021-88507190

روسیه برای ماجراجویی یک مکان فوق العاده و رویایی است!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
روسیه کشور عجایب است و شما می توانید انواع ماجراجویی ها را اینجا تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مقاله ای جذاب درباره کشور پهناور و دیدنی روسیه براتون آماده کردیم، این مقاله را مطالعه کنید و ذوق زده شوید!
    از غواصی در آب های زیر صفر درجه گرفته تا ماجراجویی در دشت های بی پایان و وسیع جنوب کوه های اورال و پیمودن بلندترین قله اروپا، روسیه را به یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین کشورهای دنیا تبدیل کرده است. بزرگ ترین کشور دنیا یعنی تور روسیه فقط برای نگاه کردن مناظر طبیعی نیست. 
    روسیه کشور عجایب است و شما می توانید انواع ماجراجویی ها را اینجا تجربه کنید. از قدم زدن شبانه در محله جنایی Golyanovo که به عنوان سومین جای خطرناک برای توریست ها در جهان شناخته می شود گرفته، تا درگیر شدن با خرس های سیبری....! البته شوخی کردیم! خیلی راه های متمدن بیشتری برای کشف کردن روسیه وجود دارد. خوب این جا می خواهیم راجع به چند ایده هیجان انگیز با شما صحبت کنیم.

    غواصی یخی در جزیره Solovetsky
    وقتی صحبت از کشف دنیای زیر آب باشد، مالدیو و دیگر مکان های غواصی از بهترین انتخاب ها هستند. اما یک دقیقه زمان بگذارید و به مناظر زیر آب روسیه توجه کنید.
    برای مثال، دریای سفید شمالی روسیه فوق العاده جذاب است، البته تا زمانی که شما به اندازه ای شجاع و نترس باشید که بتوانید در آب زیر صفر درجه سانتیگراد بپرید!

    البته همان طور که تصور می کنید غواصی یخی مهارت های خاصی می خواهد. تجهیزات آن با غواصی معمولی متفاوت است و برای مبتدیان کمی سنگین است. اما کسانی که بتوانند آموزش آن را با موفقیت بگذرانند می توانند دنیای رمز آلودی که زیر آب های آرام دریاچه والدای و بایکال پنهان شده است را کشف کنند.

    غواصی یخی در جزیره Solovetsky 

    غواصی در محله Krasnodar در Crimea
    اگر شما خیلی میلی به سرما و شیرجه زدن در آب های سرد و یخ نداشته باشید، می توانید از دریای سیاه در جنوب روسیه دیدن کنید و از غواصی مرسوم تر و دمای عادی تری لذت ببرید.

    شما می توانید کشتی های قرن هجدهم و نوزدهم را که برای استقرار ابدی رها شده اند را ببینید که پر از ماهی های رنگارنگند و از دیدن زندگی دریایی لذت ببرید.

    رفتینگ آب های سفید در Karelia و Altai
    سطح های مختلفی ( حرفه ای و آماتور ) از رفتینگ در روسیه وجود دارد. از طی کردن مسیر های پر پیج خم در نهرهای پایین کوه ها گرفته  تا رفتینگ با سرعت بسیار زیاد برای شما ممکن است. یکی از بهترین جاها برای تست کردن شجاعت و جسارتتان در رودخانه ناحیه کارلیای مرکزی (central Karelia) است.

    این ناحیه دارای مناظر بسیار عجیب و رودخانه ها و دریاچه های گوناگون است.رفتینگ رودخانه پیستا کمی دشوار است و کلاه ایمنی، جلیقه نجات و یک روحیه نترس را می طلبد. البته این ناحیه برای ماهیگیری هم بد نیست. یکی از  لوکیشن های دیگری که برای رفتینگ عالی است، رودخانه Chuya است که مراحل مختلفی برای تجربه قایقرانی دارد.

    رفتینگ آب های سفید در Karelia و Altai

    اسب سواری در کوه های اورال
    دوست دارید که به شکوه ولادیمیر پوتین اسب سواری کنید؟ شانس این تفریح در روسیه مخصوصا در ناحیه شرقی با چمن زارهای جذاب و جاده های کوهیش بسیار بالا است. بعد از چند روز اسب سواری و خوابیدن در چادر، شما دقیقا حال و هوای یک صحرانشین را پیدا می کنید.

    بعضی از خوب ترین اسب های جهان در جمهوری باشکورتستان که 1400 کیلومتر از شرق موسکو فاصله دارد زندگی می کنند. این اسب ها قرن هاست که آموزش داده می شوند. این مکان برای یورتمه رفتن با اسب ایده آل است  و در هنگام اسب سواری،غرق زیبایی جنگل های  سرسبز تایگا و جنگل های توندرا شوید.

    اسب سواری در کوه های اورال

    کوهنوردی در ناحیه Elbrus
    بلندترین قله اروپا در کوه Elbrus که 5462 کیلومتر ارتفاع دارد در روسیه قرار دارد.فتح این قله اصلا آسان نیست .فتح قله آن حتی برای کوهنوردان آموزش دیده و حرفه ای با تجهیزات لازمشان بین 7 تا 10 روز طول می کشد. به طور میانگین تا 15 نفر در سال در تلاش برای فتح این قله جان خود را از دست می دهند.

    بنابراین باید موارد ایمنی را به خوبی رعایت کرد.
    برای کسانی که برنامه برای فتح قله دارند، قبول ریسک آن ارزش دیدن چشم انداز نفس گیر و جذاب کوه های Caucasus در بالای قله را دارد.

    کوهنوردی در ناحیه Elbrus

    پاراگلایدر و هنگ گلایدینگ در ناحیه Caucasus
    بعد از کوهنوردی هیچ چیز بیشتر از پریدن با پاراگلایدر مزه نمی دهد. کو های Yutzu نزدیک Pyatigorsk که 1400 کیلومتری جنوب مسکو است برای پریدن با پاراگلایدر بسیار هیجان انگیز است.

    پریدن از توقفگاه Caucasus یک تجربه فراموش نشدنی مخصوصا در تابستان که طبیعت خیره کننده ای دارد بسیار خاطره انگیز است.

    پاراگلایدر و هنگ گلایدینگ در ناحیه Caucasus

    هر کدام از این عنوان هایی که در این مقاله نام بردیم و راجع به آنها صحبت کردیم، از جاذبه های گردشگری روسیه به شمار می رود.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW