاده از تاکسی های اپلیکیشن بیتاکسی می توانید کرایه کمتری به نسبت کرایه تاکسی های معمولی پرداخت کنید.

    اپلیکیشن Vodaphone (اپلیکیشن وودافون)

    با کمک اپلیکیشن وودافون می توانید از شرایط آب و هوای 5 روز آینده مطلع شوید. همچنین می توانید به راحتی ارز لیره را به ریال تبدیل کنید و ببینید که قیمت هر جنسی به لیره دقیقا مساوی چند ریال یا چند تومان است. از این گذشته می توانید اطلاعات خوبی هم درباره بهترین غذاهای ترکیه ای پیدا کنید. در واقع می توان گفت که این اپلیکیشن یک اپلیکیشن راهنمای سفر به ترکیه است و اپلیکیشن بسیار کاربردی به حساب می آید. البته به شرطی که شما به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید و بتوانید از آن به نحو احسنت بهره ببرید.

    اپلیکیشن Vodaphone (اپلیکیشن وودافون)

    اپلیکیشن TAV Airport (اپلیکیشن تی ای وی ایرپورت)

    اپلیکیشن تی ای وی ایرپورت، اپلیکیشنی است که در آن تمامی اطلاعات لازم در مورد فرودگاه های ترکیه از جمله فرودگاه استانبول، فرودگاه آنکارا، فرودگاه ازمیر، فرودگاه قاضی پاشا و فرودگاه بدروم ثبت می شود. شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن در مورد زمان واقعی پرواز هواپیماها اطلاعات کسب کنید و به تمام سوالات خود درباره آن فرودگاه خاص پاسخ دهید.

    اپلیکیشن TAV Airport (اپلیکیشن تی ای وی ایرپورت)

    اپلیکیشن Google Translate (اپلیکیشن گوگل ترنسلیت)

    با کمک اپلیکیشن گوگل ترنسلیت می توانید متن های مورد نظرتان را از زبان ترکی به زبان فارسی تبدیل کنید. همچنین می توانید از دوربین گوشی تلفن همراهتان استفاده کنید و عکس تابلوها و علائم خاص را به زبان ترکی اسکن کنید و منتظر بمانید که این اپلیکیشن ترجمه فارسی آن را به شما بگوید. با داشتن این اپلیکیشن در گوشی تلفن همراهتان دیگر نیازی نیست که در طی سفر به ترکیه، نگران بلد نبودن زبان ترکی باشید.

    اپلیکیشن XE Currency (اپلیکیشن ایکس ای کارنسی)

    به شما توصیه می کنیم که حتما قبل از سفر به ترکیه، اپلیکیشن ایکس ای کارنسی را برای خود نصب کنید تا هر موقع در ترکیه سوالی در مورد ارزش واقعی اجناس برایتان پیش آمد، از آن استفاده کنید. با کمک این اپلیکیشن ضروری برای سفر به ترکیه می توانید قیمت صورتحساب رستوران یا قیمت لباس های مراکز خرید ترکیه را به راحتی به ریال یا تومان تبدیل کنید و راحت تر تصمیم بگیرید که یک لباس، یک غذا و یا هر چیز دیگری ارزش خرید دارد یا خیر.برای رزرو تور ارزان ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    اپلیکیشن XE Currency (اپلیکیشن ایکس ای کارنسی)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW