021-88507190

مراکز خرید ارزان آنتالیا

گردشگری مهرپرواز 27 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنتالیا مراکز خرید ارزان زیادی دارد و بسیاری از گردشگران از شهرها و کشورهای اطراف به اینجا می‌آیند. مراکز خرید آنتالیا برندهای شناخته شده دنیا را عرضه می‌کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آنتالیا به عنوان یک شهر بندری بزرگ در ترکیه است که بیش از 2.5 میلیون نفر جمعیت دارد و بنابراین داشتن وجود تعداد زیادی مراکز خرید در این شهر دور از ذهن نیست. این شهر در ساختن مراکز خرید مجلل و لوکس متخصص است و حتی از بسیاری از شهرهای اطراف به اینجا می‌آیند. بیشتر فروشگاه‌ها در مراکز خرید آنتالیا اجناسی از از مارک‌های شناخته شده دنیا را عرضه می‌کنند. در اینجا قصد داریم شما را با تعدادی از این بازارهای پر جنب و جوش شهر زیبای آنتالیا آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

    معرفی مراکز خرید ارزان آنتالیا

    معرفی مراکز خرید ارزان آنتالیا

    مرکز خرید مال آف آنتالیا

    یکی از مشهورترین بازارهای شهر آنتالیا، مال آف آنتالیا در نزدیکی فرودگاه این شهر قرار دارد که با اتوبوس یا تراموا می‌توانید به آنجا بروید. این بازار در اوایل سال 2016 تاسیس و در سال 2017 راه‌اندازی شد. اکنون یکی از بزرگترین مراکز خرید ارزان آنتالیا و مکان‌های سرگرمی در منطقه مدیترانه محسوب می‌شود. این مجموعه دو طبقه است و طبقات جداگانه با حسی مدرن و دوستانه طراحی شده است. نور از طریق سقف شیشه‌ای قوسی شکل به داخل مرکز خرید می‌تابد.

    در راهروی بزرگ هر دو طبقه نیز که به صورت بیضی شکل طراحی شده است، مردم زیادی در حال رفت و آمد هستند که به شما شوق و اشتیاق زیادی برای بازدید از این بازار را می دهد. در این مرکز خرید آنتالیا چیزهایی وجود دارد که آن‌ها را در کمتر جایی مشاهده می‌کنید:

    - در 144 فروشگاه این بازار برندهای معروف بین‌المللی و ترکیه‌ای نمایندگی دارند. از جمله می‌توان به بزرگترین شعبه آنتالیا H&M، LCW و De Facto اشاره کرد که به عنوان برندهای مشهور پوشاک شناخته شده‌اند.

    - در این بازار که در مساحت 1600 متر مربع تاسیس شده است، زمین‌های بازی سرپوشیده وجود دارد که برای سرگرمی کودکان در هر سنی فراهم شده است.

    - در مرکز خرید آنتالیا یک مجموعه سینمایی با 11 سالن و فضایی برای 2200 تماشگر نیز ایجاد شده است که به عنوان بزرگترین سینماهای ترکیه به شمار می‌رود.

    - در بخشی از مرکز خرید نیز فود کورت غذاهای ملی و بین‌المللی را سرو می‌کند. استارباکس و سایر نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را نیز می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

    مرکز خرید مال آف آنتالیا

    مرکز خرید مال آف آنتالیا

    مرکز خرید اوت لت دیپو

    یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در شهر آنتالیا، اوت لت دیپو نام دارد که در نزدیکی «مرکز خرید آنتالیا» واقع شده است و دقیقا در روبرو فرودگاه این شهر قرار دارد. در این بازار 90 برند معروف که اکثر ترک هستند، نمایندگی دارند و کالاهای خود را با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌کنند. این مرکز خرید در زمینی با مساحت 18 هزار متر مربع تاسیس شده و دارای 15 کافه و رستوران و 5 سینما است. همچنین اگر با فرزندان خود به بازار اوت لت دیپو می‌روید، شهربازی هم برای سرگرمی آن‌ها فراهم شده است.

    در میانه بازار تابلوهای اطلاعات پرواز هم به چشم می‌خورد که اگر قبل از پرواز به اینجا رفته‌اید، می‌توانید وضعیت فعلی سفر خود را مشاهده کنید.

    مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

    اگر اهل برندهای معروف دنیا هستید و به مارک لباس و وسایل خود اهمیت زیادی می‌دهید، حتما به بازار ترا سیتی هم سر بزنید. این مرکز خرید بین شهر قدیمی و ساحل لارا قرار دارد. برای رفتن به این بازار می‌توانید از طریق اتوبوس‌های KL08، LC73، LF09، TC93، و TL 94 در ایستگاه Terra City AVM اقدام کنید.

    در بازار ترا سیتی بیش از 180 فروشگاه فعالیت دارد که عمدتا در زمینه پوشاک و کفش فعالیت دارند. در اینجا می‌توانید معروف‌ترین مارک‌های ترک و اروپایی را پیدا کنید. از جمله برندهای معروف در این بازار می‌توان به بربری، هوگو باس، لاگوست، ماسیمو دوتی، تامی هیلفیگر و... اشاره کرد.

    در یک فضای مجزا هم فوت کورت با 30 رستوران و کافه قرار دارد که روزانه بیش از هزار نفر از آنجا دیدن می‌کند. همچنین در این مرکز خرید جاذبه‌های متعددی برای سرگرمی کودکان وجود دارد و در زیر زمین آن یک بازار بزرگ هم در انتظار شماست. شما می توانید در تور لحظه آخری آنتالیا از این مرکز خرید دیدن کنید.

    مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

    مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

    مرکز خرید مارک آنتالیا

    یکی دیگر از بهترین بازارهای این شهر «مارک» است که به عنوان تنها مرکز خرید مستقیم در مرکز آنتالیا محسوب می‌شود. برای رفتن به این بازار می‌توانید از طریق تراموا اقدام کنید که درست در مقابل بازار توقف می‌کند. نمای بیرونی بازار فوق‌العاده جذاب است و با سنگ‌های رنگارنگ چشم هم بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. در این بازار فروشگاه‌هایی با نمایندگی بیش از 155 برند بین‌المللی و ترکیه فعالیت می‌کنند. طیف وسیعی از محصولات سرگرمی، مد، فناوری، لوازم آرایشی و ... در اینجا عرضه می‌شود. برخی از فروشگاه‌ها زنجیره‌ای و برخی هم بوتیک‌های لوکس و کوچک هستند. از جمله برندهای موجود در مرکز خرید مارک آنتالیا می‌توان به Boyner، DeFacto، Flo، H&M، Koton، و LC Waikiki اشاره کرد.

    در طبق بالای بازار هم یک فودکورت فعالیت دارد که بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. اگر به برگر کینگ، اسبارو، اسپاگتی، سوشی، پیتزا و مک دونالد علاقه زیادی دارید، به طبقه بالا هم بروید و در تراس بزرگ و رو به منظره فضای سبز قهوه میل کنید و از غذای خود لذت ببرید.

    در مرکز خرید مارک آنتالیا یک زمین بازی هم برای سرگرمی کودکان وجود دارد تا در حین خرید، آن‌ها نیز سرگرم شوند. در طبقه بالا سینما فیلم‌هایی را به زبان انگلیسی پخش می‌کند. البته برای تماشای فیلم باید زمان عصر به بازار بروید.

    این مرکز خرید تنها 15 دقیقه با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد که از طریق تراموا می‌توانید به آنجا بروید.

    مرکز خرید آگورا آنتالیا

    یکی از مراکز خرید ارزان آنتالیا «آگورا» نام دارد که در نزدیکی فرودگاه آنتالیا و در ناحیه شمالی شهر واقع شده است. برای رفتن به این بازار باید با خطوط اتوبوس 511، 526، AF04A و B35 حرکت کنید. فاصله مرکز خرید آگورا تا مرکز خرید آنتالیا 15 دقیقه است که با پیاده‌روی هم می‌توانید فاصله دو بازار را طی کنید.

    در این بازار 72 فروشگاه بهترین برندهای ترک و بین‌المللی را عرضه می‌کنند. برخی نیز نمایندگی مارک‌های معروف دنیا هستند که از جمله می‌توان به شعبه‌های Koton، Mavi، Gratis، Watson، Nike، Samsonite، Teknosa، Migros، و یک فروشگاه Toyzz اشاره کرد. همچنین فروشگاه بزرگ IKEA نیز در مرکز خرید آگورا آنتالیا نمایندگی دارد.

    در این بازار یک مرکز تفریحی سرگرمی نیز برای خانواده‌ها فراهم شده است که حتی می‌توانید در مسابقات شرکت کنید و برنده جایزه شوید. بولینگ از جمله بازی‌های این بازار است. در گوشه دیگری از آگورا یک استخر زینتی با گل‌ها و درختان نخل زینتی دیده می‌شود که فضای فوق‌العاده زیبایی را پدید آورده است.

    تعداد زیای کافه و رستوران نیز در اطراف مرکز خرید وجود دارد که شما را برای استراحت بعد از خرید دعوت می‌کنند. در این رستوران‌ها بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود.

    مرکز خرید میگروس آنتالیا

    یکی دیگر از بازارهای معروف در شهر بندری آنتالیا، میگروس است که در سال 2001 راه‌اندازی شده است. این بازار در غرب شهر آنتالیا و در منطقه کنیالتی قرار دارد. برای رفتن به این مرکز خرید می‌توانید از طریق Dolmuş اقدام کنید که از تمام جهات آنتالیا به مرکز خرید راه دارد و به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

    در بازار میگروس بیش از 130 فروشگاه در 3 طبقه فعالیت دارد. در برخی از قسمت‌های مرکز خرید بوتیک‌های مدرن و شیک و در قسمت‌های دیگری از آن فروشگاه‌های زنجیره‌ای از برندهای بزرگ مثل Boyner، Zara، Muso و LC Waikiki را خواهید دید.

    در طبق اول این بازار یک فودکورت بزرگ راه‌اندازی شده است که می‌توانید فست فود سفارش دهید. البته در اینجا غذاهای دریایی نیز سرو می‌شود. اگر اهل تماشای فیلم هستید، می‌توانید در طبقه همکف از بین 8 سینما یکی را برای تماشای فیلم انتخاب کنید. یک زمین بازی هم در این بازار وجود دارد تا کودکانتان هم از بازار و خرید لذت ببرند.

    شعبه 5M Migros در زیرزمین این بازار یکی از بزرگترین شعب برند در کل منطقه آنتالیا به شمار می‌رود.

    مرکز خرید میگروس آنتالیا

    مرکز خرید میگروس آنتالیا

    مرکز خرید اوزدیلک پارک

    یکی دیگر از بهترین بازارهای شهر آنتالیا مرکز خرید Özdilek Park نام دارد که در سال 2009 افتتاح شد. این بازار در شمال شهر و در نزدیکی ایستگاه اتوبوس با همین نام (اوزدیلک پارک) قرار دارد. همچنین شما می‌توانید با تراموا هم به این بازار بروید و در ایستگاه "Dumka" پیاده شوید.

    این بازار در زمینی با مساحت 39000 متر مربع راه‌اندازی شده است و 114 فروشگاه در آن فعالیت دارند. در اینجا نیز برترین برندهای ترکیه و جهان عرضع می‌شود. این بازار در بین مردم شهر آنتالیا محبوبیت زیادی دارد و اگر اهل برندهای خارجی مثل Colin's، Park Bravo، Mango و Koton هستید، حتما از این بازار دیدن کنید. در طبقه بالای بازار یک فودکورت بزرگ قرار دارد که می‌توانید در آنجا KFC، مک‌دونالد، برگر کینگ و فست فودهای معروف را سفارش دهید.

    اگر همراه با خانواده به اودیلک پارک رفته‌اید، می‌توانید به پارک بازی کودکان هم سر بزنید.

    در بخشی از بازار به نام یورومودا مجموعه کاملی از انواع جواهرات مد روز با قیمت مناسب عرضه می‌شود. اگر هم اهل خرید وسایل الکترونیکی هستید، حتما به فروشگاه‌های زیر زمین سر بزنید.

    مرکز خرید لند آو لجندز

    در 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا یک مرکز خرید بزرگ و معروف به نام «لند آو لجندز» قرار دارد که با اتوبوس یا دولموش می‌توانید به این بازار بروید. این بازار بیشتر به عنوان یک شهربازی بزرگ شناخته شده است، اما در کنار آن بازار هم قرار دارد. ظاهر آن شبیه به مجموعه‌ای قلعه‌ها با ساختمان‌های سفید رنگ و کاخ مانند است که در از وسط حیاط آن یک کانال آب عبور می‌کند و منظره فوق‌العاده زیبایی را پدید می‌آورد. لند آو لجندز به معنای سرزمین افسانه‌ای است که با رفتن به این بازار تصور می‌کنید در رویا هستید.

    در کنار کانال‌ها قایق‌هایی دیده می‌شود که به آن‌ها «گوندولا» می‌گویند و درست مثل ونیز می‌توانید تجربه عبور از رودخانه در بین ساختمان‌ها را داشته باشید. در این شهر بازی تجهیزات زیادی برای سرگرمی خانواده‌ها و کودکان وجود دارد. در کنار خرید از فروشگاه می‌توانید به رستوران هم بروید.

    در مرکز خرید لند آو لجندز بیش از 300 فروشگاه به عنوان نمایندگی بهترین برندهای ترکیه و بین‌المللی فعالیت دارند. شما می‌توانید از فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، اسباب بازی، کالاهای چرمی، اقلام تزئینی، صنایع دستی، وسایل دیجیتالی و... هر چیزی را که بخواهید بخرید.

    مرکز خرید لند آو لجندز

    مرکز خرید لند آو لجندز

    مرکز خرید شی مال در آنتالیا

    در بین بازارهای معروف آنتالیا نباید نام بازار شی‌مال را از یاد ببرید. این بازار در 70 کیلومتری مرکز شهر و در ناحیه ماناوگات قرار دارد. برای رفتن این بازار می‌توانید از اتوبوس و یا دلموش استفاده کنید و در ایستگاه Novamall Manavgat پیاده شوید. در بازار شی‌مال نیز مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها انواع لوازم آرایشی، اسباب بازی، کالاهای چرمی، کفش، کیف، جواهرات، پوشاک و... را عرضه می‌کنند. در بین این فروشگاه‌ها 120 مرکز را خواهید دید که برترین برندهای معروف دنیا را عرضه می‌کنند.

    اگر بعد از یک خرید طولانی مدت خسته شدید، می‌توانید به یکی از کافه‌های روی تراس پشت بام بروید و در آنجا استراحت کنید. همچنین در شهر بازی می‌توانید بازی بولینگ انجام دهید. کودکان می‌توانند به طبقه بالا بروند و سرگرم شوند و شما هم می‌توانید با ماشین‌های بازی لحظات شادی را برای خود ثبت کنید.

    در قسمتی از مرکز خرید شی مال در آنتالیا یک فودکورت قرار دارد که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

    بازار محلی بزرگ در ماناوگات

    یکی دیگر از مراکز خرید ارزان آنتالیا بازار ماناوگات است که به عنوان بزرگترین بازار در استان آنتالیا شناخته شده است و در روستاهای ساحلی روستاهای ساحلی Side، Kumköy و Evrenseki قرار دارد. برای رفتن به این بازار باید از اتوبوس یا دولموش استفاده کنید به سمت بازار ماناوگات بروید.

    برخلاف سایر بازارهای لوکس و مدرن آنتالیا که دارای امکانات متعدد رفاهی مثل شهر بازی هستند، اینجا خبری از فودکورت و شهربازی نیست و فقط می‌توانید از فست‌فودی‌ها و چند کافه نوشیدنی و غذا خریداری کنید. مهم‌ترین مزیت بازار بزرگ ماناوگات داشتن اجناس ارزان قیمت است. اگر اهل تخفیف گرفتن هستید، می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را از این بازار تهیه کنید. پوشاک، کیف، کف، صنایع دستی، میوه و سبزی تازه و انواع ادویه‌جات ترک در اینجا عرضه می‌شود.

    بازار محلی بزرگ در ماناوگات

    بازار محلی بزرگ در ماناوگات

    بازار خیابان لارا

    یکی دیگر از بهترین بازارها و مراکز خرید ارزان آنتالیا در منطقه لارا قرار دارد که در شرق کالیچی آنتالیا واقع شده است. برای رفتن به این بازار باید از تاکسی، اتوبوس یا دولموش استفاده کنید. فاصله مرکز شهر آنتالیا تا این مرکز خرید با ماشین تنها 15 دقیقه است و بخشی از مسیر را هم می‌توانید پیاده بروید.

    در خیابان لارا تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد که انواع لباس‌ها و پوشاک با برندهای مشهور را عرضه می‌کنند. البته در اینجا برخی از فروشگاه‌ها تاناکورا هستند و اجناس دست دوم می‌فروشند که باید حسابی حواستان جمع باشد اجناس دست دوم و تقلبی را به جای اجناس اورجینال به شما نفروشند.

    هر زمان که بعد از گشت و گذار در بازار خیابان لارا احساس خستگی کردید می‌توانید به غرفه‌های محلی سر بزنید و پنیر فتا و گوزلمه پر از اسفناج بخرید.

    بازار میوه و تره بار گوزلوبا

    اگر به دنبال بازاری می‌گردید که از آنجا میوه و مواد غذایی تازه خریداری کنید، بازار گوزلوبا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این بازار سرپوشیده قدیمی تنها 15 دقیقه با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و می‌توانید با تاکسی، دولموش یا اتوبوس خود را با این بازار برسانید. در اینجا جنب و جوش زیادی وجود دارد و مردم محلی را مشاهده می‌کنید که در حال خرید مواد غذایی، میوه و سبزی هستند و کمتر خارجی‌ها را مشاهده می‌کنید.

    به هر حال یک مرکز خرید دیدنی است که در پیچ و خم آن می‌توانید به تماشای مردمی که در حال رفت و آمد هستند، بنشینید. این بازار فقط روزهای جمعه برگزار می‌شود و قیمت میوه و تره بار آن بسیار ارزان است. حتی می‌توانید بسیاری از مواد غذایی را مستقیما از کشاورزان محلی نیز با قیمت کمتر خریداری کنید. آجیل، پنیر، ادویه، گوشت، چای، غذاهای دریایی، برنج و ... از جمله مواد غذایی است که می‌توانید از گوزلوبا بخرید و با خود به ایران بیاورید.

    مرکز خرید کارسامبا پازاری

    این بازار هم فقط روزهای چهارشنبه باز است و 10 دقیقه با شهر آنتالیا فاصله دارد. این مرکز خرید پر جنب و جوش در یک ساختمان دو طبقه است و در موراتپاشا قرار دارد. با تاکسی یا دولموش می‌توانید به این بازار بروید و انواع میوه‌ها و موادغذایی مورد نیاز را هم بخرید. اگر اهل خرید پوشاک مارک‌دار نیستید، در فروشگاه‌های این بازار می‌توانید لباس‌های معمولی با قیمت مناسب را بخرید. البته پوشاک در طبقه دوام است و در طبقه اول کارسامبا پازاری مواد غذایی و میوه عرضه می‌شود.

    بازار قدیم آنتالیا

    در شهر آنتالیا و درست در مقابل برج ساعت یک بازار قدیمی و سرپوشیده به چشم می‌خورد که می‌توانید انواع پوشاک، طلا و جواهرات، غذاهای معطر ترکی و صنایع دستی را از اینجا تهیه کنید. ساختمان بازار که به صورت گنبدی ساخته شده است به بسیاری از بازارهای سرپوشیده و قدیمی در شهرهای بزرگ ایران شباهت دارد. در این بازار می‌توانید هر وسیله‌ای را که بخواهید با قیمت مناسب بخرید. برای رفتن به این بازار به تاکسی نیاز دارید.

    بازار قدیم آنتالیا

    حرف آخر

    مراکز خرید ارزان آنتالیا شامل مجموعه کاملی از بازارهای مدرن و قدیمی در این شهر است. برخی از این مراکز در داخل شهر، برخی در حومه و برخی دیگر با فاصله نزدیک از آنتالیا قرار دارند. برای رفتن به این بازار‌ها می‌توانید از تاکسی، دولموش، اتوبوس یا تراموا استفاده کنید که روش دسترسی به هر بازار را در این مطلب ارائه دادیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای رزرو تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW