021-88507190

ماساژ در استانبول؛ تفریحی محبوب و آرامش بخش

گردشگری مهرپرواز 06 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ماساژ به رفع گرفتگی‌های عضلانی و آرامش کمک می‌کند. مراکز ماساژ در استانبول ترکیه، انواع مختلفی از ماساژ را ارائه می‌دهند و هدف سفر برخی افراد به ترکیه شده‌اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در دهه‌های اخیر، شهر استانبول پیشرفت‌های زیادی در زیرساخت‌ها و صنعت گردشگری خود داشته و به همین دلیل، به یکی از شهرهای توریستی و محبوب ترکیه تبدیل شده است. این شهر زیبا جاذبه‌های دیدنی و تفریحات زیادی دارد که سالانه توریست‌های زیادی برای بازید از این جاذبه‌ها و گذراندن اوقات فراغت خود به آنجا می‌روند. یکی از تفریحاتی که استانبول با آن شهرت یافته، سالن‌های ماساژ و حمام ترکی‌های این شهر است. در ادامه قصد داریم درباره ماساژ در استانبول صحبت کنیم و با سالن‌های ماساژ مشهور این شهر توریستی آشنا شویم. 

    شرایط ماساژ در شهر استانبول

    همانطور که اشاره کردیم خدمات ماساژ در این شهر هم در مراکز لوکس و شیک انجام می‌شود و هم حمام‌های قدیمی این خدمات را ارائه می‌دهند. برای اینکه یک ماساژ آرامش‌بخش را در استانبول تجربه کنید، شرایط خیلی خاصی وجود ندارد. تنها کافی است یکی از مراکز ماساژ این شهر انتخاب کنید و ماساژورها با توجه شرایط بدنی و نیاز شما خدمات ماساژ را ارائه خواهند داد.

    ماساژ در ترکیه

    ماساژ در استانبول

    قیمت ماساژ در استانبول

    قیمت ماساژ در کشور ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله این عوامل می‌توان به مکان ارائه خدمات اشاره کرد. هر چقدر سراغ مراکز لوکس‌تر بروید، به همان اندازه باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. بیشتر مراکز اسپا و ماساژی که در هتل‌های چند ستاره خدمات ارائه می‌دهند، قیمت‌های بالایی دارند. در نقطه مقابل، اکثر حمام‌های سنتی و قدیمی مقرون به صرفه هستند و قیمت‌های اقتصادی‌تری برای ماساژ دارند. عوامل دیگری مانند ساعت و مدت‌زمان ماساژ نیز در تعیین قیمت دخیل هستند، هر چقدر زمان ماساژ شما بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. به صورت میانگین قیمت ماساژ در شهر استانبول بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ لیر است.

    کلیچ علی پاشا حمامی

    اگر به دنبال مراکز خوب ماساژ در استانبول می‌گردید، حمام‌های قدیمی این شهر گزینه مناسبی هستند؛ یکی از این موارد کلیچ علی پاشا حمامی است که ساخت آن مربوط به سال ۱۵۸۳ می‌شود. این مکان مشهورترین حمام ترکی در استانبول است که محبوبیت زیادی در بین مردم بومی و مسافران دارد. اگر سری به آن بزنید متوجه خواهید شد که ماساژ در آنجا متفاوت‌تر از مکان‌های دیگر صورت می‌گیرد، محیط حمام هم تمیز و زیبا است.

    روش ماساژ در کلیچ علی پاشا حمامی به این صورت است که شما روی یک سنگ مرمر گرم در یک اتاقک بخار نسبتا بزرگ دراز می‌کشید و ماساژور شما را به روش سنتی ترکی ماساژ می‌دهد. او در ماساژ خود از آب گرم و صابون استفاده می‌کند. تجربه ماساژ در این مرکز واقعا آرامش‌بخش است و توسط افراد ماهر، حرفه‌ای و مودب صورت می‌گیرد.

    پس از اتمام کار می‌توانید به اتاق دیگری بروید که و در آنجا قهوه ترک بنوشید. ساعت استفاده از این مکان برای بانوان از 8 تا 16:30 و برای آقایان از 16:30 تا 23:30 است. شما می‌توانید با استفاده از استانبول کارت، به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی به این مرکز ماساژ برسید.

    ایاصوفیه حرم سلطان حمامی

    حمام خرم سلطان ایاصوفیه از جمله مکان‌های محبوب و جذاب برای ماساژ در استانبول است. این حمام تاریخی که در زمان عثمانی‌ها ساخته و بارها بازسازی شده است، یکی از بهترین حمام‌های ترکی و مراکز ماساژ استانبول محسوب می‌شود. حمام خرم سلطان در قرن شانزدهم توسط معمار معروف ترکیه سینان ساخته شد و یکی از مجلل‌ترین حمام‌های زمان خود محسوب می‌شد. 

    در حال حاضر، در این مرکز می‌توانید از خدمات ماساژ حرفه‌ای بهره ببرید. در حمام خرم سلطان ایاصوفیه ماساژ به روش سنتی ترکی توسط ماساژور حرفه‌ای صورت می‌گیرد. این ماساژورها برای ماساژ بهتر و باکیفیت‌تر از روغن‌های مفید استفاده می‌کنند. از جمله ویژگی‌های مهم این حمام می‌توان به محیط تمیز و کارکنان کاربلد و متخصص اشاره کرد.

    حمام خرم سلطان ایاصوفیه

    تصویری از حمام خرم سلطان ایاصوفیه 

    اورکا رویال استانبول

    اورکا رویال برخلاف دو مورد قبلی که حمام‌های سنتی و قدیمی بودند، یک مرکز مدرن خدمات حرفه‌ای ماساژ است. این مرکز ماساژ در هتل اورکا رویال واقع شده و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری معروف استانبول قرار دارد. از محبوب‌ترین ماساژهایی که در این مکان انجام می‌شود می‌توان به ماساژ ترکی، سوئدی، رایحه درمانی و ماساژ طبی اشاره کرد. ماساژورهای اورکا رویال بسیار مودب، حرفه‌ای و درجه یک هستند. همچنین علاوه بر اسپا و ماساژ می‌توانید از حمام ترکی، استخر روباز یا جکوزی این مکان نیز استفاده کنید. 

    خانه بازتاب شناسی سنتی عقرب

    این مرکز در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های بی‌اوغلو قرار دارد و ماساژهای حرفه‌ای و درمانی در آن انجام می‌شود. متخصصین خانه سنتی عقرب برای ماساژهای درمانی از روغن‌های آروماتراپی استفاده می‌کنند. همچنین اگر استرس شما بالا است و نیاز به استراحت دارید، می‌توانید ماساژ ضد استرس را در این مکان تجربه کنید. علاوه بر این موارد، طرفداران ماساژ تایلندی می‌توانند در خانه بازتاب استانبول این نوع ماساژ را تجربه کنند.

    خانه بازتاب شناسی سنتی عقرب ماساژ در استانبول

    تصویری از خانه بازتاب‌شناسی عقرب

    کادیرگا طریحی ترک حمامی

    کادیرگا طریحی یکی از حمام‌های قدیمی اما باارزش ترکیه است. این حمام سنتی با اینکه محیط کوچکی دارد اما به دلیل کیفیت خدمات بالای آن، مسافران خارجی نیز برای ماساژ در استانبول به این مکان می‌روند. از جمله ویژگی‌های حمام کادیرگا می‌توان به فضای تمیز، متخصصین درجه یک و حرفه‌‌ای و ماساژهای تخصصی اشاره کرد. این حمام با وجود امکانات بالا، سطح قیمت اقتصادی دارد و در قلب استانبول در منطقه فاتح قرار گرفته است.

    سنیتز استانبول

    خدمات اسپا در سنیتز یک تجربه فوق‌العاده است. این مرکز ماساژ در یکی از کاخ های قدیمی که مربوط به زمان امپراطوری عثمانی‌‌ها است و در حال حاضر تبدیل به یک هتل ۵ ستاره شده، قرار دارد. مرکز اسپای این هتل ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد. همچنین کادر این مرکز مجرب و ماهر هستند و خدمات بسیار حرفه‌ای ارائه می‌دهند. علاوه بر ماساژ درمانی که در کابین‌های مخصوص انجام می‌شود، می‌توانید از خدمات دیگری نظیر استخرهای روباز و اسکراب پوست همراه ماساژ روغن در این مرکز استفاده کنید.

     آقا حمامی

    آقا حمامی که در فارسی به آن حمام آقا می‌گوییم یکی از قدیمی‌ترین حمام‌های استانبول است. ساخت این مکان قدیمی مربوط به سال ۱۴۵۴ می‌شود و سلطان محمد دوم دستور ساخت آن را داده است. حمام آقا در قلب تپنده استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. این حمام دارای دو طبقه است و سقفی گنبدی شکل دارد. با توجه به حضور ماساژورهای حرفه‌ای در حمام آقا، شما می‌توانید یک ماساژ سنتی عالی را در این مکان تجربه کنید.

    انتخاب شما برای دریافت ماساژ در استانبول ترکیه چیست؟

    استانبول یکی از شهرهای دوست داشتنی کشور ترکیه است که جاذبه‌های تفریحی و گردشگری فراوانی دارد که این جاذبه‌ها و تفریحات باعث جذب گردشگران از سراسر دنیا می‌شوند. از جمله تفریحات لذت‌بخش این شهر می‌توان به خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد.

    در این مقاله سعی کردیم درباره مراکز ماساژ در استانبول ترکیه اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید یک تجربه فوق‌العاده از ماساژ درمانی در این منطقه برای خود رقم بزنید. شما می‌توانید با خرید تور استانبول از مهرپرواز، به این شهر زیبا سفر کنید و علاوه بر تفریحات آبی و مناطق دیدنی، از خدمات ماساژ در این منطقه نیز برخوردار شوید.

    سوالات متداول

    1. چه نوع ماساژهایی در استانبول ارائه می‌شود؟

    در استانبول، شهری با تاریخ طولانی و فرهنگ‌های مختلف، ماساژ یک تجربه آرامش‌بخش و روحیه‌بخش محسوب می‌شود. بسیاری از اسپاها و مراکز آرامش در این شهر، ماساژهای مختلفی ارائه می‌دهند؛ از جمله ماساژ سوئدی برای آرامش عضلات، ماساژ تایلندی با فشارهای مخصوص براساس تکنیک‌های تایلندی و ماساژ با استفاده از سنگ‌های گرم برای تسکین درد و استراحت عضلات.

    2. ماساژ چه فایده‌ای برای سلامتی دارد؟

    ماساژهای ارائه‌شده در استانبول، علاوه بر ایجاد آرامش و لذت، مزایای بسیاری برای سلامتی دارند. به عنوان مثال، ماساژ سوئدی می‌تواند به بهبود جریان خون، کاهش استرس و افزایش انعطاف‌پذیری عضلات کمک کند. ماساژ تایلندی باعث تسکین درد و سفتی عضلات می‌شود و ماساژ با سنگ‌های گرم نیز می‌تواند به تسکین درد عضلانی و بهبود گردش خون کمک کند. این تجارب به گردشگران این شهر فرصتی برای بهبود روحیه و سلامتی جسمی می‌دهد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW