021-88507190

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی , یک بخش اساسی و اصلی و مرکزی مرکز خرید دبی یا همان دبی مال (Dubai Mall) می باشد . این آکواریوم , یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی به شمار می رود . ابعاد آکواریوم 51 *20*11 متر است که به عنوان بزرگترین و وسیع ترین آکواریوم فضای بسته در جهان شناخته می شود . ظرفیت مخزن آب آکواریوم , بیش از 10 میلیون تن است . در این فضای شگفت انگیز و بسیار بزرگ , بیشتر از 33 هزار موجود آبزی از 200 نوع مختلف زندگی می کنند .
آکواریوم دبی پنل آکریلیک دارد , وزن آن بیشتر از 245 هزار کیلوگرم و ضخامت آن 750 میلی متر و ابعاد آن 32.8 *8.3 متر است . این پنل در کتاب رکوردهای گینس در سال 2010 , به عنوان بزرگترین پنل در نوع خودش ثبت شده است .
در طبقه دوم مرکز خرید , متخصصان حیات وحش زیر آب حضور دارند که می توانند اطلاعات مهم و بسیار با ارزشی را از انواع موجودات آبزی همانند : خرچنگ های عنکبوتی غول آسا , اسب های دریایی , موش های آبی , کروکودیل ها , پنگوئن ها , عروس های دریایی و دیگر موجودات را به شما بدهند . این مسئولین با آموزش های لازم و نکات خاص , سعی در حفاظت از حیات دریایی دارند که روش آنها بسیار قابل توجه است و نیز بیشتر آموزش های لازم را به کودکان می دهند .
در این آکواریوم و یا باغ وحش زیر آب , یک مکان ویژه و به خصوص برای خزندگان عجیب و غریب , که در بخش های متفاوتی با نام های دیوار حشرات , بخش ویژه ایگوانا , بخش ویژه مارهای درختی , نمایش دیواره شیشه ای تعبیه شده و به نمایش گذاشته شده اند .
امکاناتی که در آکواریوم دبی وجود دارند و باعث جذابیت بیشتر این مکان شده اند , عبارتند از : غواصی در کنار کوسه ها , قفس های حفاظت شده برای بازدید از گونه های مختلف , سواری بر قایق های کف شیشه ای , برنامه های ویژه و آموزشی برای کودکان در رده سنی های متفاوت , تور تماشا از حفاظت و نگهداری روزانه 33 هزار موجود آبزی  , عکاسی زیر آب .

مسافران تور دبی , برای اطلاعات بیشتر می توانند از سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز دیدن نمایند .

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW