021-88507190

حقایقی که هیچ کسی درباره کره شمالی نمی داند!

اخبار م.مقیمی 28 مهر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کره شمالی کشوری است که همه چیز در آن به شکل عجیبی پر رمز و راز است! اگر شما هم درباره این کشور کنجکاو هستید و دوست دارید بدانید که در این کشور دقیقا چه خبر است، با ما همراه باشید تا یک سری حقایق عجیب درباره کره شمالی را به شما بگوییم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    حقایقی جالب درباره کره شمالی

    کره شمالی! کشوری که حتی نام آن نیز دلهره آور است و حتی رمزآلود هم به نظر می رسد! کشوری که به کل از همه کشورهای دنیا جدا شده است و اطلاعات خیلی کمی درباره آن در دسترس است! کشوری که می گویند مردم آن حق ارتباط با مردم کشورهای دیگر را ندارند و همه چیز در آن به شکل عجیبی پر رمز و راز است! اگر شما هم درباره این کشور کنجکاو هستید و دوست دارید بدانید که در این کشور دقیقا چه خبر است، با ما همراه باشید تا یک سری حقایق عجیب درباره کره شمالی را به شما بگوییم!

    سال 2020 در کره شمالی سال 2020 نیست!

    اول از همه خوب است این را بدانید که کره شمالی تقویم خاص خودش را دارد و اولین سال این تقویم مصادف با سال 1912 یعنی سال تولد کیم ایل سونگ (نخست وزیر اسبق کره شمالی) است! این یعنی سال 2020 در تقویم کره شمالی سال 109 است!

    ارتش کره شمالی فقط مربوط به دفاع از این کشور نمی شود!

    ارتش در کره شمالی نقش بسیار مهمی دارد و نقش آن فقط مربوط به دفاع از کره شمالی نمی شود! بلکه این ارتش در زندگی روزمره مردم نیز نقش دارد! در حقیقت سربازان ارتش کره شمالی در هر رویدادی که در این کشور برگزار می شود، رژه می روند و همیشه در صحنه هستند!

    ارتش کره شمالی فقط مربوط به دفاع از این کشور نمی شود

    ارتش کره شمالی

    پایتخت کره شمالی یک شهر رنگارنگ است!

    شاید شما هم با فکر به شهرهای کره شمالی، یک تصویر خاکستری در ذهنتان نقش ببندد و شما هم فکر کنید که این کشور یک کشور تیره و تار است که خفقان و تاریکی در شکل و شمایل آن نیز دیده می شود! اما واقعیت این است که پایتخت کره شمالی یعنی شهر پیونگ یانگ یک شهر رنگارنگ است که ساختمان هایش با رنگ های قرمز و صورتی و سبز و ... نقاشی شده اند! اگر باورتان نمی شود، کافی است که به تصاویری که از این شهر موجود هستند، نگاهی بیندازید و این ساختمان های رنگارنگ را ببینید!

    پایتخت کره شمالی یک شهر رنگارنگ است

    نمایی از شهر پیونگ یانگ کره شمالی

    شهر پیونگ یانگ بسیار زیباست!

    جالب است بدانید جدای از اینکه در شهر پیونگ یانگ ساختمان ها رنگارنگ هستند، در این شهر به زیبایی بصری اهمیت ویژه ای داده می شود. مثلا در ایستگاه های اتوبوس این شهر تصاویر بسیار زیبایی از طبیعت کار گذاشته شده اند و همین ریزه کاری ها باعث شده که این شهر بسیار زیبا به نظر برسد.

    همه مردان در کره شمالی باید یک مدل مو داشته باشند!

    یکی دیگر از حقایق عجیب درباره کره شمالی این است که همه مردان در این کشور باید مدل مویی شبیه به کیم جونگ اون یعنی رهبر کره شمالی داشته باشند! تازه علاوه بر این، تمامی زن های این کشور باید موهایی به قد شانه داشته باشند و به آن ها توصیه شده که مدل مویشان شبیه به همسر کیم جونگ اون باشد! البته باید این را هم بگوییم که بعضی از خبرنگاران  کارشناسان دنیا این موضوع را کتمان می کنند!

    مردم کره شمالی از وجود کره جنوبی خبر ندارند!

    شاید باورش برایتان سخت باشد، اما نقشه ای که در مدرسه های کره شمالی به بچه ها نشان داده می شود، با نقشه ای که در تمام دنیا وجود دارد، متفاوت است! در واقع در کره شمالی به مردم گفته می شود که فقط یک کشور به نام کره وجود دارد که پایتخت آن هم شهر پیونگ یانگ است!

    مردم کره شمالی مالیات نمی پردازند!

    یک دیگر از دانستنی های جالب درباره کره شمالی این است که این کشور جزء معدود کشورهایی در دنیاست که مردم آن هیچ مالیاتی به دولت پرداخت نمی کنند!

    مردم کره شمالی ایده ای درباره دیگر کشورهای دنیا ندارند!

    مردم کره شمالی مجبور هستند که فقط تلویزیون و رسانه های کشور خودشان را ببینند و اگر کسی برای دسترسی به رسانه های خارجی تلاش کند، شدیدا مجازات می شود! با این حساب باید بگوییم که مردم این کشور اطلاعات کاملی درباره رخدادهای جهانی ندارند و اصلا نمی دانند که مردم کشورهای دیگر در مورد آن ها چه فکری می کنند!

    مردم کره شمالی ایده ای درباره دیگر کشورهای دنیا ندارند

    مجسمه رهبر کره شمالی

    هیچ کسی حق ندارد اسم فرزندش را کیم جونگ اون بگذارد!

    کیم جونگ اون دستور داده که هیچ کسی نباید نام فرزندش را در این کشور کیم جونگ اون بگذارد! از آن هم عجیب تر اینکه او دستور داده که اگر کسی قبل از او در این کشور به دنیا آمده و احیانا هم اسم او است، باید نامش را تغییر دهد تا او تنها کیم جونگ اون کره شمالی باشد!

    هیچ کسی حق ندارد اسم فرزندش را کیم جونگ اون بگذارد

    کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی

    هم زنان و هم مردان باید در کره شمالی به سربازی بروند!

    یکی دیگر از عجیب ترین حقایقی که درباره مردم کره شمالی وجود دارد این است که هم زنان و هم مردان باید در این کشور به سربازی اجباری بروند. از آن عجیب تر اینکه در این کشور طولانی ترین مدت سربازی برای مردان در نظر گرفته شده است و مردان این کشور باید به مدت 10 سال در این کشور خدمت کنند! اگر به نظرتان این 10 سال خیلی زیاد است، باید به شما بگوییم که مدت زمان خدمت سربازی مردان تا سال 2003 در این کشور 13 سال بوده است! البته این را هم بگوییم که مدت سربازی خانم ها در این کشور کمتر است.
    شما چه حقایقی درباره کره شمالی می دانید؟ اگر شما هم دانستنی جالبی درباره این کشور رمزآلود می دانید، با ما آن را در میان بگذارید! برای رزرو تورهای ارزان خارجی و ارزانترین تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW