021-88507190

بهترین هتل های ازمیر ترکیه

راهنمای سفر مهرپرواز 02 بهمن ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تنوع هتل‌ در ازمیر به قدری زیاد است که انتخاب بهترین هتل های ازمیر تقریبا امری محال است. این مطلب تمام هتل های ازمیر ترکیه را به طور مشخص بررسی کرده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

     ازمیر که به آن «مروارید دریای اژه» نیز می‌گویند، یکی از شهرهای مهم گردشگری در ترکیه است. این شهر به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کم‌نظیر و آب و هوای خوب، سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان به‌خصوص ایران است. یکی از نقاط مثبت این شهر داشتن انواع هتل‌ها با قیمت‌های مختلف است. اگر شما هم قصد سفر به ازمیر را دارید، برای داشتن یک اقامت عالی، ابتدا بهتر است اطلاعات خود را درباره هتل‌های این شهر بالا ببرید. در ادامه قصد داریم بهترین هتل های ازمیر را معرفی کنیم‌ و با هتل‌های باکیفیت و خوب ۵ ستاره‌، ۴ ستاره، ساحلی، یوآل و اقتصادی این شهر آشنا شویم.

    بهترین هتل های ساحلی ازمیر

    هتل‌های ساحلی به دلیل نزدیکی به دریا و ویژگی‌های قابل توجهی که دارند، پرطرفدار هستند. در ازمیر نیز می‌توانید چند هتل ساحلی خوب پیدا کنید. این هتل‌ها با توجه به امکاناتی که دارند، در قیمت‌های مختلف در دسترس هستند. در ادامه به معرفی بهترین هتل های ساحلی ازمیر می‌پردازیم.

    ویندهام گرند ازمیر اوزدیلک

     این هتل بر فراز ساحل خلیج ازمیر قرار دارد و آن را می‌توان یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی ازمیر نامید. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این مکان می‌توان به دسترسی آسان، اتاق‌های شیک و مجلل، آبگرم حرارتی و مناظر دیدنی که از داخل اتاق‌ها قابل مشاهده است، اشاره کرد. با اقامت در این هتل ساحلی می‌توانید از خدمات رایگانی نظیر استخر، جکوزی، حمام ترکی، پارکینگ خصوصی سرپوشیده و فضای بازی برای کودکان استفاده کنید.

    هتل ویندهام گرند در مرکز شهر ازمیر قرار دارد و بندر فری نیز در 3.9 کیلومتری آن واقع شده است. از جمله ویژگی‌ها خوب این هتل می‌توان به دسترسی آسان به منطقه کارشیاکا ازمیر اشاره کرد. همچنین اتاق‌های هتل نیز مناظر متفاوتی دارند و برخی از آن‌ها بسته به آب و هوای ازمیر رو به طبیعت متناسب با فصل، دریا و چشم‌انداز شهر ساخته شده‌اند. این اتاق‌ها دارای تهویه، تلویزیون ماهواره‌ای و وای‌فای رایگان نیز هستند. در رستوران هتل نیز می‌توانید غذاهای باکیفیت و لذیذ سفارش دهید.

    هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدیلک از بهترین هتل های ازمیر

    عکسی از ویندهام گرند ازمیر اوزدیلک 

    هتل پالاس ازمیر 

     هتل پالاس در کوردون که یک خط ساحلی معروف است، قرار دارد و به سبک مدرن ساخته شده است. این هتل چشم‌اندازی زیبا به خلیج ازمیر دارد و دومین هتل‌ ساحلی معروف این شهر و از بهترین هتل های ازمیر محسوب می‌‌شود. این هتل زیبا دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، وای‌فای پرسرعت و امکانات داخلی زیاد است. هتل ازمیر در نزدیکی چند جاذبه معروف ازمیر واقع شده است و با مرکز نمایشگاه بین‌المللی ازمیر نیز 2 کیلومتر فاصله دارد.

    از جمله امکانات هتل پالاس می‌توان به وای‌فای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای با کانال‌های انگلیسی زبان، حمام، بالکن و چشم‌اندازی فوق‌العاده اشاره کرد. همچنین رستوران هتل انواع غذاها، به‌خصوص غذاهای دریایی را نیز سرو می‌کند. یک تراس جذاب در این مکان ساخته شده که مسافران می‌توانند غذای خود را در آنجا میل کنند. این هتل زیبا پارکینگ رایگان نیز دارد.

    هتل پالاس ازمیر

    تصویری از هتل پالاس

    کاسا د پلیا؛ از بهترین هتل های لوکس ازمیر

    یکی از بهترین هتل های ساحلی ازمیر که بسیار لوکس و شیک است، کاسا د پلیا نام دارد. این هتل زیبا امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار می‌دهد و یکی از بهترین هتل های ازمیر است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های مجهز، رستوران، استخر فصلی در فضای باز و باغ اشاره کرد. تمام اتاق‌های هتل کاسا د پلیا امکانات داخلی مجهز نظیر تهویه مطبوع، کمد لباس و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای دارند.

    هتل کاسا د پلیا از معروفترین هتل های ازمیر

    تصویری از هتل کاسا د پلیا

    بست وسترن پلاس کوناک؛ از بهترین هتل های ساحلی ازمیر

    در لیست هتل‌های ساحلی خوب ازمیر می‌توان نام بست‌ وسترن پلاس را قرار داد. این ساحلی 4 ستاره لوکس، چشم‌اندازی فوق‌العاده به دریای اژه دارد. از جمله ویژگی‌های اتاق‌های این هتل می‌توان به تهویه مناسب، تلویزیون کابلی و وای‌فای رایگان اشاره کرد. همچنین هتل بست وسترن پلاس سوئیت‌هایی دارد که به نشیمن، ناهارخوری با منظره رو به دریا مجهز هستند. در این هتل می‌توانید به پارکینگ رایگان، خشکشویی و رستوران خوب نیز دسترسی داشته باشید.

    هتل بست وسترن پلاس کوناک ازمیر

    عکسی از بست وسترن پلاس کوناک 

    بهترین هتل‌ های ۵ ستاره ازمیر

    مسافرانی که با بودجه کافی به ازمیر سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند به دنبال لوکس‌ترین هتل‌ها باشند. شهر ازمیر هتل‌های ۵ ستاره خوبی دارد که اگر قصد دارید یک اقامت مجلل و لوکس داشته باشید، این هتل‌ها گزینه مناسبی برای شما هستند. در ادامه با بهترین هتل های ۵ ستاره ازمیر آشنا خواهیم شد.

    هتل سوئیس اوتل بویوک افس ازمیر 

    یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره ازمیر، هتل سوئیس اوتل بویوک است که بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد. این هتل در قلب شهر ازمیر قرار گرفته و امکانات بسیار زیادی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهم این هتل می‌توان به چشم‌انداز زیبا به سمت اژه، اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان، حمام، تلویزیون ماهواره‌ای و وای‌فای رایگان اشاره کرد. همچنین این هتل دارای دو استخر، رستوران پشت بام و مرکز خدمات سلامتی و زیبایی است. اگر به دنبال یک اقامت عالی و فراموش نشدنی هستید، حتما سری به این هتل بزنید.

    هتل سوئیس اوتل بویوک افس از بهترین هتل ها در ازمیر

    عکسی از هتل سوئیس اتل بویوک افس

    هتل ماریوت ؛ مجلل ترین هتل پنج ستاره ازمیر

    اگر قصد اقامت خوب در یک هتل مجلل پنج ستاره در ازمیر را دارید، هتل ماریوت نیز می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این هتل موقعیت مکانی عالی دارد و در مرکز شهر قرار گرفته است. همچنین اتاق‌های آن مجهز به تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، حمام و دیگر امکانات داخلی هستند. در هتل ماریوت شما به دوچرخه رایگان، استخر فصلی در فضای باز، رستوران، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و سونا نیز دسترسی دارید. تراس رستوران هتل ماریوت رو به دریا است و فضای سبز زیبایی دارد.

    هتل ماریوت از بهترین هتل ها در ازمیر

    تصویری از هتل ماریوت

    بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر

    شهر ازمیر دارای هتل‌های ۴ ستاره بسیار خوبی است که از نظر کیفیت و امکانات، تفاوت زیادی با هتل‌های ۵ ستاره ندارند. این هتل‌های ۴ ستاره کمی ارزان‌تر هستند، اما می‌توانید در آن‌ها اقامت خوبی داشته باشید. در ادامه با دو مورد از بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر آشنا خواهیم شد.

    هتل رامادا ازمیر

    هتل رامادا یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره ازمیر است که امکانات قابل توجهی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و یک انتخاب خوب است. از جمله امکانات هتل رامادا می‌توان به اتاق‌های مجهز، مرکز تجاری، مرکز تناسب اندام، روم سرویس، وای‌فای رایگان، باغ و رستوران اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که برخی از اتاق‌های هتل رامادا، چشم‌اندازی رو به کوهستان دارند. همچنین این هتل در نزدیکی برخی از جاذبه‌های گردشگری معروف نظیر تله فریک ازمیر قرار گرفته است.

    هتل رامادا ازمیر

    عکسی از هتل رامادا

    هتل فور پوینت بای شرایتون؛ از بزرگترین هتل های ازمیر

    هتل فور پوینت بای شرایتون یکی دیگر از بهترین هتل های ازمیر است که یک هتل ۴ ستاره محسوب می‌شود. این هتل دارای ۱۱۰ اتاق مختلف با امکانات خیلی خوب است. از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت پرسرعت، تهویه ‌مناسب، کتری برقی، میز کار، کاناپه، حمام، سشوار و لوازم ‌بهداشتی اشاره کرد. همچنین در همه اتاق‌ها شما به بالکن اختصاصی دسترسی دارید. از دیگر ویژگی‌های این هتل ۴ ستاره می‌توان به امکانات مخصوص معلولین و افراد کم‌توان نیز اشاره کرد.

    هتل فور پوینت بای شرایتون ازمیر

    عکسی از هتل فور پوینت بای شرایتون

    هتل های ازمیر یوآل 

    بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند در سفر خود به سراغ هتل‌ های یوآل بروند. هتل‌های یوآل، هتل‌هایی هستند که استفاده از برخی امکانات آن‌ها نظیر صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی رایگان است. به عبارت دیگر، شما فقط هزینه رزرو اتاق را پرداخت می‌کنید و می‌توانید از خدمات مختلف هتل به صورت رایگان استفاده کنید. از جمله بهترین هتل یوآل ازمیر می‌توان به هتل سوئیس اوتل گرند ازمیر اشاره کرد. این هتل یک هتل یوآل با امکانات زیاد است و گزینه مناسب برای اقامت ماه عسل نیز محسوب می‌شود.

    ارزانترین هتل های ازمیر

    اگر به دنبال بهترین هتل های اقتصادی ازمیر هستید و می‌خواهید یک سفر ارزان قیمت داشته باشید، اصلا نگران نباشید، زیرا گزینه‌های خوبی پیش روی شما قرار دارد. برخی از این هتل‌ها با وجود قیمت ارزانی که دارند، امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله بهترین هتل‌ های ارزان قیمت ازمیر می‌توان به:

    • هتل نیو زیبک
    • هتل آنمون
    • هتل رامادا پلازا
    • هتل لاینف کرنر
    • هتل گرند کرنر
    • هتل لالعلی
    • و هتل بایلان ینی شهیر

    اشاره کرد. اگر قصد ندارید مبلغ چندان بالایی برای سفر خود هزینه کنید، پیشنهاد می‌کنیم در هتل های ارزان ازمیر اقامت داشته باشید.

    بهترین هتل های ازمیر؛ لاکچری، uall و ارزان

    در این مطلب با بهترین هتل های ازمیر با ویژگی‌های مختلف آشنا شدیم. برای انتخاب هتل مناسب ابتدا باید بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس تعیین کنید که به دنبال اقامت در یک هتل ساحلی، ۵ ستاره، ۴ ستاره یا ارزان قیمت هستید، سپس با توجه به این بودجه و هدف می‌توانید از لیست هتل‌های این مقاله گزینه مناسب خود را پیدا کنید و پس از سفر با تور ازمیر به این منطقه گردشگری، یک اقامت خوب در ازمیر داشته باشید.

    سوالات متداول

    1. بهترین هتل‌های ازمیر کدامند؟

    انتخاب بهترین هتل در ازمیر به سلیقه‌ و نیازهای شما بستگی دارد. با این حال، برخی از هتل‌های محبوب در ازمیر عبارتند از:

    • هتل سوسه سرایا آزمیر
    • هتل هیلتون آزمیر
    • هتل شاتوآزمیر
    • هتل کمبینسکی آدا
    • هتل رادیسون بلو آزمیر

    2. بهترین منطقه برای اقامت در ازمیر کجاست؟

    مناطق مختلفی در ازمیر وجود دارند که امکان اقامت را برای گردشگران فراهم می‌کنند. کوناکلی، آلاتاش و سزملیک بین بهترین مناطق برای اقامت در ازمیر شناخته می‌شوند. این مناطق دارای سواحل زیبا، رستوران‌ها و فضاهای تفریحی متنوعی هستند. همچنین، شهر کوش‌آداسی در شمال ازمیر نیز یک مقصد دلپذیر برای گردشگران است.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW