021-88507190

کاخ آینالی کاواک استانبول

کاخ آینالی کاواک استانبول

کاخ آینالی کاواک

استانبول یکی از تاریخی ترین شهر های ترکیه می باشد و دارای کلی موزه و آثار تاریخی به جامانده از فرهنگ ها و دولت ها  می باشد. کاخ آینالی کاواک در ساحل شاخ طلایی استانبول واقع شده است.این کاخ از قرن هجدهم به جامانده است و یکی از دیدنی ترین و محبوب ترین آثار تاریخی و همچنین یکی از مهم ترین و پربازدید ترین جاذبه های دیدنی استانبول است محسوب می شود .
زیبایی این کاخ زبانزد خاص و عام است. این کاخ برای دوره امپراطوری عثمانی می باشد و به طور قطع یک گوهر پنهان می باشد.کاخ آینالی کاواک را کاخ آواز آینه ها نیز می نامند زیرا پس از نبرد عثمانی ها و  فلورانس  در سال 1725، ایتالیایی ها تعدادی آینه به عنوان هدیه برای سلطان عثمانی فرستادند و این کاخ با این آینه های بزرگ و زیبا آراسته شد.

نمای زیبا از باغ و کاخ آینالی کاواک

این کاخ در قرن نوزدهم و بیستم رها شد ولی بعد از آن چندبار بازسازی شده است و در وضعیت مطلوبی قرار دارد.امروزه به یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین موزه های استانبول تبدیل شده است.دور تا دور این کاخ یک باغ سرسبز قرار دارد که قدم زدن درون این باغ، ممکن است هر کسی را به وجد آورد . با توجه به نوشته های تاریخی،  کاخ آینالی کاواک یک اقامتگاه تابستانی برای سلطان های مختلف در سال های دور بوده است و وجود کاخ های تاریخی در استانبول بیانگر اختلاف طبقاتی مردم در قدیم می باشد.

نمای زیبا از داخل کاخ آینالی کاواک

حقایق شگفت انگیز در مورد کاخ آینالی کاواک 

در طبقه زیرین این کاخ یک موزه از موسیقی ترکی وجود دارد که شامل بسیاری از ساز ها و آلات موسیقی تاریخی می باشد.
در سال 1779 در زمان سلطنت عبدالحمید اول، عهدنامه آینالی کاواک بین امپراطوری عثمانی و امپراطوری روسیه در این کاخ به امضا رسید.
سفر به شهر دیدنی استانبول را تورهای استانبول ترکیه مهرپرواز شروع کنید.مهرپرواز با ارائه بلیط هواپیما استانبول و کلیه خدمات گردشگری استانبول در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

نمای از موزه آلات موسیقی ترکی کاخ آینالی کاواک

کاخ آینالی کاواک کجا واقع است

کاخ آینالی کاواک در ساحل شرقی شاخ طلایی قرار دارد.این موزه در نزدیکی تعدادی از موزه و بنا های تارخی نیز می باشد از جمله موزه رحمی کوچ، مینیاتورک استانبول، مسجد ایوب سلطان و محله های تاریخی بالات و فنر قرار دارد.

زمان بازدید و هزنیه برای ورود به کاخ آینالی کاواک

درهای  این کاخ هر روزه به جز دوشنبه ها و پنجشنبه ها به روی عموم باز می باشد که بازدید کنندگان به جز این دو روز می توانند از ساعت 9 تا 16 از اشیاء گرانبها و ارزشمند در این کاخ دیدن نمایند.هزنیه ورود به این موزه برای هر نفر 5 لیر می باشد.
در اطراف و نزدیکی این کاخ، تعدادی از هتل های استانبول وجود دارد که اگر در یکی از آنها اقامت دارید، می توانید به راحتی از این مکان زیبا بازدید کنید.

نمای زیبا از کاخ آینالی کاواک

سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای استانبول مهرپرواز تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW