021-88507190

چقدر پول با خودمان به دبی ببریم؟

راهنمای سفر م.مقیمی 23 فروردین ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، مطمئنا برایتان سوال پیش آمده که باید چقدر پول با خودتان به دبی ببرید. ما امروز می خواهیم به این سوال شما پاسخ دهیم و به شما بگوییم که هزینه سفر به دبی چقدر است و شما در طول یک روز اقامت در دبی، با چه هزینه هایی رو به رو هستید و در مجموع باید چقدر پول داشته باشید تا بتوانید به دبی سفر کنید. پس با ما همراه باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چقدر پول با خودمان به دبی ببریم؟
    اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، مطمئنا برایتان سوال پیش آمده که باید چقدر پول با خودتان به دبی ببرید. ما امروز می خواهیم به این سوال شما پاسخ دهیم و به شما بگوییم که هزینه سفر به دبی چقدر است و شما در طول یک روز اقامت در دبی، با چه هزینه هایی رو به رو هستید و در مجموع باید چقدر پول داشته باشید تا بتوانید به دبی سفر کنید. پس با ما همراه باشید.
    در طول اقامت در دبی با چه هزینه هایی رو به رو هستیم؟
    اصولا تورهای دبی شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت دبی و اقامت در یکی از هتل های دبی (به همراه سرو رایگان صبحانه) می شوند. با این حساب، اگر شما یک تور ارزان دبی برای خود رزرو کنید، دیگر نیازی به نگرانی درباره این بخش از هزینه های سفر به دبی ندارید و باید به فکر بودجه بندیتان برای هزینه های دیگر سفر به دبی باشید. اگر هزینه رزرو تور دبی را کنار بگذاریم و نگاهی به دیگر هزینه های سفر به دبی بیندازیم، می بینیم که شما در هر روز از اقامتتان در دبی، با هزینه هایی مثل هزینه خورد و خوراک در دبی، هزینه رفت و آمد در دبی، هزینه تفریح در دبی و هزینه خرید سوغاتی در دبی رو به رو هستید. اما سوالی که وجود دارد، این است که هرکدام از این موارد دقیقا چقدر هزینه دارند و شما باید چقدر پول با خودتان به دبی ببرید تا بتوانید از پس این هزینه های اقامت در دبی بربیایید.

    در طول اقامت در دبی با چه هزینه هایی رو به رو هستیم

    چقدر پول باید با خودمان به دبی ببریم؟
    اگر بخواهیم یک قاعده کلی در مورد هزینه های سفر به دبی به شما بگوییم، باید میانگین هزینه های خورد و خوراک، هزینه های رفت و آمد در دبی و هزینه تفریح در دبی را جمع کنیم و ببینیم که در مجموع برآیند آن ها چه عددی می شود. در این صورت عددی که به عنوان هزینه سفر به دبی در می آید، حدود 285 درهم به ازای هر روز اقامت در دبی است. در واقع این مقدار، متوسط هزینه ای است که معمولا هر توریست به ازای هر روز اقامت در دبی خرج می کند. این مبلغ برای خورد و خوراک، تفریح و تردد در دبی(با تاکسی، اتوبوس، مترو و ...) در نظر گرفته شده است و قیمت تور دبی در این محاسبه هزینه لحاظ نشده است. نکته دیگری که باید برای سفر به دبی بدانید، این است که قیمت آب معدنی در دبی بسیار گران است و اگر شما بخواهید از آب معدنی در طول سفر به دبی استفاده کنید، باید روزانه حدود 338 درهم هم برای خرید آب معدنی کنار بگذارید و این مبلغ را به هزینه اعلام شده اضافه کنید. البته خیلی از مسافران این هزینه را در نظر نمی گیرند و از خرید آب معدنی در دبی صرفه نظر می کنند. 
    ذکر این نکته هم لازم است که این مقدار، به عنوان متوسط هزینه اقامت در دبی محاسبه شده است و شما می توانید با داشتن بودجه ای کمتر و یا حتی بیشتر از این مبلغ نیز به دبی سفر کنید. ضمنا این مقدار به عنوان هزینه سفر به دبی به ازای هر روز اقامت برای هر نفر محاسبه شده است و شما باید مبلغ آن را ضرب در تعداد نفراتتان کنید و با توجه به قیمت روز درهم امارات، آن را به ریال تبدیل کنید تا هزینه دقیق سفر به دبی برایتان در بیاید. 

    چقدر پول باید با خودمان به دبی ببریم

    چگونه می توانیم ارزان به دبی سفر کنیم؟
    اولین نکته ای که باید در مورد سفر ارزان به دبی بدانید، این است که قیمت تورهای دبی با یکدیگر متفاوت است. در واقع تورهای دبی با کیفیت های گوناگونی برگزار می شوند و مسلما قیمت های متفاوتی هم دارند. به شما توصیه می کنیم که یک تور ارزان دبی برای خود رزرو کنید تا بتوانید بخشی از هزینه های سفر به دبی را برای خودتان کم کنید. از این گذشته، به شما توصیه می کنیم که برای اینکه سفر به دبی برایتان ارزان تمام شود، دور خرید آب معدنی از دبی را خط بکشید و به جای این کار، از آب شهری دبی استفاده کنید یا با خودتان از ایران چند باکس آب معدنی ببرید! علاوه بر این ها به شما توصیه می کنیم که از لحظه اول رسیدنتان به دبی، مواظب خرج و مخارجتان باشید و حتما هزینه هایتان را ریز به ریز یادداشت کنید. گذشته از همه این ها، به شما توصیه می کنیم که تا جای ممکن در دبی تاکسی نگیرید و به جای این کار از وسایل حمل و نقل عمومی دبی از جمله مترو دبی استفاده کنید. مطمئن باشید که با همین کار ساده، مقدار زیادی از هزینه های سفرتان به دبی کاهش پیدا می کند. در ضمن اگر به دنبال خرید سوغاتی در دبی بودید، حتما از مراکز خرید ارزان دبی و بازارهای سنتی دبی دبی دیدن کنید و حتما از فروشنده های دبی تقاضای تخفیف داشته باشید.برای رزرو تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    چگونه می توانیم ارزان به دبی سفر کنیم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW