021-88507190

جاذبه های گردشگری لنکاوی

اخبار گردشگری
جاذبه های گردشگری لنکاوی
 

لنکاوی
لنکاوی تشکیل شده از بیش از صد جزیره نزدیک به هم که در تنگه مالاکا در دریای آندامان قرار دارند . بسیاری از این جزایر پوشیده شده از جنگل های انبوه هستند و غیر قابل سکونت می باشند . در زمان قدیم این جنگل ها به دلیل تو در تو بودن و انبوه درختان مکان استقرار دزدان دریایی بوده است . با این وجود امروزه برخی از این جزایر به به مناطقی جذاب و شگفت آور تبدیل شده که از این رو بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند . بزرگترین این جزایر , جزیره پولائو لنکاوی است که جزیره افسانه ای لقب گرفته و نام مجمع الجزایر نیز از همین جزیره گرفته شده است . برای تفریح های آبی موتوری و غیر موتوری , خرید , گشت و گذار , استراحت لنکاوی بهترین جا برای شما خواهد بود . اگه تمایل به خرید دارید , جزیره لنکاوی یک انتخاب فوق العاده است , چرا که این جزیره منطقه آزاد و معاف از هر گونه هزینه گمرک است . تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که 48 ساعت در این جزیره اقامت داشته باشید تا از مزایا بهره مند شوید . بهترین و محبوب ترین رستوران ها , در شهرک کواه واقع شده اند , گرچه که هتل های لوکس و گران قیمت , غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . بنابر این از نظر تغذیه هم هیچ کمبودی در این جزایر حس نخواهید کرد .

اقتصاد لنکاوی
بیشتر درآمد لنکاوی از راه کاشت و برداشت بدست می آید . در این منطقه کاشت برنج بسیار زیاد است , همچنین کاشت کائوچو برای تولید لاستیک و ماهیگیری بیشترین توجه را به خود جلب می کند . راه دیگر درآمد منطقه از گردشگری است .

افسانه لنکاوی
جزایر لنکاوی دارای افسانه های تاریخی و بسیار قدیمی است که بیانگر یک دختر جوان و بسیار زیبا به نام Mohsuri است . این افسانه , معروف ترین افسانه لنکاوی به شمار می رود . اگر علاقه به گشت و گذار دارید , می توانید یک ماشین با راننده محلی کرایه کنید و سرتاسر این جزیره افسانه ای را مشاهده کنید , همچنین می توانید خانه های چوبی کوچک و قدیمی را ببینید . اگر هم به داستان ها و افسانه های ترسناک علاقه دارید , می توانید از مردمان محلی از خون آشامی که در جزیره داریان بانتینگ زندگی می کند , سوال کنید و اگر هم قدرت و توانایی و شجاعت کافی برای رفتن به آن جزیره را دارید , با یک قایق به جزیره مذکور رفته و از غارها و خفاش های ساکن آنجا دیدن نمایید . در این جزیره آبشاری به نام تلاگا توجو قرار دارد که ادعا می شود , زنان نازا را بارور می کند , چرا که یک پری در این مکان استحمام کرده است . این اعتقادات و افسانه های مردم محلی بیشتر باعث جذب گردشگران از سرتاسر جهان به جزیره لنکاوی می شوند .

جاذبه های گردشگری لنکاوی
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW