021-88507190

اوت لت سنتر جواهیر ترابزون

اوت لت سنتر جواهیر ترابزون

آشنایی با مرکز خرید جواهیر ترابزون

شهر بندری ترابزون یکی از مهم ترین شهرهای تجاری ترکیه می باشد. این شهر زیبا در کنار دریای سیاه واقع شده است و به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد، یکی از مهم ترین شهرهای کشور زیبا ترکیه می باشد. این شهر ساحلی به خاطره طبیعت فوق العاده زیبایش مقصدی محبوب میان گردشگران می باشد و هر ساله گردشگران زیادی از این شهر زیبا دیدن می کنند. یکی از محبوب ترین تفریحات میان گردشگران، خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید می باشد. شهر ترابزون هم مراکز خرید عالی برای ارائه به گردشگران دارد. مرکز خرید جواهیر یکی از بهترین مرکز خرید های ترابزون می باشد که با هم بررسی می کنیم.

اوت لت جواهیر ترابزون (Trabzon Cevahir Outlet)

مرکز خرید بین المللی جواهیر یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر زیبا ترابزون می باشد. این مرکز خرید نزدیک ساحل زیبا این شهر قرار دارد و منظره زیبایی را برای گردشگران به نمایش می گذارد. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید ترابزون و کشور ترکیه نیز می باشد و شما می توانید یک خرید هیجان انگیز را انجام دهید. در این اوت لت سنتر می توانید اکثر برند های معروف جهان و ترکیه را پیدا کنید. شما می توانید در تور ترابزون از این مرکز خرید بازدید نمایید.

اوت لت سنتر جواهیر ترابزون

رستوران های نزدیک به اوت لت سنتر جواهیر ترابزون

بعد از یک خرید عالی و البته خسته کننده شما باید یک غذای عالی نوش جان کنید. نزدیک این مرکز خرید رستوران های معروف و خوبی وجود دارد که می توانید یک غذای خوشمزه را میل نمایید. نزدیک ترین رستوران ها به مرکز خرید جواهیر:

  • رستوران کویو پیده دونر
  •  رستوران بالیکجیم
  • کوفته بوهارا

محبوب ترین هتل های نزدیک مراکز خرید جواهیر ترابزون

گاهی دلیل شما مسافران گرامی از سفر، خرید کردن می باشد و دوست دارید دسترسی خوبی به مراکز خرید داشته باشید. مخصوصا محبوب ترین مرکز خرید یک شهر ترابزون. هتل های خوبی نزدیک مرکز خرید جواهیر وجود دارد که شما می توانید اقامت خوبی را در آن ها سپری کنید. نزدیک ترین هتل های ترابزون به مرکز خرید جواهیر:

  • پارک ددمان ترابزون
  • نواتل ترابزون
  • هتل آسلیا

آدرس و زمان بازدید از مرکز خرید جواهیر ترابزون 

شما هر روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب می توانید از این مرکز خرید بازدید نمایید و یک خرید عالی را برای خود رقم بزنید. 
آدرس : Cumhuriyet Mah. Devlet Karayolu Cad. No:19 Yomra Merkez, Yomra, Trabzon, Turkey
مهرپرواز پیکج های عالی برای نوروز تدارک دیده است و تور نوروزی ترابزون یکی از این پیکج ها می باشد. شما در تعطیلات عید می توانید یک سفر عالی و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

مرکز خرید جواهیر ترابزون

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW