021-88507190

دیدنی ترین شهرهای چین

گردشگری م.مقیمی 17 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما در ادامه دیدنی ترین شهرهای چین را به شما معرفی می کنیم و به شما می گوییم که هر کدام از این شهرهای چین از چه نظر جذاب و دیدنی هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دیدنی ترین شهرهای چین

    اگر می خواهید بیشترین استفاده را از سفر به چین ببرید و برایتان سوال پیش آمده که کدام شهرهای چین دیدنی تر و جذاب تر هستند، این مطلب به کار شما می آید! ما در ادامه دیدنی ترین شهرهای چین را به شما معرفی می کنیم و به شما می گوییم که هر کدام از این شهرهای چین از چه نظر جذاب و دیدنی هستند. به شما توصیه می کنیم که اگر اولین بارتان هست که می خواهید در تور چین شرکت کنید، یکی از این شهرهای چین را برای سفر انتخاب کنید.

    پکن- شهر سلطنتی و اولین انتخاب برای سفر به چین

    پکن برای 850 سال پایتخت چین بوده است و به همین دلیل هم همیشه انتخاب اول توریستانی است که می خواهند به کشور چین سفر کنند. در تور پکن می توانید زیبایی و شکوه کلاسیک را در کنار مدرنیته ببینید و این همان مساله ای است که باعث جذاب تر شدن هرچه بیشتر پکن می شود. به شما توصیه می کنیم که اگر فقط برای بازدید از یک شهر در تور چین وقت دارید، حتما به شهر پکن بروید تا درک کامل و جامعی از کشور چین کسب کنید و بیشترین استفاده را از تور چین ببرید. چراکه شما در شهر زیبای پکن می توانید از شهر ممنوعه دیدن کنید، از دیوار بزرگ چین دیدن کنید و از زیباترین آسمان خراش های چین، بهترین مراکز خرید چین و دیدنی ترین موزه های چین بازدید کنید.

    پکن شهر سلطنتی و اولین انتخاب برای سفر به چین

    شانگهای- شهر سرزنده و بین المللی در چین

    شانگهای شهری است که هیچ وقت به خواب نمی رود و همیشه سرزنده است. حال و هوای شانگهای با پکن کاملا متفاوت است و به نسبت پکن، سرزندگی بیشتری دارد. شانگهای را اغلب با عنوان بهشت خرید می شناسند و دلیلش هم این است که در این شهر مراکز خرید بسیار متعددی وجود دارد. در شانگاهی می توانید انتظار این را داشته باشید که انواع و اقسام ساختمان های غربی را مشاهده کنید و این همان چیزی است که شانگهای را از پکن متمایز می کند. جالب ترین منطقه توریستی شانگهای، منطقه ای به نام دی باند شانگهای است که در اطراف آن ساختمان های غربی متعددی وجود دارد و محل جالبی برای پیاده رو و گشت و گذار است.

    شانگهای- شهر سرزنده و بین المللی در چین

    شی آن- نمودی از شکوه تمدن باستانی شرقی

    اگر دلتان می خواهد که با تاریخ چین در طی 1،000 سال گذشته آشنا شوید، بهتر است که پکن بروید. اما اگر می خواهید که عمق بیشتری از تاریخ چین را در طی 5،000 سال گذشته درک کنید، باید از شهر شی آن در تور چین بازدید کنید. چراکه شهر شی آن به عنوان یکی از 4 پایتخت اصلی تمدن باستانی جهان شناخته می شود و همیشه نامش در کنار نام شهرهایی مثل آتن، قاهره و رم می آید. دلیلش هم این است که جاده ابریشم از همین شهر شی آن شروع می شده است و این شهر 1،100 سال پایتخت باستانی چین بوده است. با این حساب، اگر به تاریخ علاقه دارید، باید حتما از شهر شی آن در تور چین بازدید کنید و به هیچ عنوان فرصت بازدید از این شهر تاریخی را از دست ندهید.

    شی آن- نمودی از شکوه تمدن باستانی شرقی

    گویلین- سرزمین عجایب زیبایی ها

    گویلین یکی از زیباترین شهرهای چین است. این شهر در جنوب غربی کشور چین واقع شده است و یکی از دیدنی ترین شهرهای چین محسوب می شود. چراکه این شهر طبیعت بسیار زیبایی دارد و تپه های سرسبز جالبی را در خود جای داده است و صخره های جذابی هم دارد. پس اگر اهل طبیعت و طبیعت گردی هستید، بهتر است که از شهر گویلین در تور چین دیدن کنید. 

    گویلین- سرزمین عجایب زیبایی ها

    چنگدو- محل زندگی پانداهای غول پیکر 

    درست است که خیلی از شهرهای چین و همین طور خیلی از شهرهای دنیا باغ وحش دارند و در خیلی از این باغ وحش ها پاندا هم نگهداری می شود، اما به طور قطع بهترین جا برای دیدن پانداها شهر زیبای چنگدو در تور چین است. چراکه در چنگدور یک مرکز مراقبت از پانداها وجود دارد که با نام مرکز مراقبت از پانداهای غول پیکر شناخته می شود. در این مرکز می توایند با پانداها عکس بگیرید و یک روز جذاب و به یادماندنی را با پاناها سپری کنید. پس اگر شما هم همیشه شیفته پانداهای بامزه بوده اید، بهتر است که برای یک بار هم که شده در تور چین از چنگدو دیدن کنید و بدین شکل به رویاهای خود برای در آغوش کشیدن پانداهای سیاه و سفید جامه عمل بپوشانید.
    برای رزرو تور چین و تور ترکیبی چین می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    چنگدو- محل زندگی پانداهای غول پیکر

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW