021-88507190

مرکز خرید دپو آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا

خرید و گشت و گذار در شهر زیبا آنتالیا 

یکی از مهم ترین و جذاب ترین تفریحات در سفر، خرید کردن می باشد. خیلی کم پیش می آید که کسی سفر برود ولی سری به مراکز خرید نزند و جز برنامه های سفر خود قرار ندهد مخصوصا اگر مقصد شهر زیبا و دیدنی آنتالیا باشد. این شهر زیبا مملو از بازار ها و مراکز خرید می باشد که توجه گردشگرانی را که عاشق خرید کردن هستن را به خود جلب کرده است. بسیاری از مسافران دنبال تخفیف های هیجان انگیز با مراکز خرید با قیمت های ارزان هستند، پیشنهاد ما در سفر به آنتالیا، گشت و گذار در اوت لت سنتر دیپو آنتالیا می باشد. این اوت لت سنتر جز معروف ترین مراکز خرید در شهر زیبا آنتالیا می باشد. با هم این مرکز خرید را بررسی می کنیم.

آشنایی با اوت لت سنتر دیپو آنتالیا 

یکی از معروف ترین مراکز خرید آنتالیا، اوت لت سنتر دیپو می باشد. این مرکز خرید در سال 2004 در نزدیکی فرودگاه بین المللی آنتالیا ساخته شد. مرکز خرید دیپو جز بزرگ ترین مراکز خرید در این شهر و منطقه مدیترانه می باشد. این مرکز خرید طراحی بی نظیری دارد که شبیه یک قلعه نارنجی رنگ می باشد. همچنین یکی از نکات مهم این مرکز خرید، بیضی بودن طراحی داخلی آن می باشد که از خستگی چشم جلوگیری می کند. در سال بیش از پنج میلیون نفر از این اوت لت سنتر بازدید می کنند. این مرکز خرید توسط تیم معروف معماری DNA Mimarlık طراحی شده است.
طبق نظر سنجی که از بازدیدکنندگان صورت گرفت، 90% اشخاص از شرایط مرکز خرید دپو آنتالیا و همینطور نرخ های اعلام شده از طرف مغازه داران راضی بوده اند. از بهترین محاسن مرکز خرید Deepo آنتالیا این است که برای رفاه مشتریان از منطقه های مختلف آنتالیا به مرکز خرید وسیله رفت و برگشت رایگان تدارک دیده است که در ساعت های معینی و طبق برنامه سرویس دهی می کند.

مرکز خرید دیپو آنتالیا

امکانات موجود در مرکز تجاری دیپو در آنتالیا 

همان طور که گفتیم این مرکز خرید جز بزرگ ترین و معروف ترین اوت لت سنتر های این شهر می باشد که امکانات ویژه برای بازدید کنندگان خود در نظر گرفته است. علاوه بر فروشگاه های اوت لت که در این مجموعه فعالیت دارند و برند های معروف، این مرکز خرید دارای 15 کافه و رستوران می باشد. همچنین اگر به دیدن فیلم علاقمند هستید، این مجموعه دارای 5 سینما نیز است. اگر شما کودک همراه خود دارید که خرید کردن را برایتان سخت می کند می توانید به زمین بازی موجود که برای کودکان در نظر گرفته شده است، بروید. این زمین بازی بیش از 500 متر می باشد که مملو از وسایل بازی مخصوص کودکان است. یکی از مهم ترین شاخصه های این مرکز خرید، تخفیف های 365 روزه است.

هتل های نزدیک مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

خیلی ها دوست دارند هتل و محل اقامتی که انتخاب می کنند، نزدیک مراکز خرید باشد. هتل های زیادی نزدیک این مرکز خرید وجود دارد که شما می توانید آن ها را انتخاب نمایید. این هتل ها عبارتند از: 

  • هتل Palmiye Park Apart Hotel Antalya 
  • هتل Linda Expo Palace Hotel Antalya
  • هتل Oscar Boutique Hotel Antalya
  • هتل Sherwood Prize Hotel Antalya
  • هتل Melis Hotel Antalya
  • هتل Club Sidar Apart Hotel Antalya
  • هتل آرگوس آنتالیا
  • هتل آتالا آنتالیا

و... می باشد.

اوت لت سنتر دیپو آنتالیا

جاذبه های گردشگری نزدیک به مرکز خرید دیپو آنتالیا 

آنتالیا مملو از جاذبه های دیدنی و تفریحی می باشد که در سفر با تور آنتالیا می توانید از آن بازدید نمایید. یک سری این جاذبه ها، نزدیک به مرکز خرید دیپو آنتالیا قرار دارد که می توانید قبل یا بعد از خرید از آن ها بازدید کنید. این جاذبه های تفریحی آنتالیا عبارتند از:

  • دروازه هادریان 
  • سرزمین شنی یا سند لند آنتالیا
  • منطقه قدیمی کالیچی
  • موزه سونا و اینان کیراچ کالیچی
  • منطقه پرگه

و... می باشد.

چگونه از مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا بازدید کنیم

این مرکز خرید در نزدیک فرودگاه آنتالیا واقع شده است و دسترسی خوبی از همه نقاط شهر دارد. شما میتوانید با تاکسی یا اتوبوس به این مرکز خرید برسید و یک روز فوق العاده را برای خود رقم بزنید.

اوت لت سنتر دیپو آنتالیا

آدرس مرکز خرید اوت لت دیپو شهر زیبای آنتالیا

Altınova Sinan, Serik Cd. No:309, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

ساعت کار اوت لت سنتر دیپو شهر ساحلی آنتالیا

شما همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب می توانید از این مرکز خرید بازدید نمایید.
شما با تور زمینی آنتالیا مهرپرواز نیز می توانید به این شهر فوق العاده سفر کنید و یک سفر بی نظیر را برای خود رقم بزنید.

مرکز خرید دیپو آنتالیا

در سفر به آنتالیا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شهر از صفحات زیر نیز بازدید نمایید: 

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW