021-88507190

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

مرکز خرید ویوو سیتی یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور است . سنگاپور به دلیل داشتن بهترین مراکز خرید در آسیا شهره است که مرکز خرید ویوو سیتی یکی از آنهایی است که باعث این شهرت شده است .
بزرگترین سینمای سنگاپور , بزرگترین مغازه اسباب بازی فروشی , یک آمفی تئاتر و 4 فودکورت در این مجموعه قرار دارند که از این رو , علاوه بر خرید و فروشگاه های متنوع , مرکز تفریحی نیز به شمار می رود و یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور نیز می باشد .
این مرکز خرید دارای 7 طبقه است , مجموعه ای از برندهای خوب و به روز دنیا را نیز تشکیل داده است . حتی اگر تمایلی به خرید ندارید , پیشنهاد می کنیم از این مرکز خرید و مرکز تفریحی دیدن نمایید . در این ساختمان زیبا رستوران های متعددی وجود دارد که برای هر ذائقه و سلیقه ای غذاهای سالم و خوبی دارد و می توانید به یکی از آنها رفته و از میل کردن غذا در این محیط بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید .
در طبقه دوم و در بام این مجموعه , یک زمین بازی برای کودکان ساخته شده که آنها نیز از بودن در این مکان لذت ببرند . فروشگاه های جواهرات , پوشاک , لوازم ورزشی , کیف و کفش , آلات موسیقی , لوازم آرایشی , مغازه های کتاب فروشی و نیز داروخانه در این مرکز خرید فوق العاده و جذاب وجود دارند .
ساعت کاری مرکز خرید ویوو سیتی هرروز از 10:00 الی 22:00 می باشد .

علاقمندان به سفر تور سنگاپور می توانند برای اطلاعات دقیق تر به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایند .

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW