021-88507190

از تهران تا تفلیس با اتوبوس چند ساعت راهه؟

راهنمای سفر م.مقیمی 21 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
از تهران تا تفلیس با اتوبوس چند ساعت راه است و چگونه می توان از راه زمینی سفر کرد؟ با ما همراه باشید تا به این سوالات شما پاسخ دهیم!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    از تهران تا تفلیس با اتوبوس چند ساعت در راه هستیم؟!

    تفلیس به عنوان پایتخت کشور زیبای گرجستان، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ما ایرانیان است! اما چرا؟ اول اینکه شما قبل از سفر به تفلیس نیازی به طی کردن مراحل سخت اخذ ویزا را ندارید. بلکه کافی است که با یک پاسپورت معتبر به مرز گرجستان بروید تا همانجا به شما ویزا داده شود. دوم اینکه تفلیس شهر بسیار زیبایی است که هم اماکن دیدنی و هم اماکن تفریحی بسیار جالبی دارد و در کل حال و هوای خوبی برای گذراندن یک تعطیلات به یادماندنی و مفرح دارد. سوم اینکه سفر به این شهر یکی از ارزان ترین سفرهای خارجی است و چهارم اینکه امکان سفر زمینی نیز وجود دارد! اگر شما هم به خاطر دلیل چهارم است که می خواهید به تفلیس سفر کنید، احتمالا این سوال را در ذهن داشته باشید که از تهران تا تفلیس با اتوبوس چند ساعت راه است و چگونه می توان از راه زمینی به پایتخت گرجستان سفر کرد؟ با ما همراه باشید تا به این سوالات شما پاسخ دهیم!

    از تهران تا تفلیس با اتوبوس چند ساعت توی راهیم

    چگونه می توان از راه زمینی به تفلیس سفر کرد؟

    برای سفر به تفلیس از راه زمینی سه راه پیش رو دارید. شما می توانید سفر زمینی را از طریق خودرو شخصی، اتوبوس و قطار انجام دهید. به شما توصیه می کنیم که اگر به هر حال تصمیمتان را برای سفر زمینی به تفلیس گرفته اید، با خودتان روراست باشید و ببینید که کدامیک از این روش های سفر زمینی به تفلیس برای شما و شرایط شما مناسب تر است. چراکه به هر حال سفر زمینی از طریق هر کدام از این روش ها، با اینکه جذابیت های بی حد و اندازه ای دارد؛ اما مشکلات و سختی های خاص خودش را هم دارد. نکته ای که باید درباره سفر زمینی به تفلیس به آن توجه کنید، این است که شما با خودرو شخصی می توانید به راحتی از درب منزلتان سوار ماشینتان شوید و بعد خودتان را به تفلیس برسانید. برای سفر زمینی به تفلیس با اتوبوس هم می توانید از شهرهای تهران و تبریز سوار اتوبوس های تفلیس شوید. اما برای سفر زمینی به تفلیس با قطار باید اول به یک کشور دیگر (آذربایجان، ارمنستان یا ترکیه) بروید و بعد از آنجا سوار قطارهای تفلیس شوید.

    چگونه می توان از راه زمینی به تفلیس سفر کرد

    سفر زمینی به تفلیس از چه مرزهایی ممکن است؟

     نکته دیگر اینکه شما برای سفر زمینی به تفلیس می توانید سه مسیر مختلف را انتخاب کنید که یکی از آن ها سفر زمینی از راه آذربایجان، دیگری از راه ارمنستان و سومی سفر زمینی به تفلیس از راه ترکیه است. خوب است این را بدانید که شما برای سفر زمینی به تفلیس از راه آذربایجان باید یک ویزای آذربایجان هم داشته باشید. اما برای سفر زمینی به تفلیس از راه ارمنستان و ترکیه، نیازی به طی کردن مراحل اخذ ویزا ندارید. در آخر خوب است که به این مساله هم توجه کنید که طی کردن مسیر ترکیه برای رسیدن به تفلیس از دیگر مسیرها راحت تر است و در حقیقت جاده های ترکیه برای رانندگی بهتر هستند. به همین خاطر اکثر اتوبوس های تهران تفلیس، مسیر ترکیه را برای سفر زمینی به تفلیس انتخاب می کنند. اما سوالی که وجود دارد، این است که از تهران تا تفلیس با اتوبوس چند ساعت راه است؟

    سفر زمینی به تفلیس از چه مرزهایی ممکن است

    از تهران تا تفلیس با اتوبوس چند ساعت راه است؟

    اول از همه باید این را بدانید که شما به جز زمانی را که باید در اتوبوس صرف کنید، باید زمانی را هم به عنوان معطلی در مرزها در نظر داشته باشید. در واقع شما یک زمانی را در مرز ایران و یکی از کشور ارمنستان، آذربایجان یا ترکیه معطل خواهید شد و احتمالا یک بازه زمانی نیز در مرز کشور دوم با کشور گرجستان باید صبر کنید. متاسفانه باید بگوییم که این زمان قابل پیشبینی نیست و این معطلی معمولا در روزها و ساعت های مختلف (بنا بر حجم مسافران دیگر) با یکدیگر متفاوت است. اگر این زمان معطلی را در نظر نگیریم، می توانیم بگوییم که شما برای سفر زمینی از تهران به تفلیس حدودا 16 ساعت را در اتوبوس سپری خواهد کرد.برای رزرو تور گرجستان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW