021-88507190

برج ساعت آنتالیا

برج ساعت آنتالیا

بازدید از برج ساعت آنتالیا 

آخرین بازمانده از 80 برج ساخته شده از دیوارهای باستانی، می توان به این سازه ی باستانی اشاره کرد. برج ساعت که دیوارهای باستانی شهر قدیمی را تشکیل می دهد، چهره نمادین آنتالیا است. این آخرین بازمانده از 80 برج است که زمانی شهر باستانی را محاصره کرده بود. ساختار سنگی بر فراز منظره اطراف آن به عنوان یادآوری تاریخ غنی آن است. ویژگی های جذاب برج یک پرچم، ساعت و چندین کتیبه باستانی می باشد که می توانید از آن دیدن نمایید. هنگام ورود به برج ساعت، تضاد چشمگیر بین ساختمان های تاریخی، مجتمع ها، هتل و رستوران های مدرن را می توانید ببینید.

تاریخچه برج ساعت آنتالیا 

باستان شناسان دلیل ساخت برج ساعت آنتالیا را هنوز کشف نکرده اند اما بر این باورند که به عنوان فانوس دریایی کاربرد داشته و یا مقبره بوده است. قدمت ساخت این بنا به قرن دوم پیش از میلاد مسیح باز می گردد. این برج به عنوان بخشی از دیواری که به عنوان محافظ شهر استفاده می شده، الان ورودی شهر قدیمی را نشان می دهد. محیط زندگی سنتی را به دور از سازه های مدرن در آغوش بگیرید. درختان و بوته هایی که برج را محصور می کنند، یک منظره عالی را در اطراف این برج تاریخی رقم زده است. این برج یکی از مکان های دیدنی آنتالیا می باشد، چنانچه مسافر یکی از پکیج های تور آنتالیا هستید، می توانید از این برج تاریخی دیدن نمایید.

نمای زیبا از برج ساعت آنتالیا

برج ساعت آنتالیا در کجا واقع شده است 

برج ساعت واقع در مرکز شهر برای مردم محلی و مسافران بسیار شناخته شده است و به یک نقطه محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. ساکنان در دوران حکومت عثمانی، دهه 1800 در این برج ملاقات ها و قرارهای مهم خود را انجام می داده اند. عصر که چراغ های برج روشن می شود، زیبایی آن را دوچندان می کند.

جاذبه های نزدیک برج ساعت آنتالیا

در اطراف برج پر از کافه و رستوران های عالی می باشد که شما می توانید پس از گشت و گذار، در یکی از رستوران ها غذا میل کنید و در کافه ها یک لیوان چای یا قهوه ترکی خود را مهمان نمایید. هتل های آنتالیا اکثرا، به خاطره دسترسی در مرکز شهر واقع شده اند. شما می توانید در یکی از هتل های اطراف بمانید تا از موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر و نزدیک ساحل نهایت استفاده را ببرید. جاذبه های این منطقه شامل Cumhuriyet Meydan (میدان جمهوری)، یک پناهگاه آرام است که در آنجا می توانید با منظره برج مجاور، از یک پیک نیک لذت ببرید. برای درک بیشتر تاریخچه شهر، به دروازه هادریان و موزه آنتالیا مراجعه کنید.

چگونه از برج ساعت آنتالیا دیدن کنیم 

برج ساعت در ورودی شهر قدیمی، در مرکز آنتالیا قرار دارد. با چند دقیقه پیاده روی در شمال شرقی ساحل، پارک ها، رستوران ها و کافه هایی است که در نزدیکی این مکان تاریخی قرار دارند. با اتوبوس یا تاکسی می توانید از هر نقطه شهر به این برج تاریخی برسید، که در نزدیکی مناره Yivli است.

گشت و گذار در اطراف برج ساعت آنتالیا

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW