هتل مگنولیا تفلیس|MAGNOLIA Hotel Tbilisi

MAGNOLIA TBILISI

امکانات هتـل

هتل مگنولیا تفلیس، یکی از لوکس ترین هتل های چهار ستاره در شهر تفلیس است که با بهترین فضا و امکانات، پذیرای گردشگران عزیز می باشد. این هتل در 15 دسامبر 2021 افتتاح شد و از آن پس توانست با ارائه خدماتی شایسته، پذیرای مسافران از سراسر دنیا باشد. در بین هتل های تفلیس، این هتل یکی از بهترین گزینه هایی است که جهت اقامتی لوکس می توان داشت. حال در ادامه به طور کامل هتل را معرفی می کنیم. 

اتاق های هتل مگنولیا تفلیس

هتل مگنولیا تفلیس دارای اتاق هایی لوکس با متراژ به نسبت بالایی است که شما را دعوت به یک اقامت آرامش بخش می کند. این اتاق ها از دیزاین های متفاوتی برخوردار اند و بر اساس ظرفیت و تعداد نفرات مسافران ارائه می شوند. ضمن اینکه دارای تراس با ویوی روی به باغ هستند که لحظاتی دلنشین را در فضای آزاد برای شما رقم خواهند زد. 

هتل مگنولیا تفلیس اتاق های خود را به امکاناتی مجهز تعبیه نموده تا مهمانان در نهایت آرامش، اقامت خود را سپری کنند. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مبلمان راحتی، پاورسوئیچ، قهوه ساز، آباژور، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا و ... اشاره نمود. اقامت در این اتاق ها، همراه با صبحانه قاره ای ارائه می شود. 

امکانات هتل مگنولیا تفلیس

این هتل، دارای بهترین خدمات و امکانات رفاهی می باشد که اقامتی خوش و راحت را در طول اقامت برای شما رقم می زند. پرسنل مجرب هتل به صورت شبانه روزی، در خدمت مهمانان قرار دارند و نیاز ها و مشکلات آن ها را بر طرف می کنند. اما باید گفت که متاسفانه هتل فاقد مجموعه آبی و امکانات ویژه ای از این قبیل می باشد. 

در مجموع هتل مذکور، امکاناتی نظیر وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، اتاق های غیرسیگاری، رستوران بار، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اتاق چمدان، اتاق کنفرانس با امکانات مجهز، دستگاه فکس، فضای سبز، فروشگاه و .... را در خود ایجاد کرده و با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار می دهد.

رستوران 

رستوران هتل مگنولیا تفلیس با بهترین و لذیذ ترین غذاها، پذیرای شما عزیزان در طول اقامت می باشد. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه، تمامی غذاهای رستوران را با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت سرو کرده و با طعمی لذیذ در اختیار مهمانان قرار می دهند. ضمن اینکه فضای شاد و شیک این رستوران، حسی خوشایند و به یادماندنی را هنگام صرف غذا به شما منتقل می کند. پس با اقامت در این هتل، نیاز به خارج شدن به این منظور را نخواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل 

این هتل با موقعیت مکانی که دارد، دسترسی به بسیاری از اماکن مهم و دیدنی تفلیس را فراهم می کند. به عنوان مثال فاصله هتل تا تئاتر روستاولی، تنها 500 متر است. تئاتر اپرا و باله تفلیس، میدان آزادی و آکادمی ملی علوم گرجستان از دیگر مکان های نزدیک به این هتل می باشند. همچنین فرودگاه بین المللی تفلیس نیز حدود 14 کیلومتر با هتل فاصله دارد و در مدت زمان کم، دسترسی را برای شما فراهم می کند.
 

هتل های مشابه