021-88507190

کدام منطقه استانبول برای اقامت بهتر است؟

راهنمای سفر م.مقیمی 24 فروردین ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
به شما توصیه می کنیم که قبل از رزرو تور استانبول و قبل از اینکه یکی از هتل های استانبول را رزرو کنید، این مطلب را بخوانید. چراکه ما در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که کدام منطقه استانبول برای اقامت بهتر است؟ در ادامه به شما هر کدام از مناطق مشهور استانبول را معرفی می کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مقایسه مناطق مختلف استانبول برای اقامت
    به شما توصیه می کنیم که قبل از رزرو تور استانبول و قبل از اینکه یکی از هتل های استانبول را رزرو کنید، این مطلب را بخوانید. چراکه ما در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که کدام منطقه استانبول برای اقامت بهتر است؟ در ادامه به شما هر کدام از مناطق مشهور استانبول را معرفی می کنیم و برایتان توضیح می دهیم که اقامت در هر کدام از مناطق استانبول برای چه کسانی بهتر است. با خواندن این مطلب می توانید به راحتی بهترین منطقه استانبول برای اقامت را انتخاب کنید و هتل بهتری را برای اقامت خود در تور استانبول رزرو کنید.
    بهترین منطقه استانبول برای اقامت
    اول از همه بهتر است که نگاهی کلی به مناطق استانبول بیندازیم و ببینیم که هر کدام از مناطق استانبول برای اقامت چه کسانی مناسب هستند. به طور کلی باید بگوییم که محله سلطان احمد استانبول برای اقامت کسانی که بار اولشان هست که می خواهند به استانبول سفر کنند و علاقه به بازدید از اماکن دیدنی استانبول دارند، مناسب است. از طرفی منطقه بی اوغلو و محله های آن مثل محله تکسیم برای اقامت کسانی مناسب است که به دنبال سفر ارزان به استانبول هستند و اتفاقا به نزدیکی هتلشان به مراکز خرید استانبول علاقه دارند. منطقه گالاتا نیز بهترین منطقه استانبول برای اقامت کسانی است که به دنبال تفریحات شبانه هستند و ترجیح می دهند در یک منطقه لوکس و جذاب با امکانات تفریحی جالب اقامت داشته باشند. گذشته از این ها محله کاراکوی استانبول نیز برای اقامت کسانی مناسب است که به دنبال یک محله باحال و جذاب برای کافه گردی و رستوران گردی هستند و دلشان می خواهد که تا پایشان را از هتل بیرون گذاشتند، مشغول عکاسی از زیبایی های استانبول شوند. البته تا یادمان نرفته، این را هم بگوییم که محله کاپالی چارشی استانبول (محله بازار بزرگ استانبول) که در نزدیکی محله سلطان احمد استانبول واقع شده است، برای اقامت کسانی مناسب است که می خواهند خانوادگی به استانبول سفر کنند.
    همه چیز درباره محله سلطان احمد استانبول (Sultanahmeta)
    محله سلطان احمد استانبول قلب تاریخی و فرهنگی شهر استانبول است. در واقع این محله قدیمی ترین بخش شهر استانبول است و از طرف شمال، شرق و جنوب با آب و از طرف غرب با دیوارهای شهر قدیمی استانبول احاطه شده است. با این حساب اگر به بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول علاقه دارید و اولین بارتان است که می خواهید از استانبول دیدن کنید، ایده بدی نیست که در این محله جذاب اقامت داشته باشید. 

    همه چیز درباره محله سلطان احمد استانبول (Sultanahmeta)

    همه چیز درباره محله تکسیم استانبول (Taksim)
    محله تکسیم در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است. منطقه بی اوغلو استانبول یکی از سرزنده ترین مناطق استانبول است و محله تکسیم هم به عنوان محبوب ترین محله این منطقه شناخته می شود. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال سفر ارزان به استانبول هستید، این محله را برای اقامت خود انتخاب کنید. چراکه در محله تکسیم استانبول هتل های ارزان متعددی وجود دارد که شما به راحتی می توانید یکی از آن ها را برای اقامت چند روزه تان در استانبول رزرو کنید. از طرفی اگر در این محله از استانبول اقامت داشته باشید، می توانید به راحتی با پای پیاده به مراکز خرید استانبول و یک سری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی داشته باشید و این بدین معنی است که دیگر نیازی به استفاده از تاکسی های استانبول پیدا نخواهید کرد و بدین شکل هم در هزینه و هم در زمانتان صرفه جویی خواهید کرد. لازم به ذکر است که میدان معروف تکسیم و خیابان معروف استقلال هم در همین محله از استانبول واقع شده اند.

    همه چیز درباره محله تکسیم استانبول (Taksim)

    همه چیز درباره محله گالاتا استانبول (Galata)
    محله گالاتا استانبول در بخش شمالی آبراه گلدن هورن واقع شده است و به وسیله این آبراه از محله سلطان احمد استانبول جدا شده است. محله گالاتا استانبول نیز یکی از محله های منطقه بی اوغلو استانبول است و درست مثل محله تکسیم، جذابیت های زیادی دارد. این محله از این نظر به عنوان یکی از بهترین محله های استانبول برای اقامت شناخته می شود که هم منطقه سرزنده ای است و هم اینکه به هر دو محله جذاب دیگر استانبول یعنی محله سلطان احمد استانبول و محله تکسیم استانبول دسترسی راحتی دارد. در واقع اگر به نقشه استانبول نگاهی بیندازید، می بینید که محله گالاتا استانبول در شمال محله سلطان احمد و در جنوب محله تکسیم استانبول واقع شده است و این بدین معنی است که شما با اقامت در آن می توانید از مزایای هر دو محله در همسایگی آن استفاده کنید. این محله یکی از شیک ترین و جذاب ترین مناطق استانبول است و امکانات تفریحی جذابی دارد.

    همه چیز درباره محله گالاتا استانبول (Galata)

    همه چیز درباره محله کاراکوی استانبول (Karakoy)
    محله کاراکوی استانبول یکی دیگر از بهترین محله های استانبول برای اقامت است. کاراکوی یک محله کوچک و دنج است که در دهانه آبراه گلدن هورن واقع شده است و چشم انداز بی نظیری دارد. جالب است که بدانید در گذشته یکی از مهمترین بنادر استانبول به این منطقه تعلق داشته است. این محله به خاطر خیابان ها و کوچه پس کوچه های جذابی که دارد، به عنوان یکی از بهترین مناطق استانبول برای اقامت شناخته می شود. به شما توصیه می کنیم که اگر اهل گشت و گذار هستید و از قدم زدن در خیابان های زیبا خوشتان می آید، این منطقه را برای اقامت خود در تور استانبول انتخاب کنید.

    همه چیز درباره محله کاراکوی استانبول (Karakoy)

    همه چیز درباره محله کاپالی چارشی استانبول (Kapali Carsi)
    محله کاپالی چارشی استانبول یا منطقه بازار بزرگ استانبول جایی است که یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان در آن جای گرفته است. این محله در مرکز شهر استانبول واقع شده است و حوالی بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه استانبول شکل گرفته است. این محله جایی است که شما می توانید در آن از بازارهای سنتی جذاب دیدن کنید و در آن یک خرید ارزان را تجربه کنید. به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید به صورت خانوادگی به استانبول سفر کنید و اتفاقا از خرید از بازارهای سنتی استانبول خوشتان می آید، یکی از هتل های اطراف بازار بزرگ استانبول را برای خودتان رزرو کنید.برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    همه چیز درباره محله کاپالی چارشی استانبول (Kapali Carsi)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW