021-88507190

بازی گلف در آنتالیا و جذابیت آن برای توریست ها!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این مقاله قصد داریم به یکی از جذابترین بازی ها و تفریحاتی که خیلی از توریست ها را به آنتالیا میکشاند صحبت کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بازی گلف در آنتالیا 

    ترکیه همانند بسیاری از کشورها جاذبه‌های خاص خودش را دارد، خصوصا در منطقه‌ای مانند آنتالیا که بعد از استانبول پر بازدیدترین مقصد توریستی در این کشور است!
    آنتالیا ملقب به مروارید مدیترانه یکی از توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه به حساب می آید و سالانه صدها هزار توریست با تور آنتالیا به مروارید مدیترانه سفر میکنند،در این مقاله قصد داریم به یکی از جذابترین بازی ها و تفریحاتی که خیلی از توریست ها را به آنتالیا میکشاند صحبت کنیم.یکی از مشهورترین ورزش های جهان گلف است که می توانید آن را در آنتالیا امتحان کنید.اگر بازی گلف را تا به حال تجربه نکرده اید سفر به آنتالیا این فرصت را به شما میدهد که زیر نظر بهترین مربیان و در بهترین زمین ها این ورزش لوکس و لاکچری را آموزش ببینید، گلف یکی از جذابترین تفریحات آنتالیا نزد توریست ها به شمار می آید!

    بازی گلف در آنتالیا و جذابیت آن برای توریست ها!

    گلف امروزه یک صنعت و ورزش چند میلیارد دلاری است!

    گلف در اواخر قرن 18 به ترکیه معرفی شد و تا سال 2010 به سرعت در حال توسعه و بهبود در کشو ترکیه بود. همان طور که انتظار میرفت، این بازی 500 میلیون یورو برای کشور ترکیه درآمد زایی میکند. بازی گلف در آنتالیا کار مورد علاقه طرفداران این بازی مفرح و لوکس می باشد. هر ساله مردم به آنتالیا می آیند تا لذت بازی گلف در بهترین زمین های گلف را تجربه کنند. تعداد زیادی زمین بازی گلف در آنتالیا وجود دارد که از استانداردهای بالایی برخوردارند.مخصوصا منطقه بلک (Belek) در 30 کیلومتری شرق آنتالیا، دارای مزیت بالقوه برای گردشگران علاقه مند به گلف با داشتن جاذبه های منحصر به فرد فرهنگی، طبیعت و تاریخی می باشد.آقای Cemil Ugurlu رئیس اتحادیه سرمایه گذاران گردشگری بلک گفت که آنها در حال برنامه ریزی برای ساخت 6 زمین جدید برای گلف هستند که همگی برای فصل آینده تکمیل می شوند.با زمین های گلف جدید، تعداد زمین ها به 12 زمین گلف در آنتالیا می رسد. بلک که هم اکنون 6 زمین بازی گلف دارد، روزهایی شلوغ در ماه مارچ تا ماه می را سپری می کند و میزبان 60 هزار بازیکن گلف در سال گذشته بوده است و برنامه ریزیشان بدین گونه است که بعد از اضافه شدن زمین ها این تعداد را به 80 هزار نفر برساند. 

    گلف در آنتالیا

    مدیر کل باشگاه گلف آنتالیا میگوید: "سال گذشته 230 هزار بازی با حضور 60 هزار بازیکن گلف انجام شد. ما در این سال انتظار 80 هزار بازی کن گلف به منطقه و انجام بیش از 275 هزار بازی را داریم. شما هم می توانید در استراحتگاه گلف گلوریا (Gloria Golf Resort) در بلک ، در هتل گلف نوبیلیس (Nobilis Golf Otel) ، در کلاب ملی گلف (National Golf Club ) و یا دیگر کلاب های گلف در بلک گلف بازی کنید و لذت ببرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW