021-88507190

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

خرید و گشت و گذار در شهر زیبا آنتالیا 

شهر زیبا و دیدنی آنتالیا یکی از پر طرفدار ترین شهر های کشور ترکیه می باشد که سالانه گردشگران زیادی از این شهر زیبا و ساحلی بازدید می کنند. این شهر زیبا چیز های زیادی برای ارائه به شما مسافران گرامی دارد که می توانید اوقات خوشی را در این شهر سپری کنید. یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر، تفریح و گشت و گذار از مراکز خرید و خرید کردن می باشد. خوشبختانه آنتالیا در بخش خرید جز شهر های پیشرو ترکیه می باشد و شما خرید های هیجان انگیزی را در این شهر می توانید انجام دهید. با هم یکی از از معروف ترین مراکز خرید شهر آنتالیا را بررسی می کنیم.

مرکز خرید مارک آنتالیا

آشنایی با مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya)

یکی از معروف ترین و محبوب ترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید مارک می باشد. مرکز خرید مارک در سال 2013 ساخته شد. این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی عالی دارد. این مرکز خرید در فضایی به وسعت 51 هزار متر مربع شکل گرفته است. این مجموعه دارای 155 مغازه می باشد. همچنین این مجموعه دارای  یک پارکینگ بزرگ که ظرفیت ۳۰۰۰ اتومبیل را دارد. معماری ساختمان مرکز خرید، مدرن و شیک می باشد و انواع مارک های مشهور ترک و مارک های معروف دیگر، هر کدام شعبه ای در مرکز خرید mark آنتالیا دارند. حتما در تور آنتالیا از این مرکز خرید بازدید نمایید.

مرکز تجاری مارک آنتالیا

امکانات موجود در مرکز تجاری مارک آنتالیا 

مرکز خرید مارک علاوه بر خرید خوبی که می توانید از فروشگاه های آن داشته باشید، اوقات خوشی را نیز می توانید در آن سپری کنید چون سرگرمی های ویژه ای برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این مرکز خرید دارای کلی رستوران و فودکورت های عالی می باشد. همچنین دارای 10 تا سالن بزرگ سینما می باشد که می توانید فیلم های جذابی را در آن مشاهده نمایید. در این مجموعه علاوه بر برند های معروف ترک، برند های معروف جهان نیز فعالیت دارند.

چگونه از مرکز خرید مارک شهر ساحلی آنتالیا بازدید کنیم

مرکز خرید مارک، در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و شما دسترسی عالی می توانید به این مرکز خرید از دیگر نقاط شهر داشته باشید. شما می توایند با تاکسی یا کلیه وسایل حمل و نقل عمومی به این مرکز خرید برسید.

فروشگاه مارک آنتالیا

آدرس مرکز خرید مارک شهر زیبای آنتالیا

Tahılpazarı, Kazım Özalp Caddesi No:84, 07040 Muratpaşa/Antalya, Turkey

ساعت کار مرکز تجاری مارک شهر ساحلی آنتالیا

شما همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب می توانید از این مجموعه بازدید نمایید. همچنین این مجموعه در تابستان ها تا ساعت 23 شب فعالیت دارد.

مرکز خرید مارک شهر آنتالیا

مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، رزرو هتل آنتالیا، خرید تور زمینی آنتالیا و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. شما همچنین می توانید از دیگر مراکز خرید آنتالیا بازدید نمایید:

  • مرکز خرید شی مال آنتالیا
  • مرکز خرید دیپو آنتالیا
  • مرکز خرید میگروس آنتالیا
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW