021-88507190

بهترین هتل های آلانیا کجا قرار دارند؟

گردشگری مهرپرواز 27 اسفند ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اینکه در سفر به آلانیا کجا اقامت کنیم، نکته بسیار مهمی است. در این مطلب بهترین هتل های آلانیا با تمام امکانات و خدمات لوکس و اقتصادی معرفی شده‌اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اقامت در بهترین هتل های آلانیا یکی از تجربیاتی است که با هر بار به‌یادآوردن آن، پر از لذت و خوشی می‌شوید. آلانیا یکی از مقاصد گردشگری محبوب بین مسافران است که علت آن ترکیب شدن این شهر با جنگل و دریا، آب‌وهوای معتدل و جاذبه‌های تاریخی و دیدنی متنوع است. با توجه به جذابیت این شهر میان گردشگران و تاثیر بسزای محل اقامت در کیفیت سفر، آلانیا به بهترین شکل و با ساخت هتل‌های مجلل و با امکانات، پذیرای مهمانان خود خواهد بود. پس اگر شما هم قصد سفر به این شهر دوست‌داشتنی را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید؛ چرا که قرار است بهترین هتل های آلانیا را به شما معرفی کنیم.

    دلفین دلوکس؛ از بهترین هتل های آلانیا

    هتل پنج ستاره دلفین دلوکس یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آلانیا است که در آن می‌توانید از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید، استراحت و همچنین تفریح ​​کنید. امکانات و شرایط عالی این هتل به‌گونه‌ای است که تمام خواسته‌های شما را از یک اقامت رویایی برآورده می‌کند. ساختمان هتل از 6 طبقه و 416 اتاق تشکیل شده است و اتاق‌ها با امکانات کامل نظیر ویوی دریا، استخر و شهر در اختیارتان قرار می‌گیرند.

    از امکانات این هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد:

    • ترانسفر فرودگاهی
    • خدمات 24 ساعته اتاق
    • اینترنت رایگان
    • پارکینگ
    • گاوصندوق
    • سالن بازی کودکان
    • استخر پوشیده و سرباز
    • باشگاه بدنسازی
    • سونا
    • انواع کافه
    • مرکز خرید

    از نظر تفریحات، هتل دلفین دلوکس فعالیت‌هایی مانند بازی‌های آبی، فعالیت‌های ورزشی، نمایش‌های ویژه، سینما، اسپا، بار با سالن رقص و... را برای شما فراهم کرده است.

    در رستوران اصلی این هتل، صبحانه، ناهار و شام به‌صورت بوفه سرو می‌شود. همچنین رستوران آلاکارته انواع مختلفی از غذاهای سنتی ترکی و همچنین غذاهای بین‌المللی را برای شما سرو می‌کند. این هتل بی‌نظیر با امتیاز 9.4 به‌لحاظ قیمت، در گروه هتل‌های گران و لاکچری قرار دارد.

    آدرس:

    Alara Tourism Center Karaburun Okurcalar, 07417 Okurcalar, Turkey

    دلفین دلوکس از بهترین هتل های آلانیا

    عکسی از هتل دلفین دلوکس

    هتل بیچ اند سی لایف بوکه ریزورت

    هر گردشگری که بداند آلانیا کجاست احتمالا این را هم می‌داند که هتل بیچ اند سی‌لایف بوکه ریزورت، واقع در ساحل، یکی از بهترین هتل های آلانیا 5 ستاره uall است که با اقامت در آن، سفری فراموش‌نشدنی خواهید داشت. اتاق‌های هتل با بالکن و ویویی شگفت‌انگیز، اینترنت رایگان، مجهز به تهویه مطبوع، دارای مینی‌بار و تلویزیون هستند. 

    این هتل دارای استخرهای روباز و سرپوشیده، سرسره آبی، مینی کلاب و فعالیت‌های تفریحی از جمله غواصی است. از دیگر امکانات آن می‌توان به سالن بدنسازی و امکانات اسپا از جمله سونا، جکوزی و حمام ترکی اشاره کرد. مهمانان همچنین می‌توانند از امکانات ماساژ و سولاریوم لذت ببرند و لحظات آرامش‌بخشی را تجربه کنند. یک سالن بولینگ و یک زمین تنیس در هتل برای مهمانان وجود دارد.

    رستوران آمبر هتل انواع غذاهای چینی و ایتالیایی را با چشم‌انداز زیبای خلیج برای مهمانان سرو می‌کند. لازم به ذکر است که فاصله هتل از آلانیا با ماشین حدود 30 دقیقه است. هتل بیچ اند سی‌لایف ریزورت با امتیاز بسیار خوب 8.4 جزو هتل‌های مجلل و گران به شمار می‌رود.

    آدرس:

    Okurcalar Kasabasi, 07415 Okurcalar, Turkey

    هتل موکارناس؛ از زیباترین هتل های آلانیا

    هتل زیبای موکارناس واقع در ساحل دریای مدیترانه و دارای معماری خیره‌کننده، الهام‌گرفته از دوره سلجوقیان است. موکارناس از درجه‌یک‌ترین هتل های آلانیا 5 ستاره با یک ساحل شنی خصوصی، استخرهای روباز، سرسره‌های آبی و امکانات آب گرم به شمار می‌رود. دیگر امکانات هتل شامل این موارد می‌شود:

    • سالن بدنسازی
    • پذیرش 24 ساعته
    • کلاب کودکان
    • کلاب شبانه
    • خدمات آرایشی
    • خشکشویی
    • امکانات افراد ناتوان جسمی

    اتاق‌های زیبای این هتل، شامل تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی ‌بار و وای‌فای رایگان است. همه دارای بالکن‌اند که امکان تماشای مناظر جذاب هتل را برای شما فراهم می‌کنند. در طول روز شما می‌توانید در ساحل آفتاب بگیرید، از والیبال ساحلی لذت ببرید یا در حمام ترکی یا سونای هتل ریلکس کنید. 

    صبحانه، ناهار و شام به‌صورت بوفه باز در رستوران اصلی هتل سرو می‌شوند. همچنین می‌توانید از خوردن انواع غذاهای چینی، ایتالیایی و کباب ترکی در رستوران‌های آلاکارته لذت ببرید. برای صرف نوشیدنی و تنقلات، 5 بار و یک کافه در هتل وجود دارند. این هتل با امتیاز 8.6 در گروه هتل‌های مجلل و گران آلانیا قرار دارد.

    آدرس:

    Alara Tourism Center, Okurcalar, Alanya 07415 Türkiye

    هتل موکارناس از زیباترین هتل های آلانیا

    عکسی از هتل موکارناس

    هتل سرنیتی کوئین؛ از گران‌ ترین هتل های آلانیا

    هتل سرنیتی کوئین واقع در آلانیا، در 1 کیلومتری ساحل کوناکلی، اقامتگاهی فوق‌العاده با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، رستوران و بار است. این هتل 5 ستاره امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، باشگاه کودکان و خدمات اتاق، استخر فصلی در فضای باز، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تناسب اندام، سونا، زمین بازی برای کودکان و پارک آبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اگر بهترین زمان سفر به آلانیا یعنی بهار و تابستان را انتخاب کرده باشید، استفاده از این امکانات آبی آسان‌تر خواهد بود.

    اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، دستگاه قهوه‌ساز و حمام اختصاصی با لوازم آرایش رایگان و سشوار هستند. همچنین برخی از اتاق‌های خاص هتل سرنیتی کوئین چشم‌انداز زیبایی رو به باغ دارند. لازم به ذکر است که صبحانه در این هتل، هر روز سرو می‌شود و شامل گزینه‌های وگان و بدون گلوتن است.

    در این هتل، مهمانان می‌توانند از سرگرمی‌هایی مانند دارت، کارائوکه، کلاس‌های آشپزی، اتاق بازی و... لذت ببرند. این هتل با امکانات و خدمات عالی، توانسته امتیاز 9 را کسب کند و در گروه بهترین هتل های منطقه آلانیا با قیمت بالا قرار گیرد.

    آدرس:

    Konaklı mah. Nergiz sk. No:1/1 Alanya/Antalya, 07410 Alanya, Turkey

    هتل کالیستا پریمیوم رزیدنس

    هتل 5 ستاره کالیستا از بهترین هتل های آلانیا در 600 متری ساحل محمودلر و 700 متری ساحل کستل واقع شده است. این هتل دارای باغی زیبا، تراس و استخر است که می‌توانید لحظات شادی را در آن سپری کنید. سایر امکانات آن شامل مرکز تناسب اندام، اتاق‌هایی با بالکن و امکانات کامل، اینترنت رایگان، سونا، سالن بیلیارد، روم سرویس، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته و اسپا می‌شود.

    کارکنان این هتل به دو زبان انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و از این نظر، می‌توانید به‌راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. فضای هتل کاملا تمیز، شیک و لاکچری است و امکان اقامتی راحت را برای شما فراهم می‌کند. این هتل با امتیاز عالی 9.5 در رده هتل‌های نسبتا گران‌قیمت آلانیا قرار دارد.

    آدرس:

    Mahmutlar Mahallesi 101. sokak No:1 Alanya / TURKEY 3 Kerros, 07460 Alanya, Turkey

    هتل کالیستا پریمیوم رزیدنس از معروفترین هتل های آلانیا

    عکسی از هتل کالیستا پریمیوم رزیدنس

     هتل کایلا سیتی؛ آرامش در بهترین هتل های آلانیا

    هتل 4 ستاره کایلا سیتی را هم می‌توان در لیست بهترین هتل های آلانیا قرار داد؛ چرا که با داشتن موقعیت مکانی و امکانات بسیار خوب، سفری راحت و لذت‌بخش را برای مسافران رقم می‌زند. این هتل رو به ساحل و دارای یک استخر فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام و رستوران است. برخی از امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، بار، پرسنل چندزبانه، سونا و... می‌شود.

    اتاق‌های هتل دارای بالکن، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند و برخی از آن‌ها ویویی با منظره شهر دارند. در تمامی اتاق‌ها، ملحفه و حوله تمیز موجود است.

    هتل کایلا سیتی در فاصله کمتر از 1 کیلومتری از ساحل عمومی آلانیا و 2.2 کیلومتری از ساحل کستل، یک منطقه ساحلی خصوصی قرار دارد. همچنین میدان آتاتورک آلانیا 4.8 کیلومتر و پارک آبی آلانیا 5.8 کیلومتر از هتل فاصله دارند. این هتل با امتیاز 8.7 جزو هتل‌های نسبتا گران آلانیا است.

    آدرس:

     OBA MAH. DADAŞLAR CAD. NO 4 ALANYA, 07460 Alanya, Turkey

    کلئوپاترا رامیرا؛ از هتل های اقتصادی آلانیا

    هتل 4 ستاره کلئوپاترا رامیرا در مرکز آلانیا، از بهترین هتل های آلانیا با فاصله 800 متر از ساحل معروف کلئوپاترا و 1 کیلومتر تا مرکز پرجنب‌وجوش شهر واقع شده است. بنابراین شما علاوه بر استفاده از امکانات ساحل، به برخی از بهترین مراکز خرید آلانیا نیز دسترسی خواهید داشت. در ساحل، صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر به‌صورت رایگان در دسترس هستند و می‌توانید از آن‌ها برای کسب آرامش و ریلکسیشن استفاده کنید. این هتل دارای استخر روباز و استخر کودکان است و مهمانان می‌توانند از سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی هتل بهره‌مند شوند. اینترنت رایگان در همه جای هتل در دسترس شما خواهد بود.

    اتاق‌های هتل کلئوپاترا رامیرا در 3 ساختمان مجزا واقع شده‌اند و همگی دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سشوار و لوازم آرایشی مورد نیاز و برخی اتاق‌ها هم دارای بالکن‌اند. صبحانه، ناهار و شام، هر روز به‌صورت بوفه در رستوران اصلی سرو می‌شود. همچنین صبحانه دیروقت و چای بعدازظهر هم در اختیار مهمان‌ها قرار می‌گیرد.

    این هتل 3 روز در هفته سرگرمی‌های عصرانه ترتیب می‌دهد. همچنین ورزش‌های آبی و ماساژدرمانی هم با هزینه اضافی در دسترس هستند. از دیگر امکانات هتل سرسره‌های آبی و کلاب برای کودکان 6 تا 12 ساله است. به‌طور کلی، هتل کلئوپاترا رامیرا اوقات راحتی را در سفر به آلانیا برای شما رقم می‌زند. امتیاز هتل 8.4 است و در گروه هتل های آلانیا با قیمت مناسب قرار دارد.

    آدرس:

    Kızlarpınarı Mah. İsmet Tümerdem Sok. no: 14, 07400 Alanya, Turkey

    هتل کلئوپاترا رامیرا از هتل های اقتصادی آلانیا

    تصویری از هتل کلئوپاترا رامیرا

    هتل آریا ریوا

    هتل 4 ستاره آریا ریوا، یکی از هتل‌های بسیار خوب آلانیا است که توانسته رضایت مسافران را جلب کند. این هتل دارای واحدهایی تمیز و شیک با امکانات کامل، ساحل اختصاصی، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، بار، شاتل فرودگاهی، صندلی ماساژ، استخر کودکان، انواع ماساژ، سونا، اتاق بخار و... است. همچنین شما می‌توانید از وعده کامل و ویژه صبحانه در این هتل لذت ببرید و در رستوران آن انواع غذاهای لذیذ را تست کنید.

    بد نیست بدانید که ایستگاه اتوبوس آلانیا در 500 متری هتل آریا ریوا و ساحل کلئوپاترا در 140 متری هتل قرار دارند. این هتل با امتیاز عالی 9.2 در میان هتل‌های 4 ستاره، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است.

    آدرس:

     Türkmenbaşı Sokak 36, 07400 Alanya, Turkey

    هتل آریا ریوا از بهترین هتل های آلانیا

    عکسی از هتل آریا ریوا

    هتل سیمن؛ از ارزانترین هتل های آلانیا

    اگر به‌دنبال بهترین هتل های ارزان آلانیا هستید، هتل‌های 3 ستاره انتخاب خوبی هستند؛ چرا که در کنار داشتن امکانات کامل برای یک سفر راحت، قیمت مناسب‌تری هم دارند. هتل سه ستاره سیمن که درست مقابل ساحل عمومی در امتداد سواحل مدیترانه قرار دارد، دارای اتاق‌هایی با منظره دریا، استخر روباز با صندلی‌های آفتابگیر و اینترنت رایگان در سرتاسر هتل است. دیگر امکانات هتل عبارتند از:

    • پارکینگ
    • ساحل خصوصی
    • پذیرش 24 ساعته
    • خدمات اتاق
    • خشکشویی
    • استخر کودکان
    • اتاق‌های فول امکانات
    • دوچرخه اجاره‌ای

    رستوران هتل صبحانه و شام را به‌صورت بوفه با طیف گسترده‌ای از پیش غذاها، غذاهای اصلی و سالاد سرو می‌کند تا نیاز تمام ذائقه‌ها برطرف شود. این هتل دارای امتیاز بسیار خوب 8.3 و به‌طور خاص از سوی زوج‌ها، دارای امتیاز 9.3 است.

    آدرس:

    Keykubat Caddesi Alanya/Antalya, 07400 Alanya, Turkey

    هتل آنجلیک داون تاون بوتیک

    هتل سه ستاره آنجلیک داون تاون بوتیک که رو به ساحل است، از بهترین هتل های الانیا برای یک اقامت بی‌نقص با تور آلانیا ارزان است. این هتل در کمتر از 1 کیلومتری ساحل کلئوپاترا و 2.7 کیلومتری ساحل عمومی آلانیا قرار دارد.

    اتاق‌های فول امکانات، باغ، بار، کارائوکه، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، اسپا و شاتل فرودگاهی از امکانات این هتل در جهت رفاه مسافران‌اند. مهمانان هتل همچنین می‌توانند از بوفه یا صبحانه آلاکارته در هتل لذت ببرند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل عبارتند از: پارک آبی آلانیا، موزه باستان‌شناسی آلانیا و غار داملاتاس. امتیاز هتل 8 است و به‌لحاظ قیمتی در رده نسبتا مناسب قرار دارد.

    آدرس:

    Saray Mahallesi Ataturk Caddesi Turkmenbasi Sokak No. 1, 07400 Alanya, Turkey

    هتل آنجلیک داون تاون بوتیک از مشهورترین هتل های آلانیا

    عکسی ازهتل آنجلیک داون تاون بوتیک 

    اقامت در بهترین هتل های آلانیا؛ خاطراتی برای زندگی

    یکی از مقاصد زیبا و خاطره‌انگیز برای سفر در ترکیه، شهر دوست‌داشتنی آلانیا است، البته به شرط آن که با انتخاب یک محل اقامت مناسب، راحتی و کیفیت سفر خود را تضمین کنید. خوشبختانه، آلانیا از این نظر شرایط بسیار خوبی دارد و انواع هتل، با امکانات کامل و تنوع قیمتی را در دل خود جای داده است. بنابراین با هر بودجه و سلیقه‌ای که باشید، می‌توانید هتل مورد نظرتان را در آلانیا پیدا کنید. ما هم در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های آلانیا ترکیه را به شما معرفی کردیم تا هنگام سفر، راهنمای شما باشد، چه با تور آلانیا نوروز 1403 سفر کنید و چه فصل‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید، همیشه انتخابی عالی برای اقامت در دسترس خواهید داشت. شما هم اگر تجربه اقامت در هتل‌های آلانیا را دارید، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

    سوالات متداول

    1. بهترین هتل‌های آلانیا چه نام دارند؟

    آلانیا، یکی از مقاصد محبوب توریستی در ترکیه است که برخی از بهترین هتل‌های آن شامل دلفین دلوکس، موکارناس و کلئوپاترا رامیرا می‌شوند. این هتل‌ها به دلیل امکانات برجسته، خدمات با کیفیت، موقعیت جغرافیایی عالی و تجربه لذت‌بخش اقامتی، جزو محبوب‌ترین‌ها در آلانیا شناخته می‌شوند.

    2. آیا هتل‌های آلانیا برای اقامت خانواده مناسب هستند؟

    بله، بسیاری از هتل‌های آلانیا امکانات و خدمات اقامت خانواده را ارائه می‌دهند. این امکانات شامل استخرهای مخصوص کودکان، برنامه‌های تفریحی برای خانواده، بازی‌های کودکانه و مهم‌تر از همه امکانات نظارت و مراقبت از بچه‌ها است. به علاوه، بسیاری از هتل‌های آلانیا اتاق‌ها و سوییت‌های خانوادگی دارند که برای اقامت خانواده‌ها مناسب هستند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW