021-88507190

تفریحاتی که فقط در تور دبی می توانید داشته باشید

راهنمای سفر م.مقیمی 11 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دبی یک شهر بزرگ است که پر از مرکز خرید، هتل، شهربازی و پارک آبی ست. دبی مثل یک مکان تفریحی بزرگ است که در آن هتل های لوکس و ماشین های آنچنانی متعددی وجود دارد. دبی می تواند برای هر کسی با هر سلیقه ای مقصد گردشگری جذابی باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تجربه هایی که فقط می توانید در تور دبی کسب کنید

    دبی یک شهر بزرگ است که پر از مرکز خرید، هتل، شهربازی و پارک آبی ست. دبی مثل یک مکان تفریحی بزرگ است که در آن هتل های لوکس و ماشین های آنچنانی متعددی وجود دارد. دبی می تواند برای هر کسی با هر سلیقه ای مقصد گردشگری جذابی باشد، البته به شرطی که شما بدانید که چه تفریحات خاصی را می توانید در تور دبی تجربه کنید. در ادامه ما خاص ترین تفریحات دبی را به شما معرفی می کنیم و به شما توصیه می کنیم که بدون تجربه آن ها از دبی خارج نشوید.

    تجربه هایی که فقط می توانید در تور دبی کسب کنید

    سافاری در صحرا در دبی 

    یک سری تورهای یکروزه سافاری در صحرا در دبی برگزار می شوند که با شرکت در آن ها می توانید قدم به صحرای دبی بگذارید و بعد جدیدی از تفریح در دبی را تجربه کنید. شما می توانید شترسواری، دوچرخه سواری و همین طور شن سواری را در صحرای دبی تجربه کنید و همچنین یک شام سنتی عربی خوشمزه را در صحرای دبی میل کنید و سبک زندگی اعراب باستان را تجربه کنید! مطمئن باشید که سافاری در صحرا می تواند جذابیت خاطرات سفرتان به دبی را دوچندان کند و برای شما فرصتی را فراهم کند که گذشته دبی را با چشمان خودتان ببینید و بیشتر از رشد و پیشرفت سریع دبی شگفت زده شوید!

    سافاری در صحرا در دبی

    تجربه زیپ لاین سواری در مسیر طولانی تری زیپ لاین شهری دنیا

    دبی بزرگترین مرکز خرید دنیا و بلندترین برج دنیا را در خود جای داده است و رکوردهای این چنینی زیاد دارد. یکی از رکوردهای جهانی دبی این است که بزرگترین زیپ لاین دنیا را در خود جای داده است. مسیر این زیپ لاین به 1 کیلومتر می رسد و شما با سوار شدن بر روی آن می توانید از ارتفاعات دبی را تماشا کنید و همزمان هیجان را به بیشترین میزان ممکن در تور دبی تجربه کنید. البته این تفریح مناسب کسانی است که از ارتفاع زیاد واهمه ندارند و از اینکه به اندازه ارتفاع یک آسمان خراش از زمین فاصله بگیرند، نمی ترسند. 

    تجربه زیپ لاین سواری در مسیر طولانی تری زیپ لاین شهری دنیا

    اجاره یک قایق تفریحی در دبی

    شما می توانید لوکس ترین سفر زندگیتان را به مقصد دبی تجربه کنید. البته به شرطی که قصدتان از سفر به دبی تجربه یک سفر لوکس باشد و از نظر بودجه سفر مشکلی نداشته باشید. در واقع خوبی سفر به دبی این است که هم می توان با کمترین هزینه و رزرو یک تور ارزان دبی به آن سفر کرد و هم می توان یک سفر خاص و لاکچری را در آن تجربه کرد. به هر حال اگر به دنبال سفر لوکس به دبی هستید، بد نیست که یک قایق تفریحی در دبی برای خودتان اجاره کنید و سیاحت بر روی آب را در تور دبی تجربه کنید. لازم به ذکر است که ارزان ترین قایق تفریحی دبی را می توانید با پرداخت 100 دلار به ازای هر ساعت اجاره کنید. البته قایق 1000 دلاری (به ازای هر ساعت) نیز وجود دارد که متقاضیان خاص خودش را دارد. به شما توصیه می کنیم که اگر پرداخت چنین مبلغ هایی برایتان سخت است، در تور دبی گروه گروه شوید و به صورت گروهی برای خودتان قایق تفریحی اجاره کنید و هزینه آن را بین افراد گروه تقسیم کنید تا هم بتوانید این تفریح خاص را در تور دبی تجربه کنید و هم اینکه از نظر مالی با مشکل مواجه نشوید.

    اجاره یک قایق تفریحی در دبی

    بازی در شهربازی های بی شمار دبی

    همه می دانند که در دبی مراکز خرید متعددی وجود دارد. اما شاید کمتر کسی از تعداد زیاد شهربازی های دبی مطلع باشد. شما می توانید انواع و اقسام شهربازی ها را در دبی پیدا کنید. مثلا یک شهربازی در دبی وجود دارد که فقط مخصوص بازی کسانی است که به بالیوود علاقه دارند. از طرفی یک شهربازی دیگر هم در دبی وجود دارد که با تم لگو (آجرهای بازی کودکان) ساخته شده است. با این حساب، می توان گفت که در دبی برای هر کسی با هر سلیقه ای یک شهربازی خاص وجود دارد و شما می توانید شهربازی رویاهای خود را در تور دبی پیدا کنید. البته این را هم بگوییم که خیلی از شهربازی های دبی فقط در فصل های خنک تر سال باز هستند و شما باید قبل از سفر به دبی، باز بودن یا بسته بودن شهربازی های محبوبتان در دبی را بررسی کنید.

    تماشای یک فیلم در یک سینمای روباز در دبی در فصل زمستان

    در دبی سینماهای روباز لاکچری و بسیار جذابی وجود دارد. یکی از این سینماهای روباز بر روی بام مرکز خرید گالریا دبی واقع شده است. در این سینما می توانید در زیر آسمان پرستاره فیلم ببینید و جالب تر از همه اینکه به رایگان در حین فیلم دیدن غذا و خوراکی بخورید. به شما توصیه می کنیم که حتما در تور دبی به این سینمای روباز بروید و لذت فیلم دیدن در فضای باز را در تور دبی تجربه کنید.برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW