هتل مدر ریزورت آنتالیا

Meder Resort Hotel Antalya

  • هتل مدر ریزورت آنتالیا
  • هتل مدر ریزورت آنتالیا-5082
  • هتل مدر ریزورت آنتالیا-7527
  • هتل مدر ریزورت آنتالیا-6812
  • هتل مدر ریزورت آنتالیا-6158

امکانات هتـل

هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا (Meder Resort Hotel Antalya★★★★★

هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا هتلی 5 ستاره و باشکوه در منطقه توریستی و ساحلی کمر آنتالیا است که بین کوهستان سرسبز و دریای بیکران مدیترانه واقع شده است وتا دریا تنها 225 متر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا این امکان را به گردشگران تور آنتالیا و علاقه مندان به آثار تاریخی می دهد تا به مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی  شهر مثل : فواره های دودین ، کلوپ آمارا ، هیراپولیس ، موزه باستان شناسی آنتالیا ، گودال کوپرلو ، پاموکاله ، کالیچی ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی، آنتالیا مینی سیتی و پیرگی، دیدن فرمایند.

این استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد با امکاتی مدرن و خدماتی نوین و پرسنلی پر تلاش ، پذیرایی شایسته ای از میهمانان هتل مدر ریزورت به عمل می آورد . در ضمن فاصله این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر است . گردشگران زیادی ترجیح می دهند تعطیلات خود را در محیط پر نشاط این هتل 5 ستاره سپری نمایند.

انواع اتاق های هتل مدر ریزورت کمر

اتاق های هتل مدر ریزورت کمر شامل 228 اتاق استاندارد لوکس است که از این تعداد 213 اتاق استاندارد ، 2 سوئیت مدرن و 3 اتاق با امکانات ویژه برای معلولان می باشد که تمام آنها مجهز به بالکنی رو به مناظر چشم نواز دریای مدیترانه و یا مناظر باغ های سرسبز اطراف هتل است . دکوراسیون ، مبلمان و به طور کلی تمام وسایل این اتاق ها لوکس و با کیفیت بوده و بر زیبایی آن ها افزوده اند  . آراستگی و رعایت پاکیزگی اتاق های هتل مدر ریزورت به دلیل زحمات شبانه روزی پرسنل خدماتی هتل است که پیوسته به دنبال جلب رضایت میهمانان تور آنتالیا می باشند.

قفل الکترونیکی سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار ، اتاق هایی پاک و بدون دخانیات و  . . . از جمله امکانات ویژه ای است که در هتل 5 ستاره مدر ریزورت به میهمانان ارائه می شود. 

امکانات هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا

امکانات هتل مدر ریزورت کمر آن قدر گسترده و متنوع است که بیان آنها وقت زیادی را طلب می کند اما ما به گزیده ای از آن اشاره می کنیم تا بیشتر با این هتل 5 ستاره مجهز آشنا شوید . یک بخش از این امکانات صرفا برای رفاه و آسایش گردشگران تور آنتالیا تدارک دیده شده و بخش دیگر شامل امکانات سرگرم کننده و مهیجی است که باعث شده تا میهمانان تمام وقت خود را برای لذت بردن و استفاده از آنها در هتل سپری نمایند ؛ از آن جمله می توان به : سالن بدنسازی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سولاریوم ، کوه نوردی ،  سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، لاندری و صندوق امانات اشاره کرد . بوفه متنوع صبحانه ، رستوران های مجلل ، بار و کافی شاپ نیز از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره  می باشد.


هتل های مشابه