021-88507190

بهترین و خوشمزه ترین پیش غذاهای گرجستان را بشناسید

گردشگری مهرپرواز 30 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معرفی بهترین و خوشمزه ترین پیش غذاهای گرجی
    در این مقاله به معرفی پیش غذاهای گرجی میپردازیم،برای اطلاع از بهترین و ارزان ترین تور گرجستان با مهرپرواز در تماس باشید.
    تصویری از گرجستان

    پنیر سولگونی
    سولگونی یک پنیر گرجستانی و فوق العاده است و بافت آن شباهت بسیاری به پنیر موزارلا دارد.این پنیر نمکین و ریش ریش است و به همین دلیل شما می توانید آن را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید.این پنیر را به عنوان یک پیش غذا می توان سفارش داد.همچنین این پنیر مثل خاچاپوری در گرجستان در کنار غذا هم سرو می شود.
    تصویری از پنیر سولگونیپنیر نادوجی
    نادوجی از پنیر تازه میکس شده با نعناع است که با یک لایه نازک از پنیر سولگونی کاور شده است.در ابتدا فکر کردیم این پنیر با یک کرپ کاور شده است نه با یک پنیر دیگر! این پنیر بسیار خوش طعم است و در کنار غذا سرو میشود.
    بهترین و خوشمزه ترین پیش غذاهای گرجستان را بشناسیدجنجلی پیش غذایی جذاب!
    جنجلی یک پیش غذای سنتی و خوش طعم است.جنجلی از جوانه هایی تشکیل شده است که ترشی انداخته شده است و مزه ای شبیه به زیتون های نمکین دارد.
    بهترین و خوشمزه ترین پیش غذاهای گرجستان را بشناسیدکیتریس دا پمیدوریس سالاتا نیگوزیت ( سالاد خیار و گوجه با گردو)
    سالاد به عنوان پیش غذا سرو می شود و یک سالاد استاندارد که در رستوران های گرجی سرو می شود از خیار و گوجه درست شده است و به سالاد یونانی شبیه است اما بدون پنیر فتا.طرز تهیه سالاد به رستورانش بستگی دارد. سالاد مورد علاقه ما سالاد با چاشنی گردو بود.گردو یکی از محصولات عمده گرجستان است و چاشنی این سالاد هم از گردو و خامه درست میشود.
    کیتریس-دا-پمیدوریس-سالاتا-نیگوزیتسالاد قاتمیس ( سالاد مرغ گرجی)
    یک سالاد دیگری که در منوی گرجستانی بسیار معمول است،سالاد قتمیس است.یک سالاد ساده با مرغ های برش داده شده،پیاز،سس مایونز و ادویه.

    سالاد قاتمیس یا سالاد مرغ گرجیسالاتی اولیوی (سالاد سیب زمینی روسی)
    سالاد اولیوی یک غذای روسی است،ولی از زمانی که گرجستان یک قسمت از اتحادیه شوروی شد،غذاهای روسی و گرجی ترکیب شدند و بعضی از غذاهای روسی در منوهای گرجستانی هنوز هم متداول هستند.این سالاد،یک سالاد مرغ وسیب زمینی است که با مایونز طعم داده شده است و به طور سنتی برای جشن سال جدید درست می شود.
    بهترین و خوشمزه ترین پیش غذاهای گرجستان را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW