021-88507190

مرکز خرید آگورا آنتالیا

گردشگری مهرپرواز 02 خرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مرکز خرید آگورا در قسمت شمالی شهر آنتالیا، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود که معماری منحصربه‌فرد و امکانات تفریحی و رفاهی زیادی دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهر آنتالیا علاوه بر سواحل زیبایش، مراکز خرید مدرن و فوق‌العاده‌ای دارد. مرکز خرید آگورا (Agora Shopping Center) در قسمت شمالی شهر، یکی از لوکس‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود. معماری منحصربه‌فرد و امکانات تفریحی و رفاهی موجود در آگورا، این مرکز خرید را از سایر مراکز خرید متمایز کرده است. در سفر به آنتالیا، بازدید از آگورا را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز خرید آگورا و امکانات موجود در آن، لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

    فضای بیرونی مرکز خرید آگورا آنتالیا

    فضای بیرونی مرکز خرید آگورا آنتالیا

    معرفی مرکز خرید آگورا آنتالیا

    مرکز خرید آگورا آنتالیا، یکی از بهترین پاساژهای شهر است. این مجموعه، معماری بسیار جذابی دارد و امکانات متعددی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد. آگورا در واقع زیرمجموعه گروه اوداک است و شعبه‌های دیگری نیز در ترکیه دارد.

    با ورود به محوطه آگورا، حیاط بزرگ و آبنمای جذابی که وسط آن قرار گرفته، توجه شما را به خود جلب می‌کند. این حیاط مرکزی یک نمای کلاسیک به مجموعه داده و زیبایی آن را دوچندان کرده است. بنای اصلی مرکز خرید آگورا یک سقف شیشه‌ای بزرگ دارد که در طول روز نور خورشید را به بهترین نحو وارد راه‌روها و فروشگاه‌ها می‌کند. این ساختمان چهار طبقه، با زیربنای 235000 مترمربع، شامل 72 فروشگاه، چندین کافه و رستوران، سینما، شهربازی و مرکز بولینگ است. شما می توانید با تور آنتالیا به این شهر سفر کرده و از این مرکز خرید بازدید کنید.

    معماری داخلی مرکز خرید آگورا آنتالیا

    معماری داخلی مرکز خرید آگورا آنتالیا

    برندهای موجود در Agora Shopping Center

    آگورا یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است؛ زیرا شما می‌توانید انواع مایحتاج ضروری و غیرضروری خود را در آن پیدا کنید. اگرچه برندهای مطرح ترکیه و دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند؛ اما محدوده قیمتی جنس‌های موجود در Agora Shopping Center بسیار گسترده است و با درآمد اقشار مختلف جامعه تناسب دارد. در مناسبت‌های مختلف مثل کریسمس یا جشنواره‌های فصلی می توانید اجناس برندهای معتبر دنیا را با بهترین قیمت از فروشگاه‌های آگورا خریداری کنید.

    از جمله برندهای مطرح موجود در آگورا می‌توان به نایکی، سامسونت، تکنوسا، واتسون، ماوی، کوتون، میگروس، ایکیا و گراتیس اشاره کرد. بهترین برندهای پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و لباس ورزشی، لوازم منزل، ساعت، عینک و لوازم الکترونیکی را در آگورا آنتالیا پیدا می‌کنید.

    آشنایی با امکانات خدماتی و تفریحی مرکز خرید آگورا

    آگورا آنتالیا یک مرکز خرید معمولی نیست؛ زیرا امکانات خدماتی و تفریحی متعددی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. شما در کنار لذت بردن از خرید می‌توانید در این مرکز به تفریح و سرگرمی مشغول شوید.

    سالن سینما، رستوران، کافه، شهربازی، مرکز بولینگ، امکانات ویژه افراد کم‌توان، پارکینگ رایگان، نمازخانه، اتاق کودک، از جمله امکانات خدماتی و تفریحی موجود در مرکز خرید آگورا هستند. شهربازی مدرن آگورا برای ساعت‌ها فرزند شما را سرگرم می‌کند و محیط بسیار ایمن و شادی دارد. در تور آنتالیا تابستان به همراه خانواده به مرکز خرید آگورا مراجعه کنید و لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنید.

    مرکز خرید آگورا

    فروشگاه های مرکز خرید آگورا آنتالیا

    آدرس و نحوه دسترسی به مرکز خرید آگورا در آنتالیا

    مرکز خرید آگورا در شمال آنتالیا، منطقه کپز، آلتینووا سینان، خیابان چاعداش قرار گرفته است. برای دسترسی به این مرکز خرید باید از خطوط اتوبوس 511, 526, B35 و AF04A،‌ استفاده کنید. تاکسی‌های شهری و اینترنتی نیز در کلیه نقاط شهر آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند؛ اما قیمت کرایه آن‌ها، چند برابر اتوبوس است.

    اگر می خواهید با اتومبیل شخصی به سمت مرکز خرید آگورا حرکت کنید، استفاده از نقشه‌های آنلاین را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ البته آگورا در منطقه‌ای قرار گرفته که دسترسی به آن بسیار ساده است؛ همچنین این مرکز خرید فقط 15 دقیقه با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد.

    ساعت کاری مرکز خرید آگورا

    مرکز خرید آگورا آنتالیا همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00 به روی علاقه‌مندان باز است. البته این ساعت با توجه به مناسبت‌های مختلف، متغیر است. پیش از مراجعه به آگورا، به سایت رسمی آن سر بزنید یا با شماره 904243330700+ تماس بگیرید.

    کلام آخر

    در این مقاله به معرفی مرکز خرید آگورا آنتالیا پرداختیم و آن را از جنبه‌های مختلف بررسی کردیم. آگورا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید آنتالیا شناخته می‌شود و پاسخگوی کلیه نیازهای خریداران است. حتی اگر قصد خرید ندارید، بازدید از آگورا را از دست ندهید.

    با تورهای آژانس هواپیمایی مهرپرواز به کلیه شهرهای داخلی و خارجی سفر کنید و تجربه‌ای به‌یادماندنی را رقم بزنید. کلیه خدمات این مجموعه با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار گردشگران عزیز قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حاضر در مهرپرواز در تماس باشید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW