021-88507190

اطلاعات پرواز مستقیم به استانبول

راهنمای سفر م. ورزدار 19 مهر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای سفر با تور استانبول احتمالا به برنامه پروازی هواپیمایی های مختلف احتیاج پیدا می کنید؛ به خصوص اگر مکررا در مسیر تهران استانبول رفت و آمد می کنید. برای اطلاعات پروازها این مطلب را بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    برای سفر با تور استانبول احتمالا به برنامه پروازی هواپیمایی های مختلف احتیاج پیدا می کنید؛ به خصوص اگر مکررا در مسیر تهران استانبول رفت و آمد می کنید. به طور کلی در شرایط عادی در روز سه پرواز مستقیم از تهران به استانبول و بالعکس وجود دارد. اگر به دنبال این هستید که بدانید در زمان کرونا پرواز تهران استانبول کی باز می شود و زمان از سرگیری پرواز تهران استانبول چه زمانی است بهتر است بدانید پروازها به صورت موقت و با شرایط خاص در بعضی مواقع باز است.

    هم اکنون روزانه یک پرواز به ترکیه وجود دارد. در صفحه اصلی مهرپرواز می توانید پروازهای مورد نظر خود را جستجو کنید و خرید بلیط خود را انجام دهید. با مهرپرواز همراه باشید تا جزئیات مربوط به ساعت پرواز تهران استانبول امروز و مدت زمان پرواز تهران استانبول و... را به شما ارائه دهیم.

    زمان پروازهای تهران استانبول در ایام کرونا

    ترکیش

    مهر99: روزانه یک پرواز از طریق این ایرلاین انجام خواهد گرفت.

    قشم ایر

    مهر 99: در تاریخ 21 و 27 مهرماه 99 هواپیمایی قشم ایر در ساعت 13:30 تهران را به مقصد استانبول ترک می کند.

    آبان 99: در تاریخ 5 آبان هواپیمایی قشم ایر در ساعت 13:30 تهران را به مقصد استانبول ترک می کند.

    ماهان ایر

    مهر 99: در تاریخ 20 و 28 مهرماه، ایرلاین ماهان ایر در ساعت 16:15 فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد استانبول ترک می کند.

    ایران ایر تور

    مهر 99: در تاریخ 22 و 29 مهر، ایرلاین ایران ایر تور در ساعت 6:15 فرودگاه امام خمینی را ترک کرده و در ساعت 8:45 در استانبول فرود می آید.

    آسمان

    مهر 99: در تاریخ 24 مهرماه، ایرلاین آسمان پرواز خود را از ساعت 8:00 راه اندازی کرده و در ساعت 11:00 در استانبول فرود می آید.

    زمان پرواز شرکت های هواپیمایی مختلف به استانبول

    زمان پرواز شرکت های هواپیمایی مختلف به استانبول

    پروازهای مستقیم ماهان ایر به استانبول

    برنامه پرواز ماهان ایر از استانبول به تهران

    هواپیمایی ماهان هر روز هفته از شنبه تا جمعه از تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی به مقصد استانبول پرواز دارد. مدت زمان پرواز تهران استانبول سه ساعت و سی دقیقه است.

    برنامه پرواز ماهان ایر از استانبول به تهران

    همانند پروازهای رفت هواپیمایی ماهان، پروازهای برگشت این شرکت نیز به صورت روزانه از فردوگاه جدید استانبول به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران صورت می گیرد.

    پروازهای مستقیم ایران ایر به استانبول

    هواپیمایی ایران ایر در هفته، هفت پرواز به مقصد فرودگاه جدید استانبول ترکیه دارد. این پروازها در روزها و ساعت های گوناگون انجام می شود.
    همچنین به صورت بالعکس در مسیر برگشت از فرودگاه جدید استانبول به فرودگاه بین المللی امام خمینی، هفت بار در هفته پرواز دارد.

    فردوگاه جدید و مدرن استانبول که جایگزین فرودگاه آتاترک شده است

    فردوگاه جدید و مدرن استانبول که جایگزین فرودگاه آتاتورک شده است

    پرواز مستقیم هواپیمایی زاگرس به استانبول

    هواپیمایی زاگرس در هفته دو پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به استانبول دارد در مسیر برگشت نیز به همین ترتیب در هفته دو پرواز از فرودگاه جدید استانبول به تهران دارد.

    پرواز مستقیم هواپیمایی آسمان به استانبول

    پروازهای هواپیمایی آسمان در شرایط عادی به صورت روزانه از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه جدید استانبول پرواز است.
    همچنین در مسیر برگشت نیز روزانه از استانبول به ترکیه پرواز دارد.

    اطلاعات پرواز مستقیم ترکیش ایرلاین به استانبول

    ترکیش ایرلاین در شرایط عادی به صورت روزانه پنج بار برای رفت و پنج بار برای برگشت در مسیر تهران استانبول و بین فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران و فرودگاه جدید استانبول پرواز دارد.

    اطلاعات پرواز مستقیم قشم ایر به استانبول

    هواپیمایی قشم ایر نیز در دوران کرونا در بعضی روزهای خاص از فرودگاه بین المللی امام خمینی به فرودگاه جدید استانبول پرواز خواهد داشت. در این پروازها مسافرین باید جواب تست منفی کرونا خود را نیز به همراه داشته باشند و همچنین مدت زمان زیادی از آزمایش نباید گذشته باشد.


    مطالب بیشتر در مورد سفر به استانبول ترکیه را در ادامه بخوانید:

    هزینه سفر به استانبول به چه صورت می باشد

    راهنمای خرید در تکسیم استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW