021-88507190

هرآنچه باید درباره سفر به گلدن سندز در تور وارنا بدانید

گردشگری م.مقیمی 29 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ایده هایی برای تفریح در گلدن سندز وارنا

    گلدن سندز نام یک منطقه ساحلی است که در نزدیکی شهر وارنا در کشور زیبای بلغارستان واقع شده است. نکته جالب درباره منطقه ساحلی گلدن سندز وارنا این است که در این منطقه هتل های لوکس متعددی وجود دارد و امکانات تفریحی بسیار گسترده ای در آن تعبیه شده است. اصولا اقامت در گلدن سندز وارنا مناسب کسانی است که به دنبال یک تعطیلات ساحلی خیلی خاص هستند و می خواهند چند روزی را کاملا به تفریح اختصاص دهند و خستگی یک سال کار و استرس را از خودشان دور کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، شما را دعوت می کنیم که این مطلب را بخوانید تا بیشتر با منطقه گلدن سندز وارنا آشنا شوید و بدانید که چه تفریحاتی می توانید در گلدن سندز بلغارستان داشته باشید. مطمئن باشید که شما هم در انتهای این متن تصمیم قطعیتان را برای سفر به وارنا و اقامت و یا تفریح در گلدن سندز وارنا می گیرید و به همین زودی ها راهی این منطقه ساحلی جذاب در تور بلغارستان می شوید.

    ایده هایی برای تفریح در گلدن سندز وارنا

    موقعیت مکانی گلدن سندز وارنا

    همان طور که گفته شد گلدن سندز وارنا در خارج از شهر وارنا واقع شده است. شما می توانید با یک تاکسی از فرودگاه وارنا و با پرداخت حدودا 25 یورو به منطقه گلدن سندز وارنا دسترسی پیدا کنید. این مسیر حدودا یک مسیر 40 دقیقه ای است و شما می توانید در صورت تمایل برای دسترسی به آن از اتوبوس های فرودگاه وارنا نیز استفاده کنید. 

    بهترین زمان سفر به گلدن سندز وارنا

    ماه می تا آگست (اواسط اردیبهشت تا اواسط شهریور) بهترین زمان تفریح در گلدن سندز بلغارستان به حساب می آید. شما در این زمان از سال می توانید انتظار سپری کردن یک تعطیلات ساحلی ایده آل را داشته باشید و از بهترین آب و هوای گلدن سندز وارنا برای گذراندن تعطیلات خود استفاده کنید. البته اگر منظورتان از بهترین زمان سفر به گلدن سندز وارنا این است که ارزان ترین زمان سفر به گلدن سندز وارنا چه زمانی است، باید به شما بگوییم که شما از اواخر ماه آگست و یا اوایل ماه سپتامبر به بعد (اواسط شهریور به بعد) می توانید انتظار رزرو یک هتل ارزان در گلدن سندز وارنا را داشته باشید. در واقع اگر شما در زمانی به گلدن سندز وارنا سفر کنید که تعداد توریستان این منطقه ساحلی در وارنا کم شده باشند، مسلما هزینه اقامت شما در گلدن سندز وارنا پایین می آید و این زمان دقیقا از اواخر تابستان به بعد است.

    بهترین زمان سفر به گلدن سندز وارنا

    ایده هایی برای تفریح در گلدن سندز وارنا

    1-اقامت در یکی از هتل های لوکس گلدن سندز وارنا: جذاب ترین تفریحی که می توانید در گلدن سندز وارنا داشته باشید، این است که در یک هتل لوکس در گلدن سندز وارنا اقامت کنید. هتل های گلدن سندز بلغارستان از استانداردهای بالایی برخوردند و بهترین غذاها در آن ها سرو می شود و از این گذشته، بهترین امکانات رفاهی و تفریحی در آن ها تعبیه شده است. اگر شما بتوانید یکی از بهترین هتل های گلدن سندز وارنا را برای اقامت انتخاب کنید، دیگر نیازی به نگرانی درباره تفریح در گلدن سندز وارنا ندارید و می توانید با خیال راحت راهی وارنا شوید و مطمئن باشید که هیچ وقت از نظر امکانات تفریحی هیچ کم و کاستی را در تور وارنا احساس نخواهید کرد. 
    2-قدم زدن در حاشیه ساحلی گلدن سندز وارنا: در منطقه گلدن سندز وارنا تعداد زیادی رستوران، کافه، فروشگاه و کافی شاپ ساخته شده است و یک عالمه اماکن تفریحی متنوع در گوشه کنار آن تعبیه شده است که مطمئنا هم نظر کودکان و هم نظر بزرگسالان را به خودشان جلب می کنند.
    3-بازی مینی گلف: یک زمین مینی گلف در گلدن سندز بلغارستان وجود دارد که از جالب ترین اماکن تفریحی گلدن سندز وارنا به حساب می آید. به شما توصیه می کنیم که حتی اگر با این بازی آشنایی ندارید، باز هم آن را در تور وارنا امتحان کنید و مطمئن باشید که شما هم خیلی زود به یکی از طرفداران این بازی مفرح تبدیل خواهید شد.
    4-گرفتن ماساژ: به شما توصیه می کنیم که برای اینکه یک تعطیلات آرامش بخش واقعی را در گلدن سندز وارنا تجربه کنید، خودتان را به یک ماساژ حرفه ای در این منطقه ساحلی دعوت کنید. هم در سواحل گلدن سندز وارنا و هم در مراکز اسپای هتل های گلدن سندز وارنا، خدمات ماساژ به توریستان آفر داده می شود و شما می توانید بنا بر سلیقه خود یکی از این مراکز را برای ماساژ گرفتن انتخاب کنید.
    5-تمرین در باشگاه ورزشی: شاید به نظر شما هم ورزش کردن تفریح خیلی جذابی در یک سفر ساحلی نباشد. اما مطمئنا اگر شما هم باشگاه های ورزشی گلدن سندز وارنا را ببینید، نظرتان در این مورد تغییر پیدا می کند! چراکه بعضی از باشگاه های ورزشی گلدن سندز وارنا در سالن های تمام شیشه ای ساخته شده اند و چشم انداز بی نظیری به دریا دارند. مطمئن باشید که اگر شما هم در یکی از این باشگاه های ورزشی تمرین کنید، عاشق ورزش کردن می شوید و شما هم با ما در این زمینه هم عقیده می شوید که ورزش کردن یکی از بهترین تفریحات گلدن سندز وارنا است!
    6-تفریح در سواحل گلدن سندز وارنا: بعضی از هتل های گلدن سندز وارنا نیز ساحل شخصی دارند و اگر شما در یکی از آن ها اقامت کنید، می توانید از فضای ساحل شخصی بهره ببرید. اما اگر هم در چنینی هتلی اقامت نکنید، باز هم می توانید از سواحل زیبای گلدن سندز وارنا استفاده کنید. در واقع در منطقه گلدن سندز وارنا، تعداد زیادی ساحل عمومی نیز وجود دارد که بازدید از آن ها برای عموم آزاد است. خیلی از سواحل گلدن سندز وارنا مجهز به تخت های آفتاب گیری هستند و امکانات تفریحی خوبی در آن ها جای گرفته است و با همه این اوصاف، می توان گفت که شما می توانید انتظار سپری کردن روزهای بسیار شاد و مفرحی را در گلدن سندز وارنا داشته باشید و ساعات دلنشینی را در سواحل گلدن سندز وارنا سپری کنید.برای رزرو تور ارزان بلغارستان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    ایده هایی برای تفریح در گلدن سندز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW