هتل ماژورا بیزینس ازمیر|MAJURA BUSINESS Hotel Izmir

MAJURA BUSINESS

امکانات هتـل

درباره هتل MAJURA HOTEL BUSINESS IZMIR


هتل ماژورا ازمیر یک هتل ۳ ستاره در شهر ازمیر ترکیه است که در منطقه کارشیاکا قرار گرفته است. ازمیر یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین شهرهای کشور ترکیه است که به دلیل جذابیت‌های طبیعی و تاریخی بی‌حد و مرزی که دارد سالیانه از گردشگران فراوانی از سرتاسر جهان میزبانی می‌کند. سواحل بینظیر به همراه درختان نخل ساحلی از جمله معروف‌ترین مناطق گردشگری این شهر هستند که به دلیل استقبال فراوان مسافران، حجم عظیمی از مراکز رفاهی و تفریحی متنوع در آن‌ها قرار گرفته است. علاوه بر این‌ها هزینه‌های سفر به شهر ازمیر نسبت به دیگر شهرهای کشور ترکیه علی الخصوص استانبول، پایین‌تر است و همین مسئله اشتیاق مسافران را برای حضور در این شهر دوچندان می‌کند. لازم به ذکر است که اگر از طبیعت جذاب شهر ازمیر بگذریم بناهای تاریخی بسیار بی‌نظیری نیز در این شهر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به برج ساعت ازمیر، ساختمان آسانسور، معبد آرتمیس، کلیسای سنت پلی کارپ و… اشاره کرد. هتل ماژورا در این شهر واقع شده و با امکانات و خدمات ویژه‌ای که به مسافران ارائه می‌دهد، اقامت را برای مهمانان زیباتر می‌کند. برای تجربه یک سفر بی‌نظیر و گشت و گذار در تمام این زیبایی ها، شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به شهر ازمیر سفر کنید و با سکونت در هتل MAJURA HOTEL BUSINESS خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود به ثبت برسانید.

امکانات عمومی هتل ماژورا ازمیر


طراحی داخلی و خارجی این هتل ۳ ستاره به گونه‌ای انجام شده که بدون شک در همان بدو ورود به هتل مجذوب آن خواهید شد. همه چیز در این هتل عالی و ایده آل است و فضای لوکس و مدرن حاکم در هتل، احساس شگفت‌انگیزی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. علاوه بر کافه‌ها و رستوران‌های گوشتی و دریایی متنوعی که می‌توانید در این شهر پیدا کنید، هتل ماژورا دارای یک رستوران بی‌نظیر است که انواع غذاهای ترکی فوق العاده را برای مسافران سرو می‌کند. اگر به دنبال کرایه خودرو در این شهر هستید، هتل ماژورا دارای پارکینگ اختصاصی است و خیال شما را از این بابت نیز آسوده می‌سازد. هتل دارای یک باغ وسیع و زیبا است که محلی آرامش بخش را برای استراحت مسافران فراهم می‌کند. از امکانات ویژه موجود در MAJURA HOTEL BUSINESS نیز می‌توان به استخر، سونا و مرکز آب گرم اشاره کرد که بدون شک مورد استقبال تمام مسافران ساکن در هتل قرار می‌گیرند.

خدمات هتل ماژورا ازمیر


هتل ماژورا ازمیر فضایی کاملا دوستانه و صمیمانه دارد که آرامش خاطر کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌کند. پرسنل مجرب این هتل همیشه برای کمک به مسافران آماده‌اند و در تمام ساعات شبانه روز به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کنند. هتل دارای خدمات روم سرویس است و این امکان را برای مسافران فراهم کرده است تا در هر ساعتی شبانه روز که مایل باشند غذا و نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. پرسنل هتل MAJURA HOTEL BUSINESS علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و همین مسئله برقراری ارتباط بین مسافران و کارکنان هتل را آسانتر می‌کند. در این هتل منطقه مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد و استعمال سیگار در مناطق عمومی ممنوع است. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و ارز مورد نیاز مهمانان را بدون نیاز به رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده برای آن‌ها فراهم می‌کند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل ماژورا ازمیر


تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل ماژورا ازمیر دارای فضایی لوکس، زیبا و تمیز هستند که محیطی آرامش بخش و جذاب را برای اقامت مهمانان فراهم می‌سازند. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که براساس بزرگی و فضا و امکانات رفاهی ارائه شده متنوع هستند و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کنند تا بتوانند یکی از این واحدها را به دلخواه خود انتخاب کنند. از جمله واحدهای اقامتی هتل MAJURA HOTEL BUSINESS می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق سوپریور و سوئیت اشاره کرد که امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و… در تمام آن‌ها وجود دارند.

فاصله هتل ماژورا ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه: ۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت ازمیر: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان کناک: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۷.۷ کیلومتر

هتل های مشابه