021-88507190

مقاصد شگفت انگیز ناشناخته در آسیا

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 17 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهرهایی در آسیا وجود دارند که از نظر گردشگری زیاد شناخته شده نیستند، در عین حال زیبایی های بی نظیر و شگفت انگیزی دارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اسم از سفر در آسیا که به میان می آید، بسیاری از مردم تنها چند کشور خاص و شهرهای معروفش را می شناسند و اگر از کسی بپرسید در آسیا کدام شهر و یا کشور برای سفر و تفریح مناسب است احتمالا همان هایی را می گوید که بر سر زبان هاست همانند پوکت، آنتالیا، پاتایا، تفلیس، وارنا و ... با وجود اینکه نقاطی در آسیا وجود دارند که اگر به مردم درست و حسابی معرفی شوند، ممکن است که دیگر اسمی از شهرهای همیشگی به میان نیاید. شهرهایی در آسیا وجود دارند که از نظر گردشگری زیاد شناخته شده نیستند، در عین حال زیبایی های بی نظیر و شگفت انگیزی دارند. با مهرپرواز همراه باشید تا باهم چند مورد از این شهرها را بیشتر بشناسیم.

    سوژو، چین، Suzhou
    شاید به راحتی بتوان گفت که یکی از غافلگیرانه ترین شهرهای چین برای سفر، "ونیز چین" باشد. شهری که با شنیدن نام آن همگان متعجب می شوند. برای رسیدن به این شهر بی نظیر و دیدنی، کافی است، مسیر 90 دقیقه ای را با قطار از شانگهای طی نمایید تا بتوانید از دیدن این شهر شگفت زده شوید. این شهر بسیار زیبا با 10 میلیون جمعیت، بسیار بیشتر از شهرهای شناخته شده چین مانند سئول، زیبایی و طبیعت منحصر را در خود جای داده است.
    سوژو دارای کانال های مختلف، پل های اسرار آمیز و متحیر کننده و قوس دار، باغ های شگفت انگیز تپه ای کلاسیک چینی بسیار سرسبز می باشد. سبک معماری بناها و سازه ها به شکل ونیز ایتالیا هستند. سوژو، این شهر بسیار عالی و دیدنی که در نزدیکی شانگهای چین قرار دارد، می تواند یک انتخاب فوق العاده و شگفت انگیز برای تور ارزان قیمت چین باشد.

    سوژو، چین، Suzhou

    چنای، هند، Chennai
    در چنای هند، بیشتر از جیپور و کلکته می توانید معابد رنگارنگ و حیرت انگیز و غذاهای بسیار تند و خوش طعم هندی را تجربه کنید. در گوشه کنار این شهر، می توانید تاریخ استعماری انگلیس را مشاهده نمایید. سنگ قبرها، کلیسای قدیمی انگلیسی و نیز موزه ای که در آن ابزار جنگی انگلیسی ها قرار دارد، همگی از زمان استعمار انگلیس در این شهر باقی مانده اند که به راحتی می توانید از آنها دیدن کنید و نیز جزو جاذبه های گردشگری هند نیز به شمار می روند.
    چنای به عنوان کانون موسیقی کلاسیک هند، و نیز اجرای زنده در هند به شمار می رود. این شهر از نظر جغرافیایی در جنوب غربی کشور هند قرار دارد. جزایر بکر و تکرار نشدنی، رودخانه های کوچک و بزرگ و نیز بناهای باستانی و کهن و سرشار از تاریخ، همگی باعث می شوند تا این شهر یک انتخاب بسیار مناسب برای گردشگری و مقصد عالی برای سفر به هند باشد.

    چنای، هند، Chennai



    سورابایا، indonesia، Surabaya
    سورابایا indonesia در شرق جاوا قرار گرفته است و دارای 9 میلیون نفر جمعیت می باشد. از جذابیت های بی نظیر و عالی این شهر می توان به موزه ها، معابد بودایی، کافی شاپ های سامپوئرنا، بازارهای پر رفت و آمد و پر از هیاهو، مساجد تاریخی و آسمان خراش هایی که معماری دوران استعمار هلند کاملا در آنها مشخص است و نیز مناظر منحصر به فرد و بسیار شگفت آور نام برد. این شهر عالی و بی نظیر را می توانید به عنوان مقصد سفرتان به تور لحظه آخری indonesia انتخاب کنید و از طبیعت و مناظر و نیز آثار باستانی این شهر نهایت لذت را ببرید.

    سورابایا، indonesia، Surabaya



    داکا، بنگلادش، Dhaka
    داکا که پایتخت بنگلادش است، به شهر مسجدها شهرت دارد و یکی از شهرهای مهم در جنوب آسیا به شمار می رود. گردشگران در این شهر می توانند به دنبال قلعه های ناشناخته مغول، قصرهای رنگارنگ و مساجد تاریخی شاهکار باشند و تمامی اینها را نیز جستجو نمایند و از دیدن این همه زیبایی بی نظیر شگفت زده شوند.
    تاریخچه و قدمت برخی آثار باستانی دیدنی داکا به قرن 17 میلادی برمی گردد. طبیعت منحصر به فرد این شهر هر گردشگر و توریستی را به خود جذب می کند. از نظر جمعیت نیز داکا رتبه بیستم دنیا را به خود اختصاص داده است و همچنین یک شهر مدرن و در حال رشد و توسعه به شمار می رود.

    داکا، بنگلادش، Dhaka



    اینچئون، کره جنوبی، Incheon
    اینچئون نام یک شهر بندری، واقع در شمال غربی کره جنوبی می باشد که با وجود وسعت کمتر نسبت به سئول، از نظر تاریخی و اقتصادی جایگاه بسیار ویژه ای در این کشور دارد. همچنین بزرگترین فرودگاه کره جنوبی در شهر اینچئون قرار گرفته است.
    برای تجربه ای فراموش نشدنی و خاطره ای ماندگار، می توانید این شهر را انتخاب کنید. سواحل زیبا، دریاچه های پر آب، غذاهای سنتی و محلی بسیار خوش طعم و لذیذ، معماری تاریخی و قدیمی سازه ها و بناها و نیز پارک های تفریحی که در این شهر وجود دارند، همگی باعث می شوند تا سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی در این شهر برای شما باقی بماند.

    اینچئون، کره جنوبی، Incheon



    ساپورو، ژاپن، Sapporo
    ساپورو در جزیره هوکایدو در کشور ژاپن قرار دارد، این شهر هرساله میزبان و برگزار کننده جشنواره برف در این منطقه می باشد. جشنواره برف، رویدادی برای تفریحات برفی، نمایش انواع و مدل های متفاوت مجسمه های برفی، مسابقات اسنوبرد می باشد که بهشتی برای دوستداران تفریحات برفی به شمار می رود.
    با توجه به رشد چشمگیر 87درصدی گردشگران کشور ژاپن، همچنان ساپورو به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شناخته شده و خوب محسوب نمی شود.

    ساپورو، ژاپن، Sapporo



    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW