آلیجان

Alican 2 Hotel Izmir

امکانات هتـل

دربارهAlican ۲ Izmir


هتل آلیجان ۲ ازمیر یکی از هتل‌های میان رده شهر ازمیر در کشور ترکیه است که نسبت به قیمت، امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. طراحی داخلی این هتل نسبت به یک هتل میان رده بسیار جذاب و زیبا است و از همین جهت مهمانان از اقامت در آن راضی خواهند بود. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و از آن جایی که در مرکز شهر ازمیر واقع شده است این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به راحتی به بسیاری از اماکن مهم و گردشگری شهر دسترسی داشته باشند. مهم‌ترین ویژگی این هتل هزینه‌های مقرون به صرفه آن است که سبب می‌شود مسافران با بودجه‌های پایین‌تر نیز بتوانند اقامتی راحت و آرام را در مرکز شهر ازمیر تجربه کنند و بتوانند بخش بیشتری از هزینه‌های سفر خود را به خرید و گشت و گذار در این شهر اختصاص دهند. شهر ازمیر شهری به جاذبه‌های گوناگون است و علاوه بر سواحل زیبایی که دارد مراکز خرید و مراکز تفریحی زیادی را در خود جای داده است که گشت و گذار در آن‌ها بدون شک می‌تواند برای مسافران جذاب باشد.
اماکن گردشگری زیادی در این شهر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساختمان آسانسور، معبد آرتمیس، موزه‌ های ازمیر، پارک حیات وحش ازمیر و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و ضمن اقامت در هتل Alican ۲ Izmir سفری آرام و اقتصادی را در این شهر تجربه کنید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل آلیجان ۲ ازمیر


از آن جایی که هتل آلیجان ۲ ازمیر یک هتل اقتصادی و میان رده در این شهر به شمار می‌رود، نمی‌توان وجود امکانات لوکسی مانند سونا، جکوزی و… را در آن انتظار داشت. با این حال این هتل امکانات و خدمات کاملا معقول و مقرون به صرفه‌ای را به مهمانان ارائه می‌دهد که با توجه به موقعیت مکانی این هتل بسیار منصفانه هستند. لابی هتل با مبلمان تجهیز شده است که مسافران می‌توانند قبل از ورود به واحدهای اقامتی در آن استراحت کنند. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است و بنابراین خیال مهمانان را از بابت وجود دود سیگار در مناطق مشترک آسوده می‌سازد. در این هتل خدمات پذیرش ۲۴ساعته وجود دارد که در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات صندوق امانات هتل در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست رفتن آن‌ها نباشند.
خدمات تبدیل ارز نیز در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند و مسافران برای تامین ارز مورد نیاز خود احتیاجی به رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده نخواهند داشت. وای فای در مناطق مشترک در دسترس است و تمام ساکنین هتل می‌توانند در مکان‌های عمومی به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. هتل دارای خدمات دربان است که امنیت و آرامش کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌کند. صبحانه نیز در این هتل سرو می‌شود و مسافران می‌توانند در صورت تمایل روز خود را با صرف صبحانه در هتل آغاز کنند. پرسنل هتل به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و از همین جهت مهمانان برای برقراری ارتباط با پرسنل دچار مشکل نخواهند شد. علاوه بر این‌ها امکانات و خدمات متنوع دیگری نیز در هتل Alican ۲ Izmir به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، نظافت روزانه، سرویس اتو، خشکشویی، پارکینگ خصوصی رایگان، فتوکوپی، فکس و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آلیجان ۲ ازمیر


سه نوع واحد اقامتی در هتل Alican ۲ Izmir در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد تک نفره، اتاق استاندارد دونفره و اتاق استاندارد سه نفره اشاره کرد. از امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کمد لباس، قفسه خشک کن لباس، سیستم گرمایشی و… اشاره کرد که سبب می‌شوند مهمانان در زمان اقامت کمبودی را احساس نکنند و بتوانند سکونتی آرام و دلپذیر را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلیجان ۲ ازمیر


فاصله هتل تا موزه آگورا ازمیر: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج ساعت ازمیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده المپیک ازمیر: ۸.۱ کیلومتر

هتل های مشابه