021-88507190

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

زیباترین و شفت انگیز ترین طبیعت در شبه جزیره دیلک

شبه جزیره دیلک شامل سازندهای شنی، سنگریزه، افقی و مرتفع ساحلی و همچنین دره ها، پذیرای شگفتی های طبیعی، ارزش های تاریخی و فرهنگی است. این پارک ملی علاوه بر شکل گیری جالب توجه زمین شناسی و ژئومورفولوژیکی، دارای گیاهان نادر مدیترانه ای، آب های زیرزمینی غنی، پرندگان و حیوانات وحشی است. شورای اروپا به دلیل تنوع بی نظیر گیاهان، شبه جزیره دیلک را به عنوان منطقه ذخیره سازی بیوژنتیک فلور معرفی کرده است.شبه جزیره دیلک بین ولسوالی های کوش آداسی و سوک در استان آیدین واقع شده است. این شبه جزیره یکی از ظریف ترین بخش های مجموعه شگفتی های طبیعی ترکیه است که هنوز هم ردپای تمدن های باستانی را در خود جا داده است و مردم را با زیبایی های خود و جاذبه های دیدنی خیره کننده، مجذوب خود می کند. این شبه جزیره یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی کوش آداسی می باشد.

طبیعت بی نظیر شبه جزیره دیلک

پارک ملی شبه جزیره دیلک

پارک ملی شبه جزیره دیلک مسیرهای پیاده روی و کوهنوردی را در داخل جنگل برای گردشگران و مسافران به فراهم کرده است. به غیر از امکانات روزانه، هیچ گونه امکانات برای مسافرات های یک شبه و کمپینیگ به در پارک به علت محافظت از محیط های طبیعی، در این پارک، مجاز نیست.پارک ملی شبه جزیره دیلک از مهمترین وراثت های طبیعی ترکیه است که در جنوب کوش آداسی در نزدیکی استان آیدین در منطقه اژه ترکیه واقع شده است. شبه جزیره در سال 1966 به عنوان یک پارک ملی اعلام شد.پارک ملی مساحت 10.985 هکتار در شبه جزیره دیلک در 35 کیلومتری جنوب کوش آداسی واقع شده است. این سرزمین کوهستانی با دره ها عمیق پوشیده شده است.

نمای بی نظیر از طبیعت شبه جزیره دیلک کوش آداسی

حیوانات وحشی و نایاب پارک ملی شبه جزیره دیلک

یکی از مناطق طبیعی بی نظیر ترکیه و جهان، پارک ملی شبه جزیره دیلک است که با زیبایی وحشی خود نفس شما را از بین می برد. این بخشی از دلتای مندرز بزرگ است. این گوشه زرق و برق دار کره زمین توسط وزارت جنگل و امور آب محافظت می شود و یک پناهگاه امن برای گونه های بی شماری از حیوانات وحشی در ترکیه است.

برخی از گونه های در معرض خطر در پارک ملی شبه جزیره دیلک وجود دارد. پلنگ پارس یکی از زیباترین و نایاب ترین نمونه این گونه از حیوانات وحشی این منطقه می باشد.
در این پارک نه تنها بسیاری از گونه های خزندگان، پستانداران و پرندگان وجود دارد، بلکه تقریباً همه گونه های ماهی و لاک پشت های دریایی مدیترانه نیز در اینجا زندگی و پرورش می یابند. 
مهرپرواز با ارائه بلیط هواپیما کوش آداسی و رزرو لوکس ترین هتل های کوش آداسی و کلیه خدمات گردشگری کوش آداسی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

طبیعت بی نظیر و زیبا شبه جزیره دیلک

تفریحات جذاب و دیدنی پارک ملی دیلک

عکاسی از طبیعت، زیبایی وحشی پارک ملی دیلک
بهترین گیاهان دارویی مدیترانه ای 
اجتماعات طبیعی گیاهان و حیوانات
سواحل زیبا، زمین شناسی شگفت انگیز، مناطق تفریحی

گردشگران در طبیعت بکر پارک ملی دیلک

دلایل جالب برای بازدید از شبه جزیره دیلک کوش آداسی

  • شهر باستانی کارینا: کارینا یکی از 12 شهر باستانی یونس است که در جنوب شبه جزیره دیلک واقع شده است.
  • دهکده دوگانبی: دهکده دوگانبی در قسمت جنوبی پارک ملی دیلک واقع شده و نمونه های بی نظیری از معماری یونان و ترکیه دارد. این روستا با ویژگی خاص بودن تنها شهرک در مرزهای پارک ملی ، دقیقاً مانند موزه ای در فضای باز است.
  • حیات وحش شگفت انگیز: نوار شگفت انگیز از حیات وحش در جایی نگهداری می شود که کوه های سامسون در دریای اژه در نزدیکی کوش آداسی قرار بگیرند. طبیعت پارک از دوران باستان تقریباً دست نخورده بوده است.
  • تکامل زمین شناسی: بلندترین نقطه آن در ارتفاع 1237 متر است و شاهد تحولات خارق العاده زمین شناختی ای است.
  • تنوع طبیعی: تنوع اکوسیستم های وابسته، امکاناتی را فراهم کرده است که پارک ملی از تنوع طبیعی متنوعی برخوردار باشد. پارک ملی دیلک یک بهشت سبز و وحشی است.
  • آخرین پناهگاه: این آخرین پناهگاه برای گیاهان، پرندگان، پستانداران و گونه های دریایی بی شماری است که در آزادی و امنیت کامل زندگی می کنند.
  • گونه های گیاهی: پارک ملی دارای تمامی نمونه های بیوم اسکراب مدیترانه است. از 804 گونه گیاهی 6 تنها در Dilek و همچنین 30 گونه گیاهی منحصر به فرد در آناتولی یافت می شود.
  • گونه های پرنده: این پارک دارای 256 گونه مختلف پرنده است. هزاران پرنده مهاجر هر ساله این سفر را از نقاط مختلف جهان به سمت پارک ملی دلیک انجام می دهند.

جنگل و طبیعت بکر شبه جزیره دیلک

سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای کوش آداسی مهرپرواز تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW