021-88507190

جاذبه های گردشگری پوکت

جاذبه های گردشگری پوکت

 پوکت
استان پوکت با فوکت یکی از استان های کشور تایلند است . مساحت آن برابر 543 کیلومتر مربع می باشد . این استان در جنوب غربی تایلند قرار دارد که مرکز آن شهر پوکت است . شهر پوکت یکی از بهترین و رویایی ترین نقاط توریستی دنیا می باشد . به اعتقاد خیلی از گردشگران و توریست ها , این شهر تمام ویژگی های لازم را برای یک سفر تفریحی و استراحت و تعطیلات را داراست . سواحل شنی و آب شفاف و گرم این منطقه زبان زد خاص و عام است . تفریخات آبی موتوری و غیر موتوری , جاذبه های زیر آب , طبیعتی بکر و جانوران بی نظیر در زیر آب همگی از بهترین و لذت بخش ترین تفریحاتی است که در این منطقه , طرفداران زیادی دارد . کسانی که دنبال سرگرمی به جز آب و دریا هستند , می توانند تورهای جنگلی را امتحان کنند . جنگل های استوایی و مملو از درختان متنوع و فوق العاده زیبا و بکر , می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای گردشگران علاقمندان به طبیعت فراهم کند .

دسترسی به پوکت
فرودگاه بین المللی شهر پوکت که در شمال این جزیره قرار دارد , می تواند بهترین و قابل دسترس ترین مکان برای رفت و آمد مسافران باشد . مسافرانی که از بانکوک به این شهر زیبا قصد عزیمت دارند , خطوط هوایی ایرآسیا (Air Asia)  , تای ایرویز (Thai AirWays)  , اورینت تای (Orient Thai)  و نوک ایر (Nok Air)  هر روز از فرودگاه بانکوک به پوکت پرواز دارند . مدت این پرواز حدود 70 دقیقه است .

وضعیت آب و هوایی پوکت
پوکت در طول 12 ماه سال دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و دارای یک فصل است و دما به صورت تقریبی ثابت است . دلیل این گرما , نزدیک بودن به خط استوا است. تنها تفاوت فصل ها و ماه ها در میزان بارندگی می باشد که در ماه های نوامبر تا آوریل بدون باران و خشک , از ماه مه تا اکتبر بارانی است. اغلب در ماه های بارانی , رگبارهای شدید به وقت عصر , به جای بارش مداوم در اغلب روزها طبیعی به شمار می رود.

جاذبه های گردشگری پوکت
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW