021-88507190

سفر به یکی از زیباترین شهرهای بندری در جهان

راهنمای سفر ش.علیزاده 08 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفر و گشت و گذار در زیباترین شهر بندری جهان 

    یکی از زیباترین شهرهای بندری در جهان، کوش آداسی ترکیه می باشد که امروزه جایگاه خاصی در میان گردشگران دنیا پیدا کرده است. این شهر در کرانه های غربی ترکیه و در 71 کیلومتری استان آیدین و 95 کیلومتری جنوب ازمیر قرار دارد. کوش آداسی به علت فاصله نزدیک خود به جزیره‌ ساموس یونان، برای گردشگران از جذابیت خاصی برخوردار است. به این شکل که از بندر کوش آداسی، مخصوصا در ماه‌های بهار و تابستان، سفر‌های منظم با قایق‌های موتوری به جزیره‌ ساموس انجام می شود.

    شهر زیبای کوش آداسی

    کوش آداسی چگونه آب و هوایی دارد؟

    کوش‌ آداسی دارای آب و هوای معتدل است. گرمای هوا در این شهر از اواخر آوریل شروع شده و تا اواخر اکتبر ادامه پیدا می‌کند که در این بین ماه جولای گرمترین ماه سال است. همچنین در زمستان‌ها دمای هوا زیاد پایین نیست. آب و هوای معتدل کوش آداسی این موقعیت را برای ساکنین این شهر فراهم کرده است تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون، انگور و انجیر بپردازند.

    کوش آداسی، شهر مملوء از جاذبه های متنوع

    کوش آداسی علاوه بر اینکه جاذبه های طبیعی زیبایی را در خود جای داده است، به واسطه برخورداری از قدمت چند هزارساله، بناهای تاریخی زیادی در این شهر دیده می شوند. اگر علاقه مند به تاریخ هستید، به

    بروید و از نزدیک شاهد بقایای به جا مانده از دوره هلنیستی و نوسنگی باشید. اگرچه جاذبه های دیدنی کوش آداسی خیلی بیشتر از آن است که در یک سفر چند روزه بتوانید از همه ی آن ها بازدید نمایید.

    جاذبه های گردشگری کوش آداسی

    اقامت در هتل های لوکس کوش آداسی

    همان طور که گفته شد، کوش آداسی یکی از زیباترین شهرهای بندری در جهان می باشد که میزبان مسافران بسیار زیادی از مردم دنیا است. این تعداد بالای مسافر موجب شده است تا خدمات و امکانات کامل و متنوعی برای مسافران با سلیقه ها و بودجه های متفاوت فراهم شود. از طرفی تنوع هتل های شهر هم زیاد است و در سفر به کوش اداسی گزینه های متنوعی برای انتخاب یک هتل در پیش روی مسافران قرار دارد.

    موارد ذکر شده 3 مورد از بهترین و لوکس ترین هتل های کوش آداسی می باشند.

    رستورانی در بام یکی از هتل های لوکس کوش آداسی

    با کوش آداسی بیشتر آشنا شوید

    نحوه دسترسی به کوش آداسی

    شهر کوش آداسی فرودگاهی ندارد به همین دلیل نزدیک ترین فرودگاه برای افرادی که با تور کوش آداسی می خواهند به به این شهر سفر کنند فرودگاه ازمیر می باشد که در فاصله‌ ی نود کیلومتری تا مرکز شهر قرار دارد. حمل و نقل عمومی در کوش آداسی با ون و تاکسی‌های اختصاصی است. همچنین برای مسافرانی که قصد سفر به کوش آداسی به وسیله قطار دارند، باید سوار قطار استانبول-ازمیر و سپس ازمیر-سِلجوک شوند و سپس می توان به راحتی از ایستگاه اتوبوس سِلوجوک با مینی بوس به کوش آداسی رسید.

    تاکسی های درون شهری در کوش آداسی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW