021-88507190

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

آشنایی با بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

کاله ایچی یا شهر قدیمی آنتالیا بدون شک یکی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی در آنتالیا می باشد. این شهر قدیمی آنتالیا را کاملاً متفاوت از بخش مدرن خود به شما نشان می دهد. هنگامی که قهوه خود را در شهر قدیمی آنتالیا می نوشید، به سختی می توانید باور کنید که این بخشی از یک شهر مدرن است که دارای 1.3 میلیون نفر جمعیت است و در طول ماه های تابستان بازدید کنندگان بیشتری را به دنبال خواهد داشت. شهر قدیمی مانند یک جهان به خودی خود است و دارای خانه های قدیمی مرمت شده، هتل ها، کافه ها و کوچه و خیابان ها بسیار باریک می باشند. 
کاله ایچی (Kaleiçi) به شکل آمفی تئاتر در اطراف بندر قدیمی آنتالیا ساخته شده است، که اکنون یک مارینا کوچک است که در آن خلیج ها منتظر مسافران خود برای یک تور قایقرانی می باشد. بنابراین بسته به وسیله حمل و نقل خود و مسیری که از آن عبور می کنید، چندین نقطه دسترسی به شهر قدیمی آنتالیا وجود دارد. اگر به دنبال راحتی هستید، می توانید بازدید خود از این منطقه زیبا را با استفاده از آسانسور شیشه ای مدرن شروع کنید، یک نمای عالی از مناظر آن می توانید مشاهده نمایید. اگر می خواهید تور اکتشافی خود را از کاله ایچی را شروع نمایید، بهترین انتخاب شما دروازه هادریان خواهد بود که شما را به قلب شهر قدیمی منتقل می کند.

نمای دیدنی از شهر قدیمی کاله ایچی آنتالیا

تارخچه کاله ایچی 

کاله ایچی یک شهر رومی، در دوره بیزانس، تحت حكومت سلجوقی بوده است تا یك شهر ترکی. بقایای گذشته هنوز در دیوارهای شهر، مساجد و ویرانه هایی در مرکز بخش قدیمی دیده می شود. دیوارهای شهر از فاصله دور جذاب هستند، اما حتی از نزدیکی نیز جالب است. آنها راهرو طولانی را برای محافظت از نگهبانان در امتداد دیوارهای شهر پنهان می کنند. راهرو پنهان است و فقط از تراس رستوران ویستا می توان به آن دسترسی داشت، که منظره ای خیره کننده نیز دارد. 
چنانچه از مسافران تور آنتالیا مهرپرواز هستید می توانید از جاذبه های گردشگری آنتالیا دیدن فرمایید.

چرا باید از شهر قدیمی کاله ایچی دیدن نماییم 

قسمت قدیمی آنتالیا پر از خیابان های پر پیچ و خم و باریک و سنگفرش شده است که دارای خانه های مرمت شده، بازارچه های ادویجات و سوغات آن، کافه ها، هتل ها و اقامتگاه ها و البته برخی آثار باستانی است. شهر قدیمی آنتالیا ظاهر اصلی شهر را به نمایش می گذارد. وقتی خیابان های این شهر را رصد می کنید خواهید دید که هم سبک مدرن و هم سبک قدیمی در این شهر ادغام شده است. کاله ایچی بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد، و این دقیقاً به همین دلیل است که شما باید هنگام اقامت در آنتالیا از آن دیدن کنید.
جنبه جالب این پیاده روی در شهر این است که همه چیز در گوشه و کنار این شهر، لبخندی بر چهره شما می آورد حتی آن خانه هایی که هنوز احتیاج به ترمیم دارند، زیرا یادآور دوران باستان و قدیمی شهر می باشد.

شهر قدیمی کاله ایچی

کارهایی که باید در کاله ایچی انجام شود

در شهر قدیمی آنتالیا، Kaleici هر آنچه را که می خواهید می توانید، پیدا کنید. بیشتر مغازه ها هدایا و سوغاتی با هدف بازار توریستی ارائه می دهند. بیشتر هتل ها، رستوران ها و بارها در Kaleici یک حیاط داخلی دارند. بعد از ظهر یک روز تابستانی لذت بردن از نوشیدنی با یخ زیاد در یکی از این حیاط ها در زیر درختان نارنج لذت بخش است. همچنین کافه ها و رستوران های زیادی مشرف به دریا وجود دارند که می توانید از نمای زیبا آن لذت ببرید.
شب ها در کاله ایچی بسیار رنگارنگ است. موسیقی که از حاشیه خیابان ها نواخته می شود، بسیار گوش نواز می باشد، همچنین در رستوران ها و کافه ها در شب ها برنامه های مهیجی برگزار می شود، لذت ببرید. همه تا دیر وقت باز می باشند همچنین می توانید با افرادی با ملیت های مختلف معاشرت کنید و با آن ها دوست شوید.

بهترین زمان بازید از کاله ایچی 

در تمام ساعات شبانه روز می توان از کاله ایچی بازدید کرد اما بهترین زمان، عصر می باشد. بسیاری از خانه ها و عمارت های تاریخی Kaleici بازسازی شده اند و تعداد زیادی از آنها به عنوان هتل، کافی شاپ و فروشگاه استفاده می شوند.

جاذبه های تاریخی کاله ایچی آنتالیا
مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما آنتالیا، رزرو هتل های لوکس آنتالیا در شهر زیبا آنتالیا میزبان شما عزیزان می باشد.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW