021-88507190

بهترین هتل های 3 ستاره و ارزان تور ازمیر

گردشگری م.مقیمی 23 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین هتل های ارزان تور ازمیر

    اگر به دنبال سفر ارزان به ازمیر هستید، به شما توصیه می کنیم که در یکی از بهترین هتل های ارزان ازمیر که در ادامه به شما معرفی می شود، اقامت کنید. این هتل های 3 ستاره در ازمیر جزء بهترین هتل های ارزان ازمیر هستند و اگر بتوانید یکی از آن ها را برای اقامت خود در ازمیر رزرو کنید، هزینه های سفرتان به ازمیر به شدت کاهش پیدا می کند و در این صورت می توانید با کمترین بودجه ممکن از شهر زیبا و ساحلی ازمیر دیدن داشته باشید.

    هتل مارلا ازمیر (Marla Hotel Izmir)

    هتل مارلا ازمیر به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره ازمیر در منطقه تاریخی کوناک واقع شده است. این هتل 68 اتاق مهمان دارد که همگی با مبلمان مدرن دکور شده اند. این هتل 3 ستاره در ازمیر در نزدیکی اماکن تاریخی ازمیر واقع شده است و شما با اقامت در آن می توانید با پای پیاده به بیشتر جاذبه های گردشگری ازمیر مثل مسجد آبی ازمیر، مسجد حصار ازمیر، خیابان مشهور کوردون بویو و مسجمه آتاتورک دسترسی پیدا کنید. 

    هتل مارلا ازمیر (Marla Hotel Izmir)

    هتل تانیک ازمیر (Tanik Hotel Izmir)

    هتل تانیک ازمیر به عنوان یکی دیگر از هتل های ارزان ازمیر شناخته می شود. این هتل 3 ستاره در ازمیر در مرکز شهر ازمیر قرار گرفته است و اماکن دیدنی ازمیر فاصله کمی با آن دارند. این هتل 36 اتاق مهمان دارد و در اتاق هایش امکاناتی مثل مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ال سی دی تعبیه شده است. امکاناتی مثل دسترسی به وای فای رایگان نیز در این هتل 3 ستاره در ازمیر مهیا شده است و می توان گفت که این هتل یکی از بهترین هتل های ازمیر است.

    هتل تانیک ازمیر (Tanik Hotel Izmir)

    هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر (Ibis Izmir Alsancak Hotel)

    هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر که با نام هتل ایبیس آلسانکاک نیز شناخته می شود، یک هتل 3 ستاره در ازمیر است که درست در مرکز شهر ازمیر قرار گرفته است و با بندر ازمیر به اندازه 2 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر 140 اتاق مهمان دارد و هتل ساده و مرتبی به حساب می آید. هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر یکی از بهترین هتل های ازمیر است و هم از نظر امکانات و هم از نظر لوکیشن شرایط خوبی برای اقامت دارد.

    هتل ایبیس آلسانجاک ازمیر (Ibis Izmir Alsancak Hotel)

    هتل گراند زیبک ازمیر (Grand Zeybek Izmir)

    هتل گراند زیبک ازمیر یکی از مشهورترین هتل های ارزان ازمیر است. این هتل 3 ستاره در ازمیر در نزدیکی نمایشگاه بین المللی ازمیر قرار گرفته است و موزه تاریخ و هنر ازمیر نیز در نزدیکی آن قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره در مجموع 42 اتاق مهمان دارد و اقامت در آن مناسب کسانی است که به دنبال سفر ارزان به ازمیر با تور ازمیر هستند. هر روز صبح یک صبحانه رایگان نیز در این هتل ارزان در ازمیر برای مهمانان سرو می شود و گذشته از این، یک میز بیلیارد نیز در آن تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند سرگرمی جالبی در این هتل 3 ستاره در ازمیر داشته باشند.

    هتل گراند زیبک ازمیر (Grand Zeybek Izmir)

    هتل اوستون آلسانجاک ازمیر (Ustun Otel Alsancak Izmir)

    هتل اوستون آلسانجاک ازمیر یکی دیگر از هتل های ارزان مرکز شهر ازمیر است. این هتل 3 ستاره در ازمیر 30 اتاق مهمان دارد که همگی با مبلمان چوبی دکور شده اند. این هتل ارزان در نزدیکی اماکن دیدنی ازمیر مثل بندر ازمیر، پارک کولتور ازمیر و موزه آتاتورک قرار گرفته است و از نظر لوکیشن، جزء بهترین هتل های ارزان ازمیر به حساب می آید.

    هتل اوستون آلسانجاک ازمیر (Ustun Otel Alsancak Izmir)

    ورامور هتل ولنس اند اسپا (Veramor Hotel Wellness and Spa)

    ورامور هتل ولنس اند اسپا یک هتل 3 ستاره در ازمیر است که امکانات تفریحی خوبی مثل یک مرکز اسپای فول سرویس دارد که شامل امکاناتی مثل استخر سرپوشیده و جکوزی است و انواع خدمات ماساژ نیز در آن به مهمانان ارائه می شود. این هتل ارزان در مرکز شهر ازمیر قرار گرفته است و در مجموع 40 اتاق مهمان دارد. با اقامت در این هتل می توانید ظرف کمتر از 15 دقیقه پیاده روی به بعضی از مهمترین جاذبه های گردشگری ازمیر مثل بندر ازمیر، استادیوم آلسانجاک، موزه آتاتورک و خیابان کوردون بویو دسترسی پیدا کنید.برای رزرو تور ازمیر نوروز 1403 و رزرو یکی از هتل های 3 ستاره ازمیر می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    ورامور-هتل-ولنس-اند-اسپا-(Veramor-Hotel-Wellness-and-Spa)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW