021-88507190

تفریحات جالبی که فقط در مسکو میتوانید انجام دهید!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما توی این مقاله درباره 3 تا از اماکن دیدنی مسکو و در واقع تفریحات مسکو با شما صحبت میکنیم که بسیار جذاب،خلاقانه و بامزه هستن!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    روسیه، پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است.آب و هوای روسیه به دلیل نزدیكی به قطب شمال سرد است. اغلب مناطق این كشور تنها دو فصل را تجربه می‌كنند: تابستان و زمستان. سردترین ماه سال در این كشور ژانویه (دی–بهمن) و گرم‌ترین ماه سال جولای (تیر–مرداد) است. مسافرین تور روسیه تابستان 97 باید توجه داشته باشند که هوای روسیه از اواخر اردیبهشت گرمتر می شود و از اوایل آبان سرمای روسیه بازخواهد گشت. امروز در خدمت شما سروران هستیم با یک مقاله جذاب در مورد روسیه و شهر زیبای مسکو!

    ما توی این مقاله درباره 3 تا از اماکن دیدنی مسکو و در واقع تفریحات مسکو با شما صحبت میکنیم که بسیار جذاب،خلاقانه و بامزه هستن!

    تجربه فضانوردی در مسکو
    تا به حال بی وزنی را تجربه کرده اید؟! اگر جوابتان منفی است حتما باید سری به ‏City Star‎‏ مسکو بزنید و این تفریح جذاب را تجربه کنید و احساس فضا نورد بودن را از نزدیک لمس کنید! مرکز آموزش ‏فضانوردی در حومه مسکو به طور همزمان پرش به سمت آینده و به سمت گذشته است! در گذشته امکانات و اطلاعاته ‏شورای نظامی روسیه خیلی محرمانه بود و اطلاعات آن در هیچ کتاب و یا نقشه ای یافت نمی شد!

    اما  امروزه بازدید کنندگانی ‏که با یک آژانس مسافرتی و تور هماهنگ باشند، می توانند مرکز ‏Star City‏ را کشف کنند که در آن نسخه عینی ‏و دقیق ایستگاه فضایی روسی ‏Mir‏ و همچنین بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی وجود دارد.

    کسانی ‏که می خواهند تجریه فراموش نشدنی و حس و حال فضانوردان داشته باشند، می توانند در راه اندازی این موشک شبیه سازی ‏شده شرکت کنند و یا پرواز با جاذبه صفر را تجربه کنند. واقعا خیلی هیجان انگیز است که روی زمین بشود ‏حس فضا نوردی را تجربه کرد!‏

    تجربه فضانوردی در مسکو

    رستوران دو قلوها در مسکو
    در رستوران دوقلوها (‏Twin Stars Diner ‎‏) در مسکو می توانید وارد دنیای فوق العاده دوقلوها شوید!

    کارکنان این رستوران دو قلوهای همسانی هستند که لباس های شبیه به هم پوشیده اند و وظایفشان را دوتا ‏دوتا انجام می دهند. مالک این رستوران الکسی خودورکووسکی (  ‏‎ (Alexei Khodorkovsky‎می ‏گوید که ایده از یک فیلم سال 1964 گرفته شد که نام آن ‏‎Kingdom of Crooked Mirrors‏ بوده ‏است که در آن یک دختر خانمی دوقلوی خود را پیدا می کند.

    این رستوران تنها جایی است که برای این که دوتا ‏دوتا ببینید نیاز به خوردن هیچ نوشیدنی خاصی ندارید‏!!!

    رستوران دو قلوها در مسکو

    نمایش گربه ها در مسکو
    در نمایش گربه های مسکو شرکت کنید. این نمایشی از گربه های واقعی 4 پا است. نمایش گربه مسکو ‏یک سیرک است که به دلایل متعددی مشهور شده است.

    در این نمایش بیشتر از 100 گربه بازی می کنند ‏که به همراه انسان ها شیرین کاری هایی مثل تعادل روی یک توپ یا راه رفتن روی طناب را انجام می ‏دهند.

    سال هاست که از این نمایش به عنوان یک نمایش فوق العاده یاد می شود.

    نمایش گربه ها در مسکو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW