021-88507190

کدام منطقه مارماریس برای اقامت بهتر است؟

راهنمای سفر م.مقیمی 31 فروردین ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام منطقه مارماریس برای اقامت بهتر است؟
    اینکه کدام منطقه مارماریس برای اقامت شما بهتر است، بستگی به این دارد که شما در سفر به مارماریس به دنبال چه چیزی هستید و اصلا چه علایقی دارید. مثلا مرکز شهر مارماریس از این نظر برای اقامت مناسب است که هم هتل های ساحلی دارد و هم اینکه هتل هایش در نزدیکی مراکز خرید مارماریس و جاهای دیدنی مارماریس واقع شده اند. از آن طرف هتل های منطقه تورونچ مارماریس از این جهت برای اقامت مناسب هستند که اکثرشان دارای آشپزخانه هستند و مهمانان می توانند خودشان غذای خودشان را در هتل درست کنند و بدین شکل سفر ارزان تری را به مقصد مارماریس تجربه کنند. با این اوصاف مشخص است که هر کدام از مناطق مارماریس برای اقامت گروهی از توریستان مناسب هستند و شما باید حتما قبل از رزرو هتلتان در مارماریس متوجه شوید که کدام منطقه مارماریس برای اقامت شما با سلیقه و شرایط خودتان مناسب تر است. به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید تا به جواب همه سوالات خود درباره مناطق مارماریس برسید و متوجه شوید که کدام منطقه مارماریس برای اقامت شما بهتر است.
    مرکز شهر مارماریس
    مرکز شهر مارماریس اصلی ترین و محبوب ترین منطقه مارماریس است. مرکز شهر مارماریس در کنار ساحل واقع شده است و پر از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های سرزنده و جذاب است. بازار بزرگ معروف مارماریس نیز درست در همین منطقه از مارماریس واقع شده است و در آن همه نوع کالایی به فروش می رسد. در این منطقه از مارماریس امکانات تفریحی متعددی هم وجود دارد و هر کسی که در آن اقامت کند، می تواند 24 ساعت شبانه روز را به تفریح سپری کند. با این حساب، اگر شما هم از آن دسته از توریستانی هستید که ترجیح می دهند در یک منطقه سرزنده، شاد و جذاب اقامت کنند، بهتر است که یکی از هتل های مرکز شهر مارماریس را برای خودتان رزرو کنید. خوب است این را هم بدانید که در مرکز شهر مارماریس هتل های بسیار متعددی وجود دارد که در سبک های مختلف هستند و رنج قیمتی متنوعی دارند. شما در مرکز شهر مارماریس می توانید همه نوع هتلی از هتلهای لوکس گرفته تا آپارتمان های آشپزخانه دار را پیدا کنید و یک هتل خوب با بودجه مناسب خودتان را در آن رزرو کنید. 

    مرکز شهر مارماریس@

    منطقه ایچملر مارماریس
    هتل های منطقه ایچملر مارماریس به اندازه هتل های مرکز شهر مارماریس به جاهای دیدنی مارماریس نزدیک نیستند. اما به نسبت هتل های مرکز شهر مارماریس حال و هوای دنج تر و آرامش بخش تری دارند. اگر در یک هتل در منطقه ایچملر مارماریس اقامت کنید، می توانید به راحتی به فروشگاه ها، کافه ها و رستوران های منطقه ایچملر مارماریس دسترسی داشته باشید. خوبی این محله این است که شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید در آن خرید کنید و همچنین می توانید به راحتی و با یک بودجه معقول در آن یک غذای خوب برای خودتان تهیه کنید. نکته جالب دیگر اینکه یک جزیره کوچک به نام جزیره چیفتلیک در نزدیکی ایچملر وجود دارد که شما به راحتی می توانید با قایق از منطقه ایچملر به آن دسترسی پیدا کنید. این جزیره برای غواصی و سافاری با جیپ شرایط بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل هم اصولا کسانی که در منطقه ایچملر مارماریس اقامت می کنند، برای تفریح به آن مراجعه می کنند. درباره هتل های منطقه ایچملر مارماریس هم باید بگوییم که در آن هتل های 5 ستاره و لاکچری متعددی وجود دارد که در آن ها بهترین خدمات به مهمانان ارائه می شود. این هتل ها معمولا با جنگل های سرسبز احاطه شده اند و آرامش در فضای آن ها موج می زند. با این حساب باید بگوییم که اگر ایده تان از سفر به مارماریس این است که در یک جای آرام و به دور از هر گونه حاشیه ای ریلکس کنید، بهتر است که منطقه ایچملر مارماریس را برای اقامت خود انتخاب کنید. چراکه منطقه ایچملر بهترین منطقه مارماریس برای کسب آرامش است.

    منطقه ایچملر مارماریس

    منطقه تورونچ مارماریس
    منطقه تورونچ مارماریس در دامنه یک کوه سرسبز واقع شده است. در واقع تورونچ یک دهکده دنج است که چشم انداز بی نظیری به خلیج و طبیعت سرسبز اطرافش دارد. در این دهکده زیبا کافه ها، فروشگاه ها و رستوران های متعددی ساخته شده است و از نظر امکانات رفاهی هیچ کم و کاستی ندارد. این منطقه از مارماریس به این دلیل به یکی از محبوب ترین مناطق مارماریس تبدیل شده است که در آن هتل آپارتمان های متعددی وجود دارد که مهمانان در آن ها امکان طبخ غذا دارند. البته هتل های مارماریس دیگری نیز در منطقه تورونچ مارماریس ساخته شده است، اما با این حال هتل آپارتمان هایش محبوب تر هستند. با این حساب، اگر شما هم به دنبال سفر ارزان به مارماریس هستید و ترجیح می دهید که به جای اینکه در تور مارماریس غذاهایتان را در رستوران میل کنید، خودتان آن ها را بپزید، بهتر است که یکی از هتل آپارتمان های منطقه تورونچ مارماریس را برای اقامت خود رزرو کنید. نکته دیگری که باید درباره منطقه تورونچ مارماریس بدانید، این است که این منطقه دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر مارماریس و منطقه ایچملر مارماریس دارد و از این نظر نیز یکی از بهترین مناطق مارماریس محسوب می شود.

    منطقه تورونچ مارماریس

    منطقه داتچا مارماریس
    منطقه داتچا مارماریس چشم انداز خوب، طبیعت بی نظیر، سواحل جذاب و هوای تازه دارد. این منطقه بهترین منطقه مارماریس برای گذراندن روزهای آرام در دل طبیعت است. اگر در این منطقه از مارماریس اقامت کنید، شانس این را دارید که ورزش های آبی مختلف را امتحان کنید و روزهای آرام و بی دغدغه ای را سپری کنید. منطقه داتچا پر از هتل هایی است که اهالی مارماریس آن ها را برپا کرده اند و به صورت خانوادگی اداره شان می کنند. در این هتل های ساده و ارزان در مارماریس انواع امکانات رفاهی اولیه به مهمانان ارائه می شود و صاحبانشان تمام تلاششان را می کنند تا شما به عنوان یک توریست تعطیلات خوبی را در منطقه داتچا مارماریس سپری کنید. با این اوصاف می توان گفت که منطقه داتچا بهترین منطقه مارماریس برای اقامت کسانی است که به دنبال سفر ارزان به مارماریس هستند و از تفریحات آبی نیز خوششان می آید.برای رزرو تور ارزان مارماریس می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    منطقه داتچا مارماریس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW