021-88507190

پارک آبی آلانیا ترکیه

پارک آبی آلانیا ترکیه

تخلیه آدرنالین در پارک آبی آلانیا 

یکی از محبوب ترین سفرهای تفریحی، پارک آبی آلانیا  Water Planet ld می باشد. Water Planet Aquapark در شهر Okurcalar در فاصله 30 کیلومتری مرکز منطقه آلانیا واقع شده است و برای رسیدن به آنجا تنها 40 دقیقه از مرکز شهر طول می کشد. پارک آبی Okurcalar، واقع در جاده آلانیا- آنتالیا، در 4 کیلومتری جنوب جاده اصلی واقع شده است. دنیای آب در محدوده هتل Water Planet Delux ساخته شده است. 

فعالیت های هیجان انگیز پارک آبی آلانیا 

فعالیت های هیجان انگیز موجود در Water Planet عبارتند از:

  • اسلایدهای کودکان- منطقه ای از اسلایدها در دنیای آب که برای هر کودک از سن 2 سالگی در امان است.
  • سیاه چاله- سفری به نامعلوم، همانطور که از نام آن پیداست.
  • اسلاید خانوادگی - از تفریح با خانواده در چکمه‌های سایز بزرگ لذت ببرید.
  • کامیکاز- سقوط سخت. 
  • Slide Slide - فعالیتی که باعث پرش قلب شما خواهد شد.
  • رفينگ 
  • استخر Tsunami- استخر امواج بزرگ شما را سرگرم می کند.
  • پرش بانجی- به طناب مخصوصی که از ارتفاع 70 متری به پاهای شما وصل شده است اعتماد کنید و پرش کنید. هیجان اون وصف ناپذیر است.
  • استخر کودکان - زمین بازی برای کودکان پر از اسباب بازی های شناور و...

فعالیتهایی که ما حساب می کنیم فقط تعدادی از آنهاست. منطقه پارک آبی آلانیا دارای 16 اسلاید بزرگسال و 8 کودک است. علاوه بر این، دارای استخرهای مختلف، محوطه مهمانی کف، مشاهده تراس و بسیاری از مناطق که نمی توانیم حساب کنیم. این پارک یکی از جاذبه های دیدنی آالانیا می باشد که شما می توانید کلی آدرنالین در این پارک تخلیه نمایید.

پارک آبی آلانیا

کافه و رستوران های پارک آبی آلانیا 

این پارک آبی آلانیا دارای رستوران ها و کافه های بسیاری خوبی می باشد که شما می توانید پس از تخلیه کلی آدرنالین، در رستوران ها غذاهای خوشمزه ترکی میل کنید یا اینکه در کافه های آن چای و قهوه ی ترکی همراه با باقلوا و شیرینی های معروف آن نوش جان کنید.

هزینه و زمان ورود و خروج پارک آبی آلانیا 

این پارک آبی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد و گردشگران می توانند در این پارک هیجان انگیز ترین تفریحات را انجام دهند. هزینه ورودی برای افراد بزرگسال 25 الی 30 لیر میباشد. برای کودکان زیر 8 سال 20 لیر می باشد. چناتچه مسافر تورهای آلانیا هستید حتما برای تخلیه آدرنالین و کلی خوش گذارنی به این پارک بروید و کلی تفریح هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

پارک آبی آلانیا

مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، رزرو بلیط هواپیما، رزرو تورهای نوروز 1403 و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما عزیزان می باشد.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW