هتل آدم و حوا آنتالیا

Adam & Eve Hotel Antalya

  • هتل آدم و حوا آنتالیا
  • هتل آدم و حوا آنتالیا-4863
  • هتل آدم و حوا آنتالیا-6736
  • هتل آدم و حوا آنتالیا-9638
  • هتل آدم و حوا آنتالیا-847

امکانات هتـل

هتل آدم و حوا آنتالیا (Adam & Eve Hotel Antalya) ★★★★★

هتل آدم و حوا که در امتداد سواحل زیبای مدیترانه گسترده شده است یکی از بهترین هتل های آنتالیا به شمار می رود که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک واقع شده است. برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن و سبک چیدمان اسپرت و خاص اتاق های هتل ، آن را متمایز کرده و شامل ویلا ها و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل آدم و حوا آنتالیا محسوب می شود. برخورداری از ساحل اختصاصی و سرویس یوآل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی و البته رایگان) نشانی دیگر از ممتاز بودن این هتل 5 ستاره است. در ضمن هتل مجلل آدم و حوا دارای طویل ترین بار دنیا است که 96 متر طول داشته و مجهز به طولانی ترین استخر است که طول آن دو برابر استخر های استاندارد المپیک بوده و معادل 140 متر می باشد.

از نظر موقعیت مکانی نیز هتل آدم و حوا تا شهر بلک 2 کیلومتر ، تا مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 25 کیلومتر فاصله داشته و سالن آمفی تئاتر آسپاندوس نیز که از جاذبه های توریستی منطقه به شمار می رود 30 دقیقه تا هتل فاصله دارد. امکاناتی منحصر به فرد و متنوع و بهره مندی از کادر مجرب هتل که کامل ترین سرویس ها را ارائه می کنند ، در کنار موارد فوق باعث محبوبیت این هتل با شکوه گردیده است. این هتل در تور آنتالیا نیز ارائه می شود.

انواع اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا

اتاقهای هتل آدم و حوا شامل 496 اتاق خانوادگی ، استاندارد ، اتاق هایی ویژه معلولین ، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری ، سوئیت های کوچک ، معمولی ، مجلل و سوئیت شاه نشین می باشد. فضای این اتاق ها ساده و خاص بوده و در طراحی آن ها از دیوارهای شیشه ای و آینه استفاده شده و مجهز به مبلمان و تختی راحت و مدرن است که غالبا به رنگ سفید بوده و از بالکن اختصاصی مشرف به مناظر چشم نواز طبیعت ، نور مناسب و فضایی رویایی و دلباز بهره برده است. اتاق های لوکس هتل آدم و حوا در نظافت و پاکیزگی حرف اول را می زند و این به مدد پرسنل خدماتی این هتل 5 ستاره است.

میز کار ، حوله ساحل ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس 24 ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان و تهویه مطبوع از جمله امکاناتی است که دراتاق های ممتاز هتل آدم و حوا به میهمانان ارائه شده تا اقامتی آرامش بخش و سرشار از خاطرات خوش را تجربه  نمایند.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا

امکانات هتل آدم و حوا تاپ، ویژه و مثال زدنی بوده و شامل مدرن ترین ، باکیفیت ترین و متنوع ترین امکانات رفاهی و تفریحی است که در فضایی پر شور و نشاط در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می گیرد. هتل آدم و حوا برای تمام رده های سنی برنامه های شاد و مهیجی را تدارک دیده و اوقاتی که میهمانان هتل از این امکانات استفاده می کنند به لحظه هایی مفرح و به یاد ماندنی مبدل می شود. اما بخش امکانات تفریحی و ورزشی این هتل 5 ستاره ، بسیار جذاب بوده و مورد توجه گردشگران واقع شده است که از آن جمله می توان به : استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، غواصی ، والیبال ساحلی ، ایروبیک ، زمین تنیس ، مینی گلف ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ و پارک کودکان اشاره نمود ؛ اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ، 9 رستوران آلاکارد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، سینما ، بار و... نیز در بخش امکانات رفاهی و خدماتی هتل آدم و حوا جای دارند.

هتل های مشابه