صفحه اصلی
هتل آکوا فانتزی آکوآپارک کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی آکوآپارک کوش آداسی

Aqua Fantasy Aquapark Hotel

  • هتل آکوا فانتزی آکوآپارک کوش آداسی-مهرپرواز-5572
  • هتل آکوا فانتزی آکوآپارک کوش آداسی-مهرپرواز-8900
  • هتل آکوا فانتزی آکوآپارک کوش آداسی-مهرپرواز-7393
  • هتل آکوا فانتزی آکوآپارک کوش آداسی-مهرپرواز-2910
  • هتل آکوا فانتزی آکوآپارک کوش آداسی-مهرپرواز-3017

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

تور های این هتــل

هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و خاص‌ترین هتل‌های ترکیه در شهر کوش آداسی معرفی کرد. این هتل ۵ ستاره مجلل که در کنار ساحل Pamucak قرار گرفته و یک هتل ساحلی به شمار می‌رود، به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین پارک آبی بی‌نظیر خود، سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است.

سال تاسیس هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی به سال ۲۰۰۱ برمی‌گردد و بازسازی آن نیز در سال ۲۰۱۳ انجام شده است. همچنین ۱۳ ساختمان مختلف در این هتل وجود دارد که اتاق‌ها و امکانات این هتل در این ساختمان‌ها قرار گرفته‌اند.

با توجه به اینکه پارک آبی این هتل ۵ ستاره یکی از جاهای دیدنی کوش آداسی نیز محسوب می‌شود، علاوه بر کسانی که در این هتل اقامت دارند، سایر توریست‌هایی که به کوش آداسی سفر می‌کنند هم از این پارک آبی به عنوان یکی از بهترین‌ تفریحات این شهر استفاده می‌کنند.

از مهم‌ترین امکانات هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی می‌توان به استخر‌های روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی،‌ وای فای رایگان، اتاق‌های مجهز،‌ مرکز اسپا، رستوران‌های متنوع، بار نوشیدنی‌ و امکانات متعدد رفاهی و تفریحی اشاره کرد.

در ادامه به بررسی انواع اتاق‌ها، امکانات هتل، قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف این ۵ ستاره خواهیم پرداخت.

انواع اتاق‌های هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی

در هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی ۴۸۹ اتاق وجود دارد و همین تعداد اتاق باعث شده است که از این هتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هتل های کوش آداسی نام برده شود. تمامی اتاق‌های این هتل با بهترین و به روزترین امکانات رفاهی تجهیز شده‌اند.

انواع اتاق‌های هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی و امکانات آن‌ها به شرح زیر است:

  • اتاق ۲ نفره یا Double Room: مساحت ۲۹ متر مربع - مناسب برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - صندوق امانات - تهویه هوا - کتری برقی به همراه چای و قهوه - تلویزیون ال‌ای‌دی به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - بالکن با نمای باغ یا دریا - تلفن - مینی بار - اینترنت وای فای رایگان - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار
  • اتاق خانوادگی یا Family Room: مساحت ۳۵ متر مربع - دارای ۲ اتاق - مناسب برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - صندوق امانات - تهویه هوا - کتری برقی به همراه چای و قهوه - تلویزیون ال‌ای‌دی به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - بالکن با نمای باغ یا دریا - تلفن - مینی بار - اینترنت وای فای رایگان - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار
  • سوئیت خانوادگی یا Family Suite: مساحت ۴۱ متر مربع - دارای ۲ اتاق - مناسب برای ۴ بزرگسال و ۱ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - صندوق امانات - تهویه هوا - کتری برقی به همراه چای و قهوه - ۲ تلویزیون ال‌ای‌دی به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - بالکن با نمای باغ یا دریا - تلفن - مینی بار - اینترنت وای فای رایگان - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار
  • اتاق سوپریور یا Superior Room: مساحت ۳۵ متر مربع - مناسب برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - مبلمان - صندوق امانات - تهویه هوا - کتری برقی به همراه چای و قهوه - تلویزیون ال‌ای‌دی به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - بالکن با نمای باغ یا دریا - تلفن - مینی بار - اینترنت وای فای رایگان - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار
  • سوئیت سوپریور خانوادگی یا Superior Family Suite: مساحت ۵۵ متر مربع - دارای ۲ اتاق - مناسب برای ۴ بزرگسال و ۱ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره - صندوق امانات - تهویه هوا - کتری برقی به همراه چای و قهوه - ۲ تلویزیون ال‌ای‌دی به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای - بالکن با نمای باغ یا دریا - تلفن - مینی بار - اینترنت وای فای رایگان - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار

امکانات هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی

در هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی امکانات رفاهی و تفریحی متعددی مانند پارک آبی، تفریحات آبی، رستوران، بار نوشیدنی، مرکز اسپا، مینی کلاب و موارد دیگری وجود دارد که در این بخش قصد داریم آن‌ها را به طور کامل بررسی کنیم.

پارک آبی هتل آکوافانتزی کوش آداسی

پارک آبی آکوافانتزی که از بهترین پارک‌های آبی کشور ترکیه است، در مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰۰ متر مربع و با سرسره‌ها و امکانات تفریحی هیجان‌ انگیزی تجهیز شده است. سرسره‌ها، استخرهای کم عمق و تفریحات آبی مخصوص کودکان یکی از بخش‌های اصلی این پارک آبی است که باعث می‌شود کودکان سرگرمی‌های بی‌نظیری را تجربه کنند.

سرسره‌ها و تفریحات مخصوص بزرگسالان در پارک آبی هتل آکوافانتزی کوش آداسی نیز شامل آبشار و ساحل مصنوعی، رودخانه به همراه قایق‌های بادی، استخر مخصوص بزرگسالان، استخر مواج و بیشتر از ۱۵ سرسره با اندازه‌ها و مساحت‌های مختلف است.

صبحانه بوفه، منوی باربیکیو برای ناهار، بوفه سالاد، میوه و دسر، نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی نامحدود،‌ ۲ بار نوشیدنی با سرو انواع نوشیدنی‌های مختلف، انواع بستنی، غذاهای ترکیه‌ای، دونر کباب، کباب و غذاهای گریل، کافی شاپ و انواع پیتزا و همبرگر خدمات غذا و نوشیدنی پارک آبی هتل آکوافانتزی کوش آداسی را تشکیل می‌دهند.

سایر امکانات هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی

رستوران اصلی این هتل که با اسم Oasis نامگذاری شده است، بهترین و تازه‌ترین غذاهای بین‌المللی و محلی را در تمام وعده‌های مختلف برای مهمانان هتل به صورت بوفه سرو می‌کند. در این رستوران بوفه مخصوص کودکان و میان وعده یا همان اسنک بار نیز وجود دارد. رستوران Pearl Garden با انواع غذاهای مختلف صبحانه و ناهار را در باغ هتل سرو می‌کند.

در نقاط مختلف این هتل ۸ بار نوشیدنی وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی را در ساعات مختلف شبانه روز برای مهمانان سرو می‌کنند. همچنین ۵ رستوران آلاکارته با منوی غذاهای مختلف (ترکیه‌ای، دریایی، ایتالیایی، آسیایی و استیک) نیز در وعده شام به مهمانان هتل سرویس ارائه می‌دهد.

سایر امکانات رفاهی و تفریحی هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی شامل ساحل اختصاصی ۱۵۰ متری به همراه تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن و بار نوشیدنی،‌ ۴ استخر روباز و ۱ استخر سرپوشیده (به همراه سرسره‌های مختلف)، باشگاه بدنسازی و مرکز تناسب اندام،‌ انواع ورزش‌های آبی (قایق موزی، شیرجه، غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب و رینگو)، دارت، تنیس روی میز، بسکتبال، مینی گلف، والیبال ساحلی، تنیس، فوتبال، اجاره دوچرخه، نمایش‌های سرگرم کننده، موسیقی زنده، کلاب شبانه و پارتی به همراه دی‌جی، یوگا، زومبا، کلاس رقص، مرکز مجهز و بی‌نظیر اسپا، انواع مختلف ماساژ، مراقبت از پوست، حمام ترکیَ، اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، محل بازی مخصوص کودکان، نظافت روزانه اتاق‌ها، خدمات خشک‌شویی، فروشگاه، اجاره خودرو، سالن زیبایی، سونا و جکوزی است.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که تور کوش آداسی به عنوان یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری شناخته می‌شود، جاهای دیدنی و مراکز خرید مطرح این شهر است. در این بخش لیستی از جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی به همراه فاصله هتل تا آن‌ها را آماده کرده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست:

  • پارک آبی آدالند (۲ کیلومتر)
  • شهر باستانی پرینه (۹/۹ کیلومتر)
  • مرکز خرید اسکالا نوا و مرکز چرم کوش آداسی (۹/۴ کیلومتر)
  • جزیره کبوتر، قلعه کوش آداسی (۹/۸ کیلومتر)
  • کتابخانه سلسوس (۱۳ کیلومتر)
  • مرکز خرید آکدوگان (۱۰/۵ کیلومتر)
  • ساحل بانوان (۱۲/۸ کیلومتر)
  • شهر باستانی افسوس (۱۰/۲ کیلومتر)
  • بازار بزرگ کوش آداسی (۱۳/۶ کیلومتر)
  • معبد آرتمیس (۱۱/۷ کیلومتر)
  • مسجد عیسی بیگ (۱۱/۹ کیلومتر)
  • خانه حضرت مریم (۱۷/۸ کیلومتر)
  • مرکز خرید سوکه (۳۲/۶ کیلومتر)
  • غار زئوس (۳۳/۱ کیلومتر)

فاصله هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر حدودا ۵۸ کیلومتر،تا فرودگاه چارداک دنیزلی حدودا ۲۶۲ کیلومتر، تا فرودگاه میلاس بدروم ۱۲۸ کیلومتر، تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس ۸ کیلومتر و تا نزدیک‌ترین ایستگاه قطار نیز ۹ کیلومتر است. 

قیمت هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی

هزینه اقامت و قیمت هتل آکوافانتزی آکواپارک کوش آداسی با توجه به فصل سفر، تعداد نفرات و نوع اتاق متفاوت است. به طور کلی قیمت هتل های ترکیه و شهرهای ساحلی آن مانند کوشی آداسی در فصل تابستان بیشتر از سایر فصول سال خواهد بود.

برای مثال هزینه اقامت دو نفر در این هتل به مدت ۴ شب در کمترین حالت ۲۳۳۹ یورو و در بیشترین حالت ۴۶۴۱ یورو خواهد شد. یک خانواده سه نفره نیز برای ۴ شب اقامت در این هتل حداقل ۳۱۵۸ و حداکثر ۴۱۰۴ یورو باید پرداخت نمایند.

هتل های مشابه