021-88507190

پیاده رو شیشه ای کوه تیانمن چین تجربه ای ترسناک و سرشار از آدرنالین

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 17 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پیاده‌رو شیشه‌ای که بر روی کوه‌های تیامن در چین قرار دارد، یکی از منحصربه‌فردترین و هیجان انگیز ترین نمونه‌ها است که تنها افراد شجاع ، دلیرو بی ‌باک پا گذاشتن بر روی آن را دارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دلیر و شجاع و بی باک هستید،به چین بروید تا میزانش رو بسنجید!
    پیاده ‌روهای شیشه‌ای در ارتفاعات زیاد، در سراسر جهان وجود دارد، ولی پیاده‌رو شیشه‌ای که بر روی کوه‌های تیامن در چین قرار دارد، یکی از منحصربه‌فردترین و هیجان انگیز ترین نمونه‌ها است که تنها افراد شجاع ، دلیرو بی ‌باک پا گذاشتن بر روی آن را دارند.پس اگر انسان ترسویی هستید سفر به چین و پیاده روی، روی این پل شیشه ای رو فراموش کنید!
    در کشور چین از یک راه جذاب و البته کمی ترسناک بهره گرفته اند تا مسافران بتوانند زیبایی طبیعی فوق العاده و غیر قابل باور کشور چین را تجربه کنند. یکی از مشهورترین نقاط این طبیعت زیبا و خیره کننده، کوه تیانمن چین است.روی این کوه مشهور یک پیاده رو شیشه ای در لبه پرتگاه کوه نصب کرده اند که تجربه آن حسی فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد.
    در واقع این پیاده رو مثل به واقعیت پیوستن کابوس کسانی است که از ارتفاع وحشت دارند. آیا برای امتحان کردن میزان کنترل ترستان آماده اید؟
    پیاده رو آسمانی Coiling Dragon Cliff در ارتفاع 1400 متری زمین نصب شده است. تصور قدم زدن روی یک مسیر شیشه هم ترسناک است اما دیدن این حجم زیبایی از طبیعت قطعا ارزشش را دارد. این پیاده رو شیشه ای و جذاب که 100 متر طول دارد با عرض 1.6 متری سومین پیاده رو آسمانی منطقه کوه تیانمن است.

    جسارت و نترس بودن خود را روی پیاده رو شیشه ای کوه تیانمن چین امتحان کنید!

     از این پیاده رو شیشه ای که به تازگی به این کوه اضافه شده است می توانید خیابان مشهور چین به نام خیابان تونگتیان را تماشا کنید. این مسیر شیشه ای مارپیچی که به نام خیابان آسمان شناخته شده است، 99 پیچ در مسیرش دارد که یکی از دیگری مهیج تر است. این مسیر در طول پارک جنگلی ملی Hunan’s Zhangjiajie حرکت می کند.
    علاوه بر اینکه این مسیر شیشه ای چشم انداز زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد، می توانید از زیپ لاین بین دو قله استفاده کنید یا در طول مسیر از بانجی جامپینگ لذت ببرید و هیجان روزتان را چندین برابر کنید.
    از زمانی که این پیاده رو شیشه ای آغاز به کار کرد، بازخوردهای مثبت بسیاری از سوی توریست ها وجود داشته است. خوب مشخص است که یک سری از آدم ها ترجیح می دهند که از کارهای ترسناک این چنینی تا جایی که ممکن است فاصله بگیرند، اما دیدن مناظر زیبای کشور چین را از دست می دهند.

    جسارت و نترس بودن خود را روی پیاده رو شیشه ای کوه تیانمن چین امتحان کنید!

    اگر فکر می کنید که می توانید بر ترستان غلبه کنید، شانس دیدن مناظر خیره کننده و جذاب کشور چین را به خود بدهید و از این مسیر شیشه ای عبور کنید و شگفت زده شوید. زمانی که در این پیاده رو آسمانی می گذرانید، سفرتان به چین را فراموش نشدنی خواهد کرد. پس اگر با تور چین به کشور زیبای چین سفر کردید، قدم زدن در پیاده رو آسمانی Coiling Dragon Cliff را از دست ندهید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW