021-88507190

پارک آبی آدالند کوش آداسی

گردشگری م.مقیمی 11 آبان ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک آبی آدالند کوش آداسی یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه است. در این مطلب این پارک آبی را به همراه آدرس ،امکانات و قیمت بلیط آن بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پارک آبی آدالند کوش آداسی کجاست؟

    پارک آبی کوش آداسی یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه است. این پارک آبی که به آن آدالند گفته می شود، یکی از بهترین مراکز تفریحی کوش آداسی برای تجربه انواع و اقسام تفریحات آبی محسوب می شود و هم خانواده ها و هم مجردها را به خود جذب می کند. این پارک آبی جذاب و هیجان انگیز، همان جایی است که برای تجربه یک روز عالی به آن نیاز دارید. جایی که حال شما را هم خوب می کند! کافی است که امتحانش کنید و یک روز به یادماندنی را در این پارک آبی محبوب در کوش آداسی سپری کنید تا شما هم با ما هم عقیده شوید که پارک آبی آدالند کوش آداسی آدالند یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه است.

    پارک آبی آدالند کوش آداسی@

    درباره پارک آبی آدالند کوش آداسی

    پارک آبی آدالند نه تنها به خاطر استخرهای زیبا و شیکی که دارد، بلکه به خاطر سرسره های آبی بی نظیری که دارد، معروف شده است. این پارک آبی که یکی از چندین بهترین پارک های آبی کوش آداسی است، بیش از 20 سرسره آبی دارد که کاملا با هم متفاوت هستند و هر کدامشان سطحی از هیجان را برای شما به ارمغان یم آورند. این سرسره های آبی در ابعاد و ظاهر مختلف ساخته شده اند و به خاطر تنوع بالایی که دارند، همه را راضی نگه می دارند. اگر به دنبال یک مرکز تفریحی عالی در کوش آداسی برای گذراندن یک روز تابستانی درجه یک هستید، نام پارک آبی آدالند کوش آداسی را به خاطر بسپارید و مطمئن باشید که شما هم شیفته آن می شوید. با استفاده از سرسره های آبی بی نظیر پارک آبی آدالند، می توانید تا 70 کیلومتر سرعت را در حین پایین آمدن از سرسره امتحان کنید! اگر به دنبال کسب چنین تجربه نابی هستید، حتما در تور ترکیه و تور کوش آداسی به پارک آبی آدالند مراجعه کنید.

    کودکان در پارک آبی آدالند کوش آداسی

    با اینکه پارک آبی آدالند به سرسره های هیجان انگیزش معروف شده، اما خوبی این پارک آبی به این است که کودکان نیز در آن جایگاه ویژه ای دارند. این پارک آبی هم استخرهای کودکانه بسیار خوب و هم سرسره های آبی هیجان انگیزی دارد که برای سن و سال کودکان کاملا مناسب هستند. حتی در رستوران ها و کافه های این پارک آبی، منوهای کودکانه در نظر گرفته شده است تا کودکان احساس خوبی را در این پارک آبی در کوش آدسای تجربه کنند. از همه این ها گذشته، یک سری از افراد در پارک آبی آدالند مسئول سرگرم کردن بچه ها هستند و همه تلاششان را می کنند تا برنامه های شاد و مفرحی را برای کودکان تدارک ببینند. پس اگر احیانا می خواهید که خانوادگی به پارک آبی آدالند بروید، باید این را مطمئن باشید که به کودک شما نیز در این پارک آبی خوش می گذرد.

    امکانات تفریحی پارک آبی آدالند کوش آداسی

    علاوه بر سرسره های آبی و استخرهای جذاب، در این پارک آبی امکانات تفریحی دیگری نظیر بیلیارد و زمین والیبال ساحلی نیز وجود دارد. از همه این ها جالب تر، یک دلفیناریوم در آدالند وجود دارد که گل سرسبد این پارک آبی در کوش آداسی است و هر روز برنامه های جالبی در آن اجرا می شود. حتی امکان غواصی نیز در آکواریوم آدالند وجود دارد. پس اگر به دنبال تجربه تفریحات متنوع در تور کوش آداسی نوروز 1403 و سایر ایام هستید، رفتن پارک آبی آدالند را فراموش نکنید.

    چرا پارک آبی آدالند کوش آداسی؟

    پارک آبی آدالند یکی از ارزانترین اماکن تفریحی کوش آداسی است و محیط بسیار خانوادگی و دوستانه ای دارد. ضمن اینکه امکانات تفریحی آدالند بسیار متنوع هستند و هر روز در ساعت 4 بعد از ظهر، یک برنامه مفرح و تفریحی در آن اجرا می شود که شور و حال بسیار خوبی دارد و می تواند یک حسن ختام خوب برای روز شما در پارک آبی آدالند کوش آداسی باشد. پس اگر به دنبال یک تفریح ارزان، جذاب و به یادماندنی هستید، مطمئن باشید که پارک آبی آدالند کوش آداسی برای شما بهترین گزینه است.

    قیمت بلیط پارک آبی آدالند کوش آداسی

    پارک آبی آدالند کوش آداسی هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و شما با تهیه بلیط پارک آبی آدالند کوش آداسی می توانید در طول این ساعات، از امکانات تفریحی این پارک آبی بهره مند شوید. قیمت بلیط پارک آبی آدالند کوش آداسی برای کودکان 4 تا 9 ساله 17 یورو و برای افراد بالای 10 سال 24 یورو است. ضمن اینکه ورود کودکان زیر 3 سال به این پارک آبی کاملا رایگان است. برای رزرو تور لحظه آخری کوش آداسی ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید. 


    درباره کوش آداسی بیشتر بخوانید:

    بهترین سواحل کوش آداسی

    آیا کوش آداسی برای خرید خوب است؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW